|
کدخبر: 129106

خبر خوش وزیر آموزش و پرورش به معلمان

محسن حاجی میرزایی در نهمین نشست‌ گفت‌وگوی هفته که با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر ارتباطات برگزار شد با بیان اینکه درحال‌حاضر شبکه شاد، مهم‌ترین پروژه راهبردی آموزش و پرورش به شمار می‌رود اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا در کشور، به سمت آموزش مجازی رفته‌ایم و تحقق آموزش مجازی مستلزم برنامه‌ریزی و مدیریت دقیق است.

فرهنگ خبر خوش وزیر آموزش و پرورش به معلمان

وزیر آموزش‌وپرورش گام نخست در راستای کاهش و رفع محرومیت آموزشی را هوشمندسازی مدارس دانست و گفت: این کار با کمک وزارت ارتباطات انجام و تمام مدارس کشور به اینترنت متصل شدند. البته هوشمندسازی دارای مراتب مختلف است. لازم است در گام‌های بعدی شبکه‌سازی مدارس انجام و امکان تبادل ارتباط بین مدرسه و معلم، معلم و خانواده و معلم و دانش آموز فراهم و افزایش یابد.

محسن حاجی میرزایی در نهمین نشست‌ گفت‌وگوی هفته که با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر ارتباطات برگزار شد با بیان اینکه درحال‌حاضر شبکه شاد، مهم‌ترین پروژه راهبردی آموزش و پرورش به شمار می‌رود اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا در کشور، به سمت آموزش مجازی رفته‌ایم و تحقق آموزش مجازی مستلزم برنامه‌ریزی و مدیریت دقیق است.

وی افزود: این مهم از طریق شبکه شاد به عنوان اپلیکیشن رسمی آموزش و پرورش میسر خواهد بود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه وزارت ارتباطات در تامین سخت افزار و اینترنت رایگان شبکه شاد به آموزش و پرورش کمک کرده است گفت: هرچند طبق برنامه‌ها و اسناد سیاستی، باید از مدت‌ها پیش آموزش در فضای مجازی در آموزش و پرورش آغاز می‌شد، ولی متاسفانه به دلیل برخی مشکلات و عدم تامین زیرساخت‌های کافی این کار به تعویق افتاده بود.

حاجی میرزایی ادامه داد: اما با بروز کرونا، نیاز به آموزش در این فضا بیشتر و باعث شد به سمت این نوع آموزش در زیست بوم جدید حرکت کنیم. در این میان نقش معلم، دانش آموز و نیروهای صف و ستاد نیز تغییر کرد.

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش قبلِ کرونا با آموزش و پرورش بعد کرونا یکسان نیست و دچار تغییراتی شده است. می‌توان در ساختار جدید که در حال شکل گیری است، نقش اصلی و تحولی داشته باشیم. در این راستا به کمک وزارت ارتباطات برای تقویت و توسعه عملکرد و کارکرد شبکه شاد نیاز داریم.

وزیر آموزش و پرورش جامعه را نیازمند کسب سواد رسانه‌ای دانست و گفت که بر اساس گزارش یونسکو، ۶۷ درصد معلمان، برای نخستین بار آموزش الکترونیکی را در سطح جهان تجربه کرده‌اند.

حاجی میرزایی با اشاره به نقش شبکه شاد در تحقق عدالت آموزشی گفت: شاد، ظرفیت زیادی برای عدالت آموزشی در کشور ایجاد کرده و اکنون می‌توان گفت که در جهت رفع محرومیت آموزشی به ویژه در مناطق کم برخوردار و محروم کشور یک ابزار قوی در دست داریم. در این زمینه می‌توانیم با کمک وزارت ارتباطات و توان افزایی معلمان، دانش آموزان و مدارس این امر را محقق کنیم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: گام نخست در راستای کاهش و رفع این محرومیت ها، هوشمندسازی مدارس است که با کمک وزارت ارتباطات انجام شد و تمام مدارس کشور به اینترنت متصل شدند. البته هوشمندسازی دارای مراتب مختلف است. لازم است در گام‌های بعدی شبکه‌سازی مدارس انجام و امکان تبادل ارتباط بین مدرسه و معلم، معلم و خانواده و معلم و دانش آموز فراهم و افزایش یابد. برای این مهم باید یک فضای تخصصی به وزارت آموزش و پرورش اختصاص یابد.

مراحل نهایی یکپارچه شدن ۳ سامانه اصلی آموزش و پرورش

وی با اشاره به اینکه می‌توان از شبکه شاد برای یکپارچه‌سازی سامانه‌های آموزش و پرورش نیز استفاده کرد عنوان کرد: سه سامانه اصلی در وزارت آموزش و پرورش داریم؛ سامانه دانش آموز که از ثبت نام تا صدور کارنامه را برعهده دارد، سامانه نیروی انسانی که یک میلیون نیروی انسانی را سازماندهی و مدیریت می‌کند و سامانه مالی که پرداخت مالی تمام نیروهای این وزارتخانه را بر عهده دارد.

به گفته حاجی میرزایی این سامانه‌ها باید بتوانند با هم مرتبط و یکپارچه شوند که خوشبختانه این کار تا حد زیادی پیش رفته و تقریبا رو به اتمام است.

وزیر آموزش و پرورش به موضوع اینترنت پاک و اهمیت آن برای خانواده‌ها و جامعه متدین کشور نیز اشاره کرد و گفت: این کار سخت و پیچیده است. لازم است با همکاری دو وزارتخانه و تلاش و پیگیری‌های همکاران مسئول بتوانیم مسئله را تا حد امکان حل کنیم.

وی درباره نقش هنرستان‌های علمی و کاربردی در تربیت نیروی انسانی ماهر نیز گفت: پرورش نیروهای مهارتی از جمله اهداف‌ اصلی وزارت آموزش و پرورش در سال‌های اخیر بوده است.

حاجی میرزایی ادامه داد: بر اساس قانون باید تا پایان برنامه ششم توسعه ۵۰ درصد دانش آموزان در هنرستان‌ها مشغول به تحصیل شوند. در این مسیر پیشنهاد می‌کنیم برای تامین نیروی انسانی آینده کشور هنرستان‌هایی را با همکاری وزارت ارتباطات جهت پرورش نیروی فنی در این حوزه راه‌اندازی کنیم.

وزیر آموزش و پرورش در پایان بر اهمیت افزایش زیرساخت‌های فناوری در دانشگاه‌های کشور نیز تاکید کرد و گفت: دانشگاه فرهنگیان با ۶۴ پردیس و۱۰۰هزار دانشجو از بزرگترین دانشگاه‌های کشور است و دانشگاه شهید رجایی نیز نیروهای فنی را برای آموزش و پرورش تامین می‌کند. امیدواریم با همت وزارت ارتباطات بتوانیم زیرساخت‌های فناوری را در این دو دانشگاه مهم وابسته به وزارت آموزش و پرورش ارتقاء دهیم.

منبع: ايسنا
  • ناشناس ارسالی در

    والا من هر دانش آموزیو میشناسم اصلا تو ش بکه شاد فعالیت نمیکنند مدارس باید باز شو ند

    • ناشناس ارسالی در

      شما از دست بچت خسته شدی و میخای هرجور شد ه از شرش خلاص شی با بقیه چیکار داری؟ ما جون بچه هامون برامون عزیزه!

    • ناشناس ارسالی در

      ما جون خودمون را دوست داریم تو اگر میخوا ی بچه ات را بفرستی بیرون برو مدرسه

    • ناشناس ارسالی در

      حالا نه که دانش اموزان تو مدرسه علامه می شن,درس مهمه یا جون ادمها؟

  • یو ارسالی در

    حالا کجای ایم برا معلمان خبر خوش بود اخ بیخود چرا تیتر می زنین

    • ناشناس ارسالی در

      حالا اکه یه دومیلیون دیگه به حقوقتون اضافه میشد خبر خوبی بود

  • محمد ارسالی در

    خبر خوشش کدوم گوری بود؟

    • صفوان جمالی ارسالی در

      وزیر قاطی کرده، بگو مردک خبر خوشت شبکه ش اد بود،
      زیر باز زندگی کمرمان ‌خم‌گ شته. فقط پول

  • محمد ارسالی در

    به نظر شما نشر اکاذیب خبر خوشه؟

  • اکبر ارسالی در

    کجای این خبر خوش بود آقای مخبر

    • ناشناس ارسالی در

      خداوکیلی والدین معلم رسانه اینترنت همه ب ا هم شدند بازم کار یک ساعت تدریس معلم ان جام نمی دهند حالا می‌فهمیم هرقدر حقو ق م علما زیاد بشه بازم جبران نمی‌شود نون حلا ل یعنی معلم خدا اجرشان را بده

  • تنها ارسالی در

    چرا به دروغ تیتر غیر مرتبط میزنید...‌خدا ازتون نگذره که انقدر دروغ گفتیم حتی به شب و روزمون هم شک داریم... ننگ برشما باد

  • جعفر ارسالی در

    خبرخوش این مطلب کجا بود؟چراخبرجعلی ودروغ نشر میدین؟

  • ناشناس ارسالی در

    به نظرتون تیتر درست بود؟

  • ناشناس ارسالی در

    وزیر چرادروغ کحا اینترنت ازمناطق که خبر نداری شاد توشهرستان هم دانلود نمی شود ای ن هم مثل خبرهای خوش دولثث

  • علی ارسالی در

    سلام این وزیر برنامه شاد ودرست کنه حقوق معلماشو به موقع بده هوشمند سازی پیشکشش

  • علی ارسالی در

    چیزی که ندیدم خبر خوش بود !!!خبر کجای خب رنامه بود؟؟کذاب ها جمع شدن

    • ناشناس ارسالی در

      این چ وضعشه بابا دیگه بااین وضعیت چ احتیاجی به معلم هس والا بخدا معلم وقتی حضورش مهم شد که کلاس بود مدرسه بود ابهت داشت الان منه دانشجو بخدا صدبرابر بهتر از یه معلم به داداشم درس میدم هیچ کاری نمیکنه معلمش پول مفت میخوره درس نمیده اصلاااا فقط میگه برین ازاین منبع پیداکنیین همین اخه این درستشه درس نده پولشم بگیره والا ب قران ماک راضی نیستیم الان بحث کیفیت کاریه ن خودتون قضاوت کنین خدایی یه معلم وظیفش چیه؟ معلم داریم تا معلم اونی ک دلسوزه خدا خیرش بده اونیم ک فقط بفکر حقوق وبیمشه براش دانش اموزش مهم نیس ک خدا لعنتش کنه... دلم خونه بقران

  • ناشناس ارسالی در

    اینقدر با احساسات این قشر شریف و زحمت کش بازی نکنین کجای این خبر خوش بود چرا تیت ر می زنین؟

  • ناشناس ارسالی در

    خاک بر سر وزیر و سما که اینقدر نفهمید

  • مسعود ارسالی در

    نکشیمان با این خبر خوشت گسترش نیوز

  • وحید ارسالی در

    سلام
    دروغگو کجا همه مدارس اینترنت دارن

  • ناشناس ارسالی در

    همه ی معلمان کرونا گفتن چرا مدرسه تعطیل نمیشه

  • جعفر بهرامی ارسالی در

    حق التدریس سال ۹۸ و ۹۹ هنوز پرداخت نشده چرا اقای وزیر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • معلم ارسالی در

    لعنت خدا بر دروغگو و لعنت خدا بر منتش ر دهند دروغ ..
    کجای این خبر برای معلمان خوش است ..
    اینا هنوز حق التدریس سال قبل را نداده اند ..

  • محمد ارسالی در

    والا بخدا من دبیر هستم و فقط با واتساپ ک ار میکنیم با دانش اموزان شاد اصلا کیفیت نداره . هر مدرسه ای برای خودش یه نرم افز ار داره مثل اسکای روم یا پارس اموز .ندید م جایی با شاد کار کنن

  • ناشناس ارسالی در

    این خبر نگارا دیگه شورش را در آوردن .همش ون تازه کار ومیخوان اسم در کنند با این ا کاذیب!!

  • بیات ارسالی در

    تیتر بد و نامرتبط

    مسخره است

  • حسین ارسالی در

    واقعا جای تأسف است با این تیتر بدنتان... .....!!!!!!!!

  • زهرا ارسالی در

    من که حاضرم کرونا بگیرم، ولی برم مدرسه .
    تامجازی درس نخونم .
    لعنتی ب ابا آدم هیچی نمیفهمه.
    بعد بعضی معل ما خودشون نمی فهمن چی میگن بعد انتظار د ارن ما بفهمیم ...

  • ناشناس ارسالی در

    خاک بر سرتون با این تیتر تون

  • دبیر دبیرستان ارسالی در

    سلام آقای وزیر از هردری سخن میگویید الا نسبت به پرداخت حق التدریس معوقه سالانه م علمان شاغل اقدامی نمیکنید نمیدونم چرا ۹۸ تا ۹۹ هنوز معلمان چسم انتظارند چرا
    اقدامی نمیکنید آقای ترکمان هم مداوم و عده متاسفانه پوچ و سرکاری میدهد تسریع در کار خواسته ماست متشکریم

  • امیر ارسالی در

    وای بر حال معلمان _ با این مسئولان یاوه گو‌ ، به جای عمل فقط بی خود حرف میزنند.

  • معلم ارسالی در

    سلام آقای وزیر از اسفند سال گذشته حق الت دریس شاغلان مونده خواهشا این مبلغ ناچیز را واریز کنین تا در این وانفسای مردن و م اندن امیدی در دل این مردگان متحرکتان ایج اد شود با تشکر دبیر به ظاهر زنده تان

  • حسینیان ارسالی در

    واقعا خبر خوشی بود .من خیلی خوشحال شدم . ....

  • احسان ارسالی در

    صحبت های وزیر آموزش و پرورش سر جاش...اما چرا تیتر زدید خبر خوش ؟! شما اول برید معنای عبارت "خبر خوش" یاد بگیرید بعد خبرگزاری بزنید و نویسندگی بفرمائید

  • علی ارسالی در

    خبر خوشش کجاش بود همش مینویسین دیگران هم فکر میکنند آموزش و پرورش صاحب دارد . خیلی بی سلیقه نوشتی عنوان را باید مینوشتی حمالی بیشتر معلمان با ورود کرونا

  • جمال خاشقچی ارسالی در



    در کشور ایران سیاستهای کلان به سمتی است که معلمان همواره ضعیف و بدبخت نگهداشته شوند تا اموزش جامعه به خوبی شکل نگیرد و معلمان و فرهنگیان همیشه مشغول به خودشان و معاش خود باشند و نتوانند راهکارهای پیشرفت علمی جامعه را هدف گذاری و اجرایی کنند چون سیاستمداران اینگونه می توانند بر جهل مردم سوار شده و به دزدیهای کلان مشغول شوند ولی در اخبار و فضای مجازی خلاف این واقع را با توان حداکثری انتشار می دهند و همواره در بوق و کرنا می کنند که حقوق معلمان چند برابر شده و فلان مزایا و ...
    این سیاست کثیف همچنان ادامه دارد .

  • شاد افتضاح ارسالی در

    واقعا شاد دیوانه کننده هست، اعصاب آدم رو خورد میکنه، صبح من آزمایش کردم، متن رو باید چندین بار تلاش کنی تا بفرسته
    ایمیلم رو ثبت کردم تا اگه کسی ادعایی غیر این داره، در خدمتشم

  • علب۶ ارسالی در

    سلام هیچ کس نیست از نیروهای خدماتی آموز ش و پرورش دفاع کند؟

  • وحید ارسالی در

    این تیتر با کجای این خبر تناسب داشت؟؟؟!! !

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا با نظارت خانواده ب فعالیت معلم ها در شبکه شاد..تازه توجه شدیم که چه معلم ه ایی بی سوادی دانش اموزان کشور ک اینده سا زان این مملکت هستن رو تعلیم میدن که حتی نمیتونن از روی متن کتاب روخوانی کنن.تاسف برای جامعه فرهنگی

  • آرش ارسالی در

    بهترین کاری که آقای وزیر می تونه انجام بده ، اینه که خودش در کلاس های مربوط به فناوری اطلاعات شرکت کنه و یه ذره سواد رسانه ای پیدا کنه .

  • زهره ارسالی در

    متوجه خبر خوش نشدم؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    و اما بعد .وزیر محترم آموزش و پرورش شما خبرداری تو کشورت همه چی سه چهر برابر شده دلار سه تومنی شده سی و دوتومن.طلا شده ی ک و نیم روغن دو تا سه برابر شده .مرغ ۲۷ تومنه .برنج سی و سه تومنه .برنامه شاد مع لماو دانش آموزانو علاف کرده پنجاه درصد د انش آموزانتون شاد کار نمی کنن .اومدی خبر خوش برا معلما زدی شما خبرنگا را سهم سی چهل درصدی در گرونی ها دارید شما باید به مسولین خبر بدین از اونا بخایین چرا اینجو ریه چرا کاری نمی کنن .نشستین ور دل خوشیا ی مسولین خبر خوش شاد را می زنین خخخخخ

  • مهران ارسالی در

    نمی دانم میز ریاست برای این جماعت چقدر م هم است. آخه تو این برنامه آشغال شاد مگه میشه تدریس کرد. لایوش هر دو سه دقیقه قطع میشه.

  • من ارسالی در

    مدارس که بازه با نظر اولیا دانش آموزان ن میرن مدرسه،خبر خوشش چیه این وزیر؟!

  • ناشناس ارسالی در

    سلام باهمین شاد ناشاد میلیاردها به کیسه شان میره چرا از خوبیها و مزایایش داد سخن ندهند .کار به اینجا رسیده که زحمت و درد سر را برای معلم خبر خوش میدانند فردا اگ ه عروسی پسر حاجی میرزایی باشه مینویسند خ بر خوش برای معلمین...

  • ناشناس ارسالی در

    با سلام
    شما مایع دستشویی مدارس تو ن رو تامین کنید.،،،اینترنت پیشکش

  • ناشناس ارسالی در

    آقای وزیر چرا فقط حرف از افزایش حقوق معلمان میگید همش معلم هارو در نظر دارید چرا حرفی از نیروهای خدماتی نمیزنید به خدا باحقوق 2میلیو ن 800 دارن زندگی میگذارند من فکر میکنم گرانی برای ما نیست چون هیچ وقت به فکر ما نبودید کار زیاد حقوق کم تو را به خدا یه نگاهی به ما هم بکنی از همه زودتر در مدرسه حضور داریم از همه دیرتر میرویم

    • ناشناس ارسالی در

      دوست عزیز من هم معلم رسمی ام و با حقوق ۲ و ۸۰۰ زندگی می گذرونم فقط نیروهای خدماتی اینطور نیستن کلا اوضاع معلما خوب نیس

  • ناشناس ارسالی در

    برو خودتو مسخره کن لطفاً

  • ناشناس ارسالی در

    آقای وزیر،، متاسفم برات.

    بین همه ی کابینه،، تو دیگه به جای گُل، جنگل کاشتی.

  • محمدرضایی ارسالی در

    این دیگه ظلمی بزرگه هرکه تو پیش دبستانی یا مهد کودک بوده رو استخدام می‌کنند پس بقیه وفوق لیسانها ولیسانسهای بیکار مملکت چی باید یه آزمون استخدامی برگزار کنند تاحق کسی ضایع نشه که همه شرکت کنند

  • حسین ارسالی در

    خاک برسرتون که فقط میخاین مردم وارد سایت شما بشن. آخه کجای این خبر خوش بود.یه عد ه که از معلما کونشون میسوزه دنبال جوسازی ن با این خبرا
    اگه کرونا نکشه یه عد ه ای رو همین اخبار خوش معلما دق مرگشون م یکنه
    نکنین این کارارومسخره ها

  • جبرئیل اصغری ارسالی در

    کجای این خبر خوشی مخصوص معلمان داشت؟
    یک خبر عمومی سراسر دروغ درباره ی رسان ه های آموزش و پرورش که مربوط به کل کامعه است ،چرا باید برای معلمان خوش باشد؟

  • *** ارسالی در

    آقای وزیر حق التدریس اضافه کار من از اسفند سال گذشته ، با مجازی شدن آموزش تا به حال پرداخت نشده ، مگه خو فضای مجازی ما بال بال نزدیم ، مگه هزینه نکردیم برای خرید بسته اینتر نت ، فقط امام زمان باید این کشتی به گل نشسته را نجات دهد ، وااسفا

  • ناشناس ارسالی در

    کی به تو حقوق میده مخبر بیسواد ؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    مرده شور خبرتونو ببرن. دروغگوها. مرده یه خبرید. بس که آشغالید

  • موسوی ارسالی در

    سلام کجا همه مدارس اینترنت دارن
    من جای تدریس میکنم که حتی نمیدونن گوشی و اینترنت چی هست
    ۴۰سال از این انقلاب رفته مردمی داریم که نمیدونن اینترنت چی هست
    بخدا باید بهتون خندید و برید خجالت بکشید با این خبرهاتون

  • مرده متحرک ارسالی در

    سلام .پسرم این مطلب و تیتر خبر خوش رو بر ام آورد و گفت بابا بخون ببین خبر خوش این یاوه گویی وزیر با لیاقت چی میتونه باشه. اشکش در اومده بود که چرا تا این حد پدرش مورد تمسخر قرار گرفته.اگر به قیامت معتقد ید بدونید که قیامت نزدیک است.اینکه چرا ه مکاران دردمند من از شما به مرجع قضایی شک ایت نمیکنند و واکنشی نشان نمیدهند بیانگر امیدی هست که در دلهاشون زنده نگذاشته شد ه و میدونن که بزودی قانون مچ شما خبرنویس و خبر گزار و...را خواهد گرفت .حق دارید ب ه ریش ما معلمان بخندید حق دارید

    • ناشناس ارسالی در

      سلام واقعا الکی رسانه ای مبکنند خدا نگ ذر
      چرا این همه حقوق معلما را الک ی رسانه ای میکنند

  • Am ارسالی در

    چه خبر خوشی بعد 50سال یه اینترنت لنگ وعاجز راه انداختی هر یه مگابایت رو تو یه ساعت دانلود میکنه تاالان کجا بودی همسایه هات سالهاست تو این لاین هزاربانده میتازن تو الان بیدار شدی اونم مجبوری.. الان تازه می‌فهمید که مردم کشورت باید ثروتمند باشن اما دریغ از داشتن یه گوشی ساده که بعضیا حتی اونم ندارن حالا شاد به چ دردشون میخوره. جز اینکه حسرتی تو دل دانش آموزا باشه واسه یه گوشی لمسی... .

  • دبیر ارسالی در

    چرا اینقدر دروغ میگید دیگه به هیچی اعتما د ندارم.

  • ناشناس ارسالی در

    خاک بر سرت با این تیترت

  • فسیل در آموزش و پرورش ایران ارسالی در

    خدا لعنت کنه این وزیر بی لیاقت و کذاب رو ، بسیار متاسفم برای این همه عوام فریبی و نشر اخبار کذب ، به خدا واگذارتون می کنم بی لیاقت ها

  • محدثه ارسالی در

    آقای وزیر حاجی میرزایی به جای این حرفا کلا بیایید مدرسه ها رو تعطیل کنین آخه بچه ها دیگه می ترسم توی اینترنت برن با این مومو که اومده خیلی وحشتناکه

  • ناشناس ارسالی در

    خواهش میکنم مدارس رو یک سال تعطیل کنید بچه ها از نظر روانی دارن آسیب نی بینن مومو که دیگه بدتر خواهش میکنم کلاس آنلا ین رو تعطیل کنین

  • زهرا ارسالی در

    با سلام آخه این چه درس خوندن آقای وزیر از یه طرف اعصاب ما پدرو مادر ها خرد شده از طرف دیگه این مومو خیلی خطرناکه تو رو خدا رحم کنید به ما جون بچه ها که از سر راه نیومده

  • ab0 ارسالی در

    به این باید گفت یابو نه وزیر حیف اسمه وز یر که رو اینه

  • ناشناس ارسالی در

    تو‌رو‌خدا‌اینقدر‌خبر‌خوش‌به‌ما‌ندین!
    ما‌دیگه‌انقدر‌خوشحال‌شدیم،می‌ترسیم‌از ‌حال‌بریم.

  • ناشناس ارسالی در

    یه‌خبر‌خوش‌دیگه‌.
    قرار‌بود‌یه‌شهاب ‌سنگ‌بخوره‌زمین‌،
    وضع‌‌‌اقتصادی‌‌م ا‌رو‌که‌از‌دور‌دید،منصرف‌شد.

  • ناشناس ارسالی در

    این خبر خووشه مثلا

  • محمد ارسالی در

    سلام و احترام
    وقت به خیر
    لطف ا در زدن تیتر دقت بفرمایید با اینگونه تی ترها بعضی از مردم فکر میکنن که حتما چند میلیونی قراره به معلمان اضافه بشه و شروع به گوشه و کنایه میزنن
    آش نخورده و دهن سوخته

  • پرویز ارسالی در

    وقتی شنیدم که یک پسربچه بخاطر نداشتن یک تبلت یا حتی یک گوشی قدیمی 3gخودکشی کرده اون روزنتوانستم از گوشیم استفاده کنم.🤔🙄😢 😭😭😭

  • حمید رضا ترکاشوند ارسالی در

    اقای وزیر شاد سدیم الان خونه معلما از خبرت بزن و برقصه پس تو بزن تا ما برقصیم مردیم از خوشی خدا این خوشز از ما معلما نگیر فکر کردیم از اموال صندوق دخیره گرفتید به ما که نمیدی لا اقل بگیر ررا خودت شاد بشیم این گرگ مدت هاست با گله اشناست یاد چوپان دروغگو بخیر که تبدیلش کردند ریز علی فداکارو مجبور شد خودشو اتیش بزنه که ننه کبری تصمیمشو بگیره و با پطروس همکاری کنه وهمه از دزدیدن پنیر توسط زاغ عزا نگیریم و اکنون ریز علی شد غندالی و نیکخواه و ما شدیم دود اتش ریز علی بگم یا کافیه جناب وزیر؟
    شاد شدیم از خبر خوشت ای حسنک وزیر

  • ناشناس ارسالی در

    سلام آقای مخبر،من به همه نامه الکترونیکی دادم ولی کسی جواب نداده،اگه میشه شما مش کل مارو به وزیر یا وکیل یا هر کسی که بت ونه مشکل وحل کنه منعکس کنین لطفا،در مدرس ه همه با لایحه رتبه بندی افزایش حقوق دار ن الاسرایدار وخدمتگزار،مگه اینها جز قشر مرفه جامعه هستن؟؟؟جز فرهنگی حساب نمیشن؟؟ با سه میلیون حقوق که همش قسط هست چطوری ز ندگی کنیم من به آقا،آقای نوبخت وآقای قال یباف نامه دادم ولی هیچکس جواب نداده ،خدا خیرتون بده تا این قضیه بصورت قانون درنی ومده تو رو خدا یه کاری برای ما بکنین ما دستمون به هیچکس نمیرسه با مدرک کارشناسی ،سرایدار مدرسه هستم ممنون میشم این قضیه رو مطالبه کنین تا ما هم شرمنده زن وبچه ن شیم

  • حسن ارسالی در

    خاک تو سرت باخبر خوشت

  • ناشناس ارسالی در

    یک خبر خوش وزیر اموزش و پرورش در اثر ابت لا به کرونا درگذشت

  • حسن روحانی ارسالی در

    خبر خوش و مسرت بخش برای معلمان عزیز وزی ر اموزش و پرورش در اثر ابتلا به کرونا در گذشت

  • e ارسالی در

    یادتون رفت که خبر مجانی شدن خواهر و مادر تون رو هم اعلام کنید هرچند خیلی وقته دیگ ه مشتری ندارن و هر کاری هم میکنید نمیتون ید براشون مشتری پیدا کنید

  • محسن ارسالی در

    من یک معلم بازنشسته ام ،معلم های این دور ه زمانه فقط تو فکر پولند ،آقا نشستید تو خانه دارید حقوق می گیرید باز هم غر میزنی د کجا را میخواهید بگیرید؟

  • رضا ارسالی در

    اولش فکر کردم میخواد یه معلم دیگه رو شلاق بزنه! دولت روحانی تا دهن باز میکنه اوضاع از کنترل خارج میشه..

  • تنها ارسالی در

    ای خبرنگار دروغگو ننگ بر تو باد... گم سو عوضی

  • بهمن ارسالی در

    عنوان با متن همخوانی نداره. کی این ارتبا ط رو بهت آموزش داده؟! حتما معلم نبوده. ب رات متاسفم

  • الف. ارسالی در

    جناب وزیر آموزش و پرورش خدا قوت.در حالی که هیچ دانش آموزی با آمارمرگ ومیر۳۰۰ و خ ورده ایی نفری در۲۴ساعت به مدرسه نمیاد و حق انتخاب داره،چرا دبیر باید خطر رو به ج ون بپذیره و بره بیرون از منزل سوار وسیله ی نقلیه ی عمومی آلوده بشه ازاونجایی که خودروشخصی نداره،ودر کلاس ِ خالی تدریس کن ه و با کادر مدرسه مواجهه باشه هر روز و خ طر ابتلا به بیماری تهدیدش کنه،درحالی که از شروع کرونا حتا نیمه شب و حتا ایام تعط یل درفضای مجازی پاسخگوی دانش آموز و والد ین هست و آرامش اززندگی خصوصیش کلا گرفته شده؟آیا این ظلم نیست که هزینه ی رفت وآمد ِ بی جهت هم به هزینه ی اینترنت برای تدر یس اضافه شده؟لطفا بجای حرفهای قشنگ کارها ی قشنگ انجام بشه تااقلا امنیت و آرامش رو حی معلمان حفظ بشه درحالیکه مطلقا امنیت م الی و...ندارن.باسپاس.

  • معلم خرید خدمات ارسالی در

    جناب وزیر معلم های خرید خدمات فقط شش میلیون حقوق گرفتند بابت یکسال زحمت الان یک ماه و نیم هست از جیب خود اینترنت میخرند کارشان چند برابر شده ..... لطف کن من بعد فقط خبر بد بده

  • محسن ارسالی در

    مردک اینم شد تیتر

  • ناشناس ارسالی در

    کجاش خبر خوش بود بی وجدان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • یک فرهنگی ارسالی در

    اووووووووووووووموزش و پرورش مرد و د فن هم شد ترامپ ختم ان را گرفت مملکت ویران شد عده ای با دروغ ک شور را اداره می کنند

  • ناشناس ارسالی در

    خاک بر سر این وزارت خانه بااین وزیر بی ع رضه حراف یاوه گو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها