|
کدخبر: 126596

توضیحات وزیر علوم درباره تعطیلی دانشگاه‌ها

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در مورد نحوه فعالیت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در هفته جاری گفت: مدیریت موضوع به عهده روسای دانشگاه‌ها است و در این زمینه باید از مصوبه ستادهای استانی تبعیت کنند.

فرهنگ توضیحات وزیر علوم درباره تعطیلی دانشگاه‌ها

منصور غلامی درباره تعطیلی بخش‌های مختلف دانشگاه‌ها از جمله اداری و آموزشی، توضیح داد: کاهش تعداد کارکنان و تعطیل کردن فعالیت‌های حضوری دانشجویان طبق برنامه اعلام شده، خواهد بود.

وزیر علوم گفت: در زمان تعطیلی دانشگاه ها، فقط دانشجویانی که تعطیلی به کار پژوهشی در حال انجام آنها آسیب می‌رساند، می‌توانند با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و برای حداقل زمان ضروری در آزمایشگاه‌ها حضور یابند.

درحال‌حاضر نیز بیشتر آموزش‌های دانشگاه‌ها در ترم تحصیلی جاری الکترونیکی است و دانشجویانی که واحدهای عملی و آزمایشگاهی دارند، به دانشگاه مراجعه می‌کنند.

استانداری تهران روز گذشته در ابلاغیه‌ای بخش بزرگی از پایتخت از جمله مدارس و دانشگاه‌ها را حداقل به مدت یک هفته تعطیل اعلام کرد.

در بخشی از این ابلاغیه که معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران اعلام کرد، آمده است: دانشگاه‌ها، مدارس، مدارس شبانه‌روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان سراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مساجد و مصلی‌ها، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی در این یک هفته تعطیل خواهند بود.

 

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها