|
کدخبر: 127691

خبر فوق العاده برای معلمان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش و پرورش درباره لایحه رتبه‌بندی فرهنگیان گفت: لایحه رتبه‌بندی در حال تدوین است و در معاونت علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه دنبال می‌کنیم و در این هفته پیش رو با سازمان اداری و استخدامی جلسه داریم و به زودی لایحه رتبه‌بندی تقدیم مجلس می‌شود.

فرهنگ خبر فوق العاده برای معلمان

علی الهیار ترکمن در برنامه پرسشگر درباره این موضوع که چرا ابلاغیه معلمان ماده ۲۸ که امسال نخستین سال تدریس آنهاست از اول مهر ۹۹ خورده است؛ در حالی که سال تحصیلی جدید با دستور وزیر از ۱۵ شهریور شروع شده، تکلیف این ۱۵ روز که نه بیمه دارند و نه حقوق چیست؟ گفت: معلمان با توجه به شرایط کرونا و استمرار و ضرورت آموزش، روزهای سختی را سپری می‌کنند. به سهم خودم و مجموعه آموزش و پرورش از آنها قدردانی می‌کنم.

وی افزود: بر اساس مجوزهای استخدامی که از سوی سازمان اداری و استخدامی برای ما صادر می‎شود، شروع به خدمت این افراد، ابتدای نیمه دوم سال و بر اساس حکمی که به آموزش و پرورش ابلاغ شده، مجوز اول مهر ۹۹ است.

محاسبه ۱۵ روز کار بیشتر معلمان به دلیل آغاز زود هنگام سال تحصیلی

الهیار با بیان اینکه سال تحصیلی جدید نه با دستور وزیر آموزش و پرورش بلکه با مصوبه ستاد ملی کرونا از ۱۵ شهریور بازگشایی شده و این مصوبات برای همه لازم الاجراست گفت: معلمان ما هم که ۱۵ روز، کار را زودتر شروع کردند قطعا در ادامه کار، زحماتشان و ساعتی را که اضافه کار کردند، جبران و محاسبه خواهیم کرد.

وی دربار لزوم تدوین یک نظام برنامه‌ریزی منابع انسانی و نظام جامع مدیریت انسانی برای آموزش و پرورش گفت: کاملا درست است که هر نظام آموزشی برای اینکه بتواند به تمام جمعیت لازم‌التعلیم خود خدمت‌رسانی کند باید نیروهای آموزشی‌اش را روی یک نظام جامع و الگوی مشخص، ساماندهی، مدیریت، توزیع و به‌کارگیری کند.

الهیار افزود: آیا آموزش و پرورش با مداخلات بیرونی که درحال‌حاضر انجام می‌گیرد، اجازه دارد که چنین نظامی را برنامه‌ریزی کند؟ و اگر اجرا کند آیا وزیرش تهدید به استیضاح نمی‌شود؟.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: نمونه بارز این مداخلات، اصلاح یازده گانه یک قانون است که در سال ۱۳۸۸ توسط مجلس به عنوان طرح، تبدیل به قانون شد و قرار بود حدود ۶۰ هزار نفر جذب آموزش و پرورش شوند که ۱۱ بار اصلاح شد و حدود ۱۹۷ هزار نفر از طریق آن وارد آموزش و پرورش شدند و این روند هنوز هم ادامه دارد و در ادبیات نیروی انسانی آموزش و پرورش، واژه‌ای به نام "جامانده" را باب کرده است.

استفاده از نیروی خرید خدمات، دور زدن قانون نیست

وی ادامه داد: ناگزیر هستیم در مناطقی از نیروهای پاره وقت استفاده کنیم و برای استفاده از نیروهای خرید خدمات قانون داریم که ماده ۴۱ قانون الحاق ۲ است که مجلس تصویب و شورای نگهبان تأیید کرده است‌. این به معنای دور زدن قانون نیست؛ آموزش و پرورش در این سال‌ها در مقابل شرایط خروج ناشی از بازنشستگی نیرو است و اگر در جاهایی از همین نیروهای پاره‌وقت استفاده نکنیم، قطعا نمی‌توانیم خدمت‌رسانی کاملی به نیروهای خودمان داشته باشیم‌.‌ای کاش مجلس به جای ۱۱ بار اصلاح قانون، دولت را مکلف می‌کرد که شرایط کاری را استاندارد کند.

الهیار در واکنش به این اظهار نظر که معلمان در تصمیم‌گیری‌های آموزش و پرورش شرکت ندارند، گفت: ۵۰ هزار نفر از معلمان در کادر اداری هستند و تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری می‌کنند؛ چه کسی گفته است که ما معلم را مشارکت نمی‌دهیم؟.

وی خطاب به میرزاده، نماینده سابق مجلس و مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه در امور فرهنگیان گفت: آقای میرزاده شما در آخرین روزهای مجلس خودتان، استفساریه دادید و دولت را موظف کردید مربیان پیش‌دبستانی که با پول مدیر و اولیا فقط یک سال کار کرده بودند را پیمانی کنند؛ در یک استان حداقل هزار نفر این‌ شرایط را داشتند. می‌گویید ما قانون را دور می‌زنیم بعد خود شما در رأس دور زدن قانون بودید.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: تدوین برنامه هفتم توسعه در پیش است و برای سند چشم‌انداز کشور بعد از ۱۴۰۴ از حالا باید فکر شود. اگر بخواهیم صحبت‌های معلم پسند کنیم، هیچ عایدی برای معلم ندارد بلکه می‌خواهیم وارد یک نظام کاملا عملی شویم که جایگاه و منزلت معلمان را در آینده تعیین کند؛ دولت و مجلس در کنار هم باید بر اساس رهیافتی که مقام معظم رهبری در صحبت‌های ۱۱ شهریور داشتند برای بهبود شرایط آموزش و پرورش تلاش کنند.

آمارهایی از کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش

وی به کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: در پنج سال گذشته حدود ۱۴۰ هزار نفر از آموزش و پرورش بازنشسته شدند؛ البته تلاش می‌کنیم این روند را با استفاده از سازوکارهای قانونی به تأخیر بیندازیم ولی اگر بخواهند سر موعد بازنشسته شوند، یک چیزی حدود ۱۰۰ هزار نفر دیگر هم بازنشسته می‌شوند و ما بر این اساس از ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان به اضطرار استفاده کردیم.

الهیار با بیان اینکه معتقد نیستیم که کارمان کاملا دقیق و بدون نقص است ولی این عملکرد ماست که باید از آن دفاع کنیم گفت: حرف ما این است که باید مقدورات و نیازها را در نظر بگیریم و با توجه به نیاز جامعه مخاطب که دانش‌آموزان ما هستند، به وظیفه اصلی آموزش و پرورش مبنی بر در دسترس کردن آموزش برای همه اقشار کشور در اقصی نقاط کشور عمل کنیم.

وی درباره وضعیت جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان گفت: اینکه گفته می‌شود در این دولت ظرفیت دانشگاه فرهنگیان کاهش پیدا کرده است، باید بگویم در سه سال کاهش پیدا کرد و علتش هم این بود که دانشگاه فرهنگیان از لحاظ شرایط چه خوابگاه و چه نیروی انسانی مسائل و مشکلاتی داشت که دولت تصمیم گرفت کمی به دانشگاه فرصت دهد؛ زیرا وقتی یک دانشجو وارد دانشگاه شود، انجام کارهای اصلاحی سخت‌تر می‌شود. پس قرار شد یک تنفسی به دانشگاه فرهنگیان بدهند و بعد می‌بینید که در دادن مجوز سیر صعودی داشتیم.

جذب ۵۲ هزار نفر در دانشگاه فرهنگیان در امسال

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال ۲۰ هزار نفر در دوره چهار ساله دانشجومعلم، ۲۷ هزار و ۳۰۰ نفر در ماده ۲۸ و یک چیزی حدود ۵۰۰۰ مجوز استفاده نشده سال قبل داشتیم یعنی ۵۲ هزار نفر در دفترچه کنکور و دفترچه استخدامی آموزش و پرورش جذب کردیم.

الهیار ادامه داد: طبق قانون اساسی کشور، سازمان اداری و استخدامی وظیفه برنامه و بودجه و نیروی انسانی را به عهده دارد که نیازهای میان مدت و کوتاه مدت خودمان را بررسی و ارائه کردیم و با توجه به رشته، منطقه و جنسیت که لازم داریم به این عدد رسیدیم.

وی افزود: اکنون حداقل در چهار پنج سال گذشته منحنی جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان بالا رفته و بنا داریم از دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی نیرو بگیریم. معتقدم در جایی که آموزش و پرورش قانون دارد از قانون مصوب، ابلاغی و رسمی استفاده می‌کند و اصلا معنایش دور زدن قانون نیست؛ اگر اشکالی در قانون است باید اصلاح شود و اگر هم نیست که آموزش و پرورش دارد از اختیارات خود استفاده می‌کند.

الهیار با بیان اینکه در آموزش و پرورش تمام تلاشمان حل مسائل با استفاده از سازوکارهای قانونی است گفت: در آموزش و پرورش مسائل پیچیده‌ای داریم. در حوزه منابع انسانی که راه‌حل‌های خاص می‌خواهد و با صحبت‌های دفعتی به هیچ جا نمی‌رسیم.

وی افزود: سال ۱۳۹۹، سهم آموزش و پرورش در لایحه دولت از بودجه عمومی حدود ۱۳.۷ درصد بود اما وقتی قانون تصویب شد به ۱۲.۶ درصد رسید؛ در کمیسیون آموزش و تحقیقات، پیشنهادی رفت که درآمد اختصاصی دانشگاه‌ها و سازمان فنی و حرفه‌ای از مشمول قانون کسر ۳ درصد قانون متوازن مستثنا شدند اما آموزش و پرورش را مستثنا نکردند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش افزود: بحث ما این است که این مسائل پیچیده و مزمن شده است؛ راه‌حل‌های مقطعی و موقتی به جایی نمی‌رسد و ما راه‌حل‌های خاص مبتنی بر مطالعه، پژوهش و یافته‌های علمی می‌خواهیم. آماده همه گونه همکاری خدمت مجلس هستیم و آمادگی داریم که گزارش‌های‌مان را به مرکز پژوهش‌های مجلس بدهیم و شرایطی را برای تصمیم‌سازی فراهم کنیم تا بتوانیم مسائل را حل کنیم.

لایحه رتبه‌بندی در حال تدوین است

وی درباره لایحه رتبه‌بندی فرهنگیان هم گفت: لایحه رتبه‌بندی در حال تدوین است و در معاونت علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه دنبال می‌کنیم و در این هفته پیش رو با سازمان اداری و استخدامی جلسه داریم و به زودی لایحه رتبه‌بندی تقدیم مجلس می‌شود اما با شرایط و شروط خودمان و مبانی نظر خودش و همچنین نفوذی که در کارکرد بر ارتقای کیفیت آموزش و پرورش دارد؛ در این راستا، یک بعد آن، بعد مالی هست اما ابعاد دیگر هم دارد.

منبع: ايسنا
  • کلانی ارسالی در

    این ترکمن همان کسی است که قبل از عید به راحتی رتبه بندی را نابود کرد

  • صفت الله خانبابالو ارسالی در

    سلام و خسته نباشید به شما علت پرداخت نکردن اضافه کاری شاغلین و بازنشستگان چیست؟مگر قرار نبود ماه به ماه پرداخت بشود.

  • علی ارسالی در

    سلام، اقای ترکمن چرا وقتی اسم رتبه بندی فرهنگیان میاد فکر می کنی ارثیه پدرت رو می خواهی ببخشی ، و چرا همیشه مقاومت می ک نی، اگه دولت و مجلس هم ببخشن ، این اقا ت رکمن نمی خواد ببخشه

  • حسین ارسالی در

    برا معلمینی که در شرف باز نشست. ییند و حکم افزایش زدید، نگید 2 سال باید بگذره تا شامل شوید، 30 سال سختی و دور از وطن کشیده، حالا بجای تشویق، از حکم هم کسر می‌نمایید، ظلم و دور از انصافه!!!!

  • ناشناس ارسالی در

    ۴ماه حق التدریس معلمان شاغل واریز نشده است از اسفند تا خرداد چرا و کی پرداخت می شود

  • یوسف ارسالی در

    ای ملت..... صدایتان را جز خدا کسی نخواهد فهمید اما برای خدا هم حرف نمی زنید ،آنها سگ کی هستند که التماس می کنید

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا همینطوره دست مریظ

  • مستعار ارسالی در

    عذر خواهی عوام فریبانه تو چه بدرد ما میخوره نیروی برنامه بودجه ای خودت حقوق از کجا می گیری اصلا چرا یک نفر که که خودش آموزش و پرورشی نیست باید بیایید امر ونهی کنه آقای ترک من میشه بگین چند روز یا حتی چند ساعت سابقه تدریس در کدام کلاس راداشته ای اصلا الفبای معلمی را بلدی؟ لطفا فیش حقوقیت را درمتتشر کن تا همه بدونن که کی داره تلاش میکنه برای معلمان خودشان قضاوت بکنن

  • نیکبخت از شیراز ارسالی در

    سلام چرا یه فکری برا خدمتگذاران وسرایدارن نمیکنید میگه اونا جزو آموزش وپرورش نیستن اونا کار نمیکنن چرا اینقدر فرق چرا بی انصاف هستید ما که هرروز سر کار هستیم آن شاالله که خدا از شما تقاص بگیره ما که نمیتونیم کاری بکنیم

  • ناشناس ارسالی در

    اقای ترکمن چرا ی همکار بت سابقه ۲۵ سال و لیسانس حقوقش با همکاری که ۱۲ سال سابقه دارد یکی هست اخه نباید فرقی بین اونی ک س ابقه بالایی دارد بیشتر باشد ،منظور از هم سان سازی حقوق این بود؟؟؟؟؟؟

  • محمدی ارسالی در

    مواظب باشید به معمها این قشر زحمت کش بد نگذره. بیچاره ها خیلی بخاطره کرونا اذیت شدن.... بدبخت پرستارا که هیچ دادرسی ندار ن.

    • آرین بزی ارسالی در

      بخدا قسم من حاضرم دوازده ساعت در مدرسه ت دریس داشته باشم ولی یک ساعت آنلاین تدریس نکنم. پرستاری عزیز نور چشم ما هستند ولی هر شغلی سختی های خاص خودش را دارد. تدری س به دانش آموزان هم یکی از سخت ترین مشاغ ل هست که فقط باید عاشق کارت باشی تا کم ن یاری.

    • پروانه ارسالی در

      خارج از گود نشستی و....

      آرزو میکنم در این روزگار که خیلی ها بجای معلم‌ها بودن و بعد از هزاران در زدن و آزمون دادن وارد این مهلکه نشدن... ان شاءلله به یاری خدا معلم شوند و بعد ببیند که تمام درآمدشان. باید خرج آرتروز گردن و دست و پا و زانو و کمر و تارهای صوتی شود.... با کرونا هم باز همان معلم عافیت طلب از نظر شما از جیب خرج کرد...

    • ناشناس ارسالی در

      شمام که مدام ناله میکنین از دست معلما ! فک کنم بدهکار پرستاران !😐عجیبه بخدا

  • ناشناس ارسالی در

    حقوقی که معلمان میگیرن هیچ قشری نمیگیره حالا هم که کرونا اومده بیکار شدن بدبختی تدریس با خانواده هاست

    • ناشناس ارسالی در

      بیچاره معلما، قبل از کرونا هم وقت و ساعت کاری نداشتند الان هم که تعطیلات آخر هفته هم ندارند باید شبانه‌روزی کارکنند و حتی خانواده هاشون هم در گیر و دار تدریس بچه ها شدند خانواده های محترم و دانش آموزان گرامی هم وقت و بی وقت زنگ می‌زنند ویا در فضای مجازی پیام ميدند خدا به این قشر عظیم صبر بده آمین

    • ناشناس ارسالی در

      خاک برسرت کنم. بی‌فرهنگ

    • ناشناس ارسالی در

      تو دیگه چقدر بدبختی که حسرت معلم ها رو می خوری.

    • ناشناس ارسالی در

      واقها برات متاسفم این همه حسادت

    • معلم ارسالی در

      شماکاملامشخصه که فرهنگی نیستی ویه آدم خو دفروخته ای لطفا دهنتوببندوخفه شو

    • ناشناس ارسالی در

      خجالت بکشید .معلم بازنشسته به زور ۶ میلی ون میگیره .چرا حقوق استاد هارو نمیگید .م علم ها شدن خار چشم شما ها

    • زینب ارسالی در

      چقدر بی انصافید ، کدوم معلم بیکاره، کار شش ساعته و البته اعصاب خورد کن معلم ها شده بیست و چهار ساعته ، طوری حرف بزنید که اون دنیا بتونید جوابگو باشید

    • ناشناس ارسالی در

      پرستاران زحمتکش و همه ی کارمندان عزیز چر ا رودر روی هم می ایستید ۰با این گرونی که لحظه ای شده همه ی ما داریم خسارت میبینی م ۰تو این روزهامگه متضرر تر از کارمند هم داریم۰بهتر نیست همه باهم باشیم۰

  • منصور ارسالی در

    باسلام خدمت آقای ترکمان بنده سا76بعنوان سریدارآزمون داده وقبول شدم ومراحل گزینش و مصاحبه راپشت سگذاشتم وسال78مشغول خدمت سرایداری شدم تاسال85دراین فرصت مدرک کارد انی وبعدهم کارشناسی رواخذکردم از دانشگاه فرهنگیان باتوجه به نیازمنطقه ومجوزتبدیل وضعیت در آزمون شرکت کردم وبعدازگزینش مج ددتبدیل وضعت شدم وتاالان حدود14ساله مشغو ل تدریس دردست دبیری هستم ولی هنوز حکم پی مانی دارم آیابعداز24سال خدمت صادقانه انص اف است که امنیت شغلی نداشته باشم به نظرش مادلسوزان فرهنگی بعدازمردنم حکم رسمی(قطع ی)برام صادرکنن درحالیکه که همکارانی داری م با۵سال سابقه مراحل پیمانی آزمایشی و... رودارن طی می‌کند ازدیدهمکاران و خانواده احساس سرخوردگی وبی انگیزه شدم امیداست نگ ذاریدحقی ازمظلومی ضایع شود.

  • مارکوپلو ارسالی در

    معلمی شغل انبیاء است

  • ناشناس ارسالی در

    امسال چقدر بچه ها شب تا صبح رو صرف این کنکور کردند تا به آرزویشان که معلمی بود برسند اما بااین نیرو گرفتن دلشون به درد آوردید ما اینهمه نیرو در آموزش وپرورش کم داریم .بدانید جامعه ای موفق است که به جوانانش بها بدهد و اعتماد کند بی مهری به جوانان یعنی زیاد شدن فساد وبی بندوباری

  • حامی معلمان ارسالی در

    بهترین تشبیه برای جامعه فرهنگیان فرهیخته
    قشر معمولاً بیکار و همیشه طلبکار 🤣😂😁😙
    اخه موُمن خدا هشت ماه بیکارین هرچی حقوق چاپییدن بگین خدا برکت
    ن ود درصد معلمین شغل دوم و سوم دارن
    فردا کامنت نزارین از روی ناچاریه
    ن ه عزیزم از روی حرص و ولع و طمع
    ای نم یه حرف راست و ... سوز

  • محرمی ارسالی در

    سلام توروخدا معلمان غیر انتفاعی را هم استخدام کنین اینها چه گناهی دارند؟ سالها بدون بیمه و با کمترین حقوق کار کرده اند و بهترین خدمات را ارائه کرده اند. من خودم از ماهی 60 تومن کار کرده ام و اکنون ماهی 500 تومن البته مدیر مدرسه امسال گفته 15 روز بیمه میکنم اما معلوم نیس حقوق سال گذشته مارو هم هنوز تصفیه نکرده اند.

  • ناشناس ارسالی در

    سلام من یک معلمم از شهرستان اردکان استان یزد ۳ساله که می خوام ۶ساعت اضافه بگیرم که بشم تمام وقت ولی اینقدر پارتی بازی هس ت هرکس می خوان کلاس میدن ایا این عدالته یک معلم بازنشته چون اشنا ی مدیر و اداره هست کلاس براش ردیفه واقعا در حق خیلیا با این قانون (تمام وقت )داره ظلم مشه لطفا رسیدگی کنید

  • ناشناس ب ارسالی در

    باسلام تو را خدا یفکری به حال خانم معلمین مدارس غیرانتفاعی بکنید در مناطق محروم کشور واستان های محروم خدمت می کنند اینها فارغ‌التحصیل دانشگاه در رشته آموزش پيش دبستانی هستند

  • ناشناس ارسالی در

    مردم فهم ندارن اگه تونستن بچه ی خودشونو یه ساعت نگه دارن بعد بیان راجع به معلم ها اظهار نظر کنن

  • ناشناس ارسالی در

    کم دروغ بگو دروغگو.الهی آب خوش ازگلوتون پایین نره.که هر لحظه با دروغ هاتون آبروی قشرمظلوم فرهنگی را ازبین می برید.مردم ن ادان هم فکرمی کنند شما به گفته هاتون عمل کردید.درحالی که تمام اقشار جامعه مدیون معلم ها هستند که قلم گرفتن رایادشون دادن د.خدالعنتتون کنه.

  • ناشناس ارسالی در

    اموزش وظیفه حاکمیت هست و خرید خدمات دور زدن قانون هست و دولت باید نیروی خود را ا ز دانشگاه فرهنگیان تامین کند و کمبود فعل ی را هم با مجوز و استخدام پنجاه هزار نفر ی از طریق ازمون انهم برای همه شرایط مساو ی باشد تا بهترین و با سوادترین جذب شود ن ه خرید خدمات و نمایندگان هم برای رای طرح دو فوریتی و جذب خرید خدمات که ظلم به ام وزش و ظلم به کشور و بقیه است و اگر منابع مالی کمبود هست با قطع یارانه ثروتمند با قطع سبد معیشتی کسانی که پنج واحد خانه د ارند جبران شود نه ضربه اموزش کشور.....

  • ناشناس ارسالی در

    بازم مدارس که شروع بکار کردمآقای الهیار ترکمن تازه یادش می افته که گروهی بنام مع لم وجوددارددروغش شروع شد

  • ناشناس ارسالی در

    همه اقشار جامعه در سختی زندگی می‌کنند شما را به خون شهدا به این مردم خدمت کنید ومشکلات فرهنگیان را درک کرده ورتبه بندی را سریع تر اقدام کنید با سپاس

  • ناشناس ارسالی در

    چرا چهار گروه ماده ۱۷ که قرار بود استخدا م بشن رو فراموش کردین .ما نهضتیها هم مثل ماده ۲۸ آزمون دادیم اما اون گروه استخدا م شدن ولی ما با ۱۵ سال سابقه کار بدون دس تمزد در آپ هنوز بدون تکلیف هستیم.بعد از ۱۵ سال حمالی حق التدریس شدیم ولی باز هم جیبمان خالیست واز حقوق خبری نیست .اطرافی ان مارو دروغگو فرض می کنن وقتی میگیم حقو ق نداریم یا حقوق ماهیانه ما ۸۰۰ تومن هست .آخه چرا انقدرتفاوت ،چقدر بی اهمیتی ،پیر شدیم بخدا از بس انتظار کشیدیم.

  • ناشناس ارسالی در

    سلام آقای ترکمن لطفا به محتوای کتابها هم رسیدگی کنید مطالب خیلی سنگینن.با سامانه شاد هم بچه ها چیزی یاد نمیگیرند خودمان چندبار کتابو تدریس میکنیم فیلم آموزشی ته یه میکنیم

  • ناشناس ارسالی در

    چقدر هم که معلما زحمت میکشن، همشون پول م فت میگیرن، هر چی میگیرن از سرشونم زیاده، مخصوص معلمای خانوم، حالا باز آقایون سرپر ست خانوار هستن، خانوم معلم دخترم، نشسته تو خونش، ۳۰ دقیقه شاد آنلاین میشه، چند ت ا صوت از نت برداشته میندازه اونجا، میره تا فردا

  • حسن ارسالی در

    قشرهمیشه بیکاروطلبکارچقدراین معلمازحمت میکشن بیچاره بقیه

  • فرهنگی رزمتده ازتهران ارسالی در

    اقای ترکمن لطفا شماکه اززحمات معلمان هی چ چیز رانمی دانید اینقدر افاضه فضل نکنید نهایت ۱۰ ماه دیگه باید برید چون دولت کا رش تمومه شما همیشه برعلیه معلمان بوده و هستید

  • ناشناس ارسالی در

    جناب الهیاری واقفید که نزدیک چهار ساله ک مبود نیروی خدماتی در مدارس محرز و مشخصه گفتید اموزش پرورش مستقیما نمیتونه اینها رو جذب کنه به شرکت ها واکذار کردین الان نزدیک چهار ساله هیچ کشایشی در این ضمینه نشده الکی فقط شعار میدین اموزش پرورش بید رو پیکره

  • مجید ارسالی در

    ترکمن الهیار چرا اسم رتبه بندی میاد خودت را به ان راه میزنی،مگه از ارث باباته ای نقدر تنگ نظری میکنید درضمن هی بلندگو برم یدارین میگین حقوق معلما اینقده افزایش یا فته مگه با این تورم میشه بااین حقوق زنده مانی کرد،درثانی چرا منی که 28 سال سابقه بامدرک فوق لیسانس حقوقم با فردی که 6سال سابقه داره فرق نمیکنه،شاید برای کم سابق ه ها که مجردهم هستن خوب باشه ولی برای کس ایی که سابقه بالایی دارن این بی انصافیه

  • نگار ارسالی در

    سلام چرا نیروهای خدماتی شامل رتبه بندی نشدن

  • M ارسالی در

    مارابه خیرتوامیدی نیست شرم نرسان خوانند گان نظر امسال باتوجه به شرایط که وارد32س ال خدمت شدم باهمین وعده به اینجا رسیدیم زیاد باورنداشته باشید

  • ناشناس ارسالی در

    سلام با اجرای رتبه بندی ۹۹ چقدر به حقوق معلم ها اضافه می شود؟

  • ناشناس ارسالی در

    حقوق یک معلم باید بیشتر از ی دکتر باشه ، تو تمام کشورهای اروپایی همینطوره حقوق مع لم متاسفانه در ایران به اندازه یه کارمند جز هم نیست،

  • ناشناس ارسالی در

    همتون حقوقاتون خوبه حداقل تو این بدبختی میشه زندگی فقیرانه انجام داد ولی این بی رحمی که شامل حال خدمتگزاران میشه صداشونم به جایی نمیرسه با پانزده سال سابقه کار مدرک لیسانس نرم افزار با حقوق حداقلی دو میلیون ششصدی و معلمی با سابقه یک الی دوسال کار چهار میلیون به بالا واقعا عین بی انصافیه ناعدالتیه ما نمیخواهیم معلم بشی که یه عده معلما بیان شیر بشن بگن خودتون قبول کردید خدمتگزار باشین ولی حداقل این حقوقمونا مثله معلما با تحریم وتورم روز افزایش بدید چرا باید چند میلیون تفاوت بین حقوق یه خدمتگزار با سابقه با یه معلمه بی سابقه کاری باشه کدوم خری اینجور برنامه ریزی این حقوقا را می کند باید بیاد بر توی طویله کار کند

  • پاسارگاد ارسالی در

    جناب الهیاری کمبود نیروی خدماتی چی شدن د یگه کمکم چهار سال کامل نیشه

  • سامان راد ارسالی در

    واقعا معلمان چیزی به اسم وجدان دارن؟
    از معلمی فقط اسمشو یدک میکشن
    همه دنبال در رفتن از زیر کار هستن
    همه چیزی دارن به جز تخصص
    الان که کرونا شده هیچ کدوم به خودشون زحمت نمیدن کیفیت آموزش خودشونو بالا ببرن و خیلی هاشون به جای این کار شغل دوم رو دارن اداره میکنن

    اگر وجدانی باشه که نیست یکم کار کنید و پولی که میگیرد رو حلال کنید

  • فریبا سلیمی ارسالی در

    امسال دانشجوی دکتری شدم ۷ سال سابقه حق تدریس دانشگاه دارم بخاطر مخارجم مجبور شدم برون سپاری معلم بشم برا یه سال ۵ میلیون قراره بگیرم .
    خداروخوش نمیاد عمرمون برای تدریس رفت.واقعا خسته شدم. دانشگاه حقوق سالی یبار واریز میکنه گدا از من وضعش بهتره .آموزش پرورش از دانشگاه بدتر.تو رو خدا بچه شما اندازه ما درس خونده؟الان اونا کجا هستن ما کجا هستیم

  • ناشناس ارسالی در

    شما لازم نیست شور پرستارارو بزنید حقوق ا وناهم اضافه شده .هرکسی وقتی شغلی رو میپذ یره مخاطرات اون را هم باید بپذیره .کار پ رستاری از اول معلومه با مریض سرو کار دار ه دوس ندشتن نمیرفتن .

  • عبدالغفور پیام ارسالی در

    سلام. لطفا پیگیر تبديل وضعیت نیروهای خرید خدمات اموزشی۹۳به بعد باشید ک در سخت ترین شرایط و عدم دریافت به موقع حقوق مشغول به خدمت هستند باشید

  • ناشناس ارسالی در

    اکثر معلمان برای تدریس در فضای مجازی از کامپیوتر شخصی موبایل شخصی خود استفاده می کنند و هیچ امکاناتی در اختیار ندارند ول ی همچنان معلمان به کار خود ادامه میدهند آقای الهیار آیا شما حاضرید در ساعت اداری با تلفن همراه خود کار اداری انجام دهید. در بانک ها و موسسات و سایر ارگانهایی دو لتی تمام امکانات در اختیار کارمندان قرار می گیرد . ولی در آموزش وپرورش معلم همو اره باید خودش لوازم کارشو فراهم کنه. و ه میشه به سازمان و خانواده ها بدهکار باشه.

  • وحید ارسالی در

    به عزیزانی که نظر ارسال فرمودن و به حقوق و مقدار کار ما معلمین ایراد میگیرن سلام عرض می کنم وامیدوارم که خدا کمی انصاف ب ه ایشان عنایت فرماید.

  • س.ی ارسالی در

    تویی که میگی بدبختی تدریس تو که به طعنه میگی قشر زحمت کش ....پس معلومه که تدریس بدبختی نداره کار راحتی هست پس لطف کنید چند ماهی انجامش بدید

  • علیرضا ارسالی در

    ما معلما هم حضوری کار میکنیم هم مجازی می تونید شما هم فرزندت حضوری بفرستی تا زحم ت مجازی هم از دوش ما برداشته بشه...ضمنا در وضعیت کرونا معلما بیکار نشدن تمام کار مندا سرشکن خلوت شده ی از ساعت کاریشون هم کم شده

  • مرادیان ارسالی در

    سلام.چرا اعمال کردن بیش از یک مدرک تحصیل ی رو هنوز به صورت قانون و بخشنامه در اخت یار نواحی قرار نمی دهند؟
    چرا در ام وزش و پرورش که رکن اساسی در یک کشور هست به دانش ودانش افزایی بهایی داده نمی شود؟
    لطفا پیگیر باشید همچنان که ما فره نگیان منتظریم.متشکر

  • صغری نوروزی بدرلو ارسالی در

    چرا برای فرزندان فرهنگیان در آموزش پرورش که می خواهند استخدام شودهیچ امتیازی قائل نمی شن من وهمسرم زوجین فرهنگی هستیم امسال پسرم سه سال هست کنکور می دهد امسال خوشبختانه مجاز شد ولی دعوت به مصاحبه نشد چرا آموزش وپرورش بجای تربیت معلم از راههای دیگه نیرو جذب می کند الان پسر من افسرده ومریض شده من حاضرم از آموزش وپرورش کنار برم وپسرم بیاد جای من الان من به چی کسی می تونم شکایت کنم که حق ما زوجین فرهنگی در آموزش وپرورش بیشتراست تا یک نهضتی رد شده ونیروهای شرکتی که سواد درست وحسابی ندارند

  • عزراییل ارسالی در

    این ترکمن نماد حق خوری و پایمال کردن حقو ق فرهنگیان است.
    در جواب فردی که گف ته معلمان حقوق مفت میگیرند.چشمت کور حقوق شان نوش جانشان هرکه‌نتواند دید بمیرد.

  • ناشناس ارسالی در

    چرا اعمال مدرک دوم فرهنگیان تو دولت گیر کرده واقعا شما انصاف ندارید؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    لطفا اضافه کار اسفند تا خرداد معلمان را پرداخت کنید این پولا خوردن ندارد.

  • محمد ارسالی در

    این ترکمن واقعا اراجیف میگه. بذار این چند ماه مانده هم بگه.‌خداوند از ادامه مسئولیت حذفشان کند بزودی ان شاالله. هنوز حقوق سالهای قبل معلمان پرداخت نشده. داره اراجیف میبافه دوباره.

  • سلام ارسالی در

    با احترام.با توجه به کمبود معلم و اظهارا ت جناب ترکمن در مورد همکاران فرهنگی در ح ال بازنشستگی که دیرتر بازنشسته شوند(به م یل خود).
    آیا نمیشود از همکاران باز نشسته تا مدتی معین طبق روال رسمی استفاده کرد؟

  • ناشناس ارسالی در

    کاش یه فکری هم به حال زنان خانه دار میکردین معلم نهایت ۱ ساعت وقت میزاره برا بچه ها اونم ساعت خاص خودش کسی حق سوال پرسیدن ازش نداره این مادر هستن که تمام مشکلات رو دوششان هست

  • رضا ارسالی در

    ترکمن بیسواده اوج معلوماتش تومسابقه مرحو م نوذری معلوم بود چطور این اقا این پست ر وگرفته خداداند

  • ناشناس ارسالی در

    شمایی که میگید معلمها بی کار هستند و زحمت تدریس رو خانواده ها میکشن .خدا نکنه که تو رندگی شخصیتون اینقدر بی انصاف باشید وگرنه همیشه با شکست مواجه میشید .

  • معلم ازاردبیل ارسالی در

    سلام بروزیر بی عدالت وبی تدبیر ومعاون خو دخواهش از آنجا که ستاد کرونا کشور واستان اردبیل دانش آموزان ومعلمان را تعطیل نمو ده اند ولی معاونین ومدیران مدارس هم چنان بابیماری کرونا دست وپنجه نرم می کنند وا خیرا در اکثر مدارس معاونین به کرونا آلود ه شده اند وخانواده یشان را هم آلوده کرده اند.چرا کادر اجرایی مدارس نباید با دور کاری تعطیل شود ولی اداره ها وسازمانها تع داد کارمندان سان را کم کرده اند

  • ناشناس ارسالی در

    شماکه معلم نیستید لطفا نظر ندهید،نظرتونو جایی ببرید ک به شغلتون ربط داشته باشه،

  • ناشناس ارسالی در

    راست میگه مثل سگ دائم باید پشت گوشی واق واق کنیم..از نظر بینایی نتنها لطمه میخوریم و اعصاب خوردی تمام که داریم . .والدین که الان صحبت میکنی الان تو جاده شمالند بعد از اونم که میان با ادعای تمام

  • ناشناس ارسالی در

    چرا کسی به فکر۴ماه اضافه تدریس شاغلین از اسفند۹۸تاخرداد۹۹نیست؟ نکنه میخواین این ۱ ۵روزاضافی وبقیه سال هم فراموش کنید؟

  • ناشناس ارسالی در

    سلام
    مگر قرار نبود رتبه بندی از مهر 98 اجرا بشه؟؟؟ چرا تغیرش دادن؟؟
    اینجوری به خیلیا ظلم میشه!!

  • ناشناس ارسالی در

    خدا به زمین گرم برندت مفت خور

  • جواد ارسالی در

    سلام اگر دنبال کیفیت بالا هستیم.جذب نیرو در آموزش وپرورش فقط باید از طریق دانشگا ه فرهنگیان باشه و بعضا از ماده ۲۸.والسلا م

  • ناشناس ارسالی در

    پانزده روز زود شروع کردن چهار ماه قبلش تعطیل کرد از گرونا ک شروع شد معلما تو خونه بودن چتونه هی معلم معلم میکنید؟؟؟ الانم ک تو خونه هستن دو ساعت انلاین کار میکنن همه کار رو دوش مادراس بسه بسه بسه هییییی معلم معلم میکنید بابا چ خبرررررتونه!!!!!!

  • ناشناس ارسالی در

    سلام ب همه دوستان ومسولان محترم خواهشمندم صدای منا بشنوید من الان پنچ پایه دارم تدریس می کنم وامار مدرسه15نفر ومسولان آمدن می گویند باید18نفر بشود تا ما بتونیم یک همکار دیگه بفرستیم یا شیفت بدهیم خدایش انصاف نیست . لطفاً نگید معلم هابی کارن

  • ناشناس ارسالی در

    چرا اضافه کاری از بهمن پارسال را تسویه ن میکنید .

  • ناشناس ارسالی در

    پس شما در واقع نیروهای خرید خدمات را به عنوان فرزند نا تنی به کار گرفتید تا مشکل خودتان را حل کنید و قراردادهای کاملا یک طرفه با آنها بستید تا در زمان رفع مشکلت ان با یک خداحافظی نا عادلانه،خوشحال شوید ...واقعا که...

  • بنده خدا ارسالی در

    دروغگوووووووو

  • بیکار ارسالی در

    جامعه معلمان = جامعه دلالان = جامعه اختا پوستان

  • علی ارسالی در

    بخدا خواهر زن های من معلمند
    یادر ب نگاه های مسکن هستند و زمین خرید و فروش م یکنند
    یادر نمایشگاه اتومبیل

  • مریم ارسالی در

    من ریاضی میخونم خیلی هم به معلمی علاقه د ارم ولی میگن بایدپارتی داشته باشی تابتون ی زیرنظرآموزش وپرورش باشی این انصاف نیست

  • ناشناس ارسالی در

    آقای الهیات به فکر سرایداری ها نبودیدکه هیچ از زندگی خلاص شون کردید که

  • ناشناس ارسالی در

    معلم ها در دوران کرونا خیلی بیکارهستند ‌.در واقع بار اموزش به دوش ما مادران هست .معلم یک کلیپ کوچک میفرسته شاید یک ساع تدر روز از وقتش صرف آموزش بشه .واقعا ر اتن وپول مفتی می گیرن .

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها