|
کدخبر: 116259

استخدام آموزش و پروش از کدام دانشگاه خواهد بود؟

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، گفت: مشکل کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش ظرف سه سال آینده برطرف می‌شود.

فرهنگ استخدام آموزش و پروش از کدام دانشگاه خواهد بود؟

حجت‌الاسلام محمد باقری بنابی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب با اشاره به مشکل کمبود نیروی انسانی در این سازمان، اظهار کرد: طی جلسه‌ای که با مسئولان دانشگاه فرهنگیان داشتیم، آنها مکلف شدند ظرف حداکثر ۳ سال آینده نسبت به تأمین نیروی انسانی مورد نیاز اقدام کنند و از این به بعد جذب معلمان جدید در آموزش و پرورش از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان خواهد بود.

وی با بیان اینکه هدایت تحصیلی دانش آموزان از مشکلات اساسی در کشور است، خواستار تشکیل اتاق فکری در آموزش و پرورش برای راهنمایی و هدایت دانش آموزان به سمت رشته‌های فنی حرفه‌ای شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی سپس با اشاره به انتخاب اعضای جدید مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان و تشکیل جلسه با این مجمع خاطرنشان کرد: مقرر شد اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان هر کدام نسبت به شناسایی خیرین و احداث یک مدرسه توسط هر یک از اعضای مجمع اقدام کنند.

باقری بنابی افزود: قرار شد بزودی استارت احداث ۱۰ باب مدرسه جدید در بناب زده شود و امیدواریم طی چند ماه آینده شاهد تحول عظیمی در بحث مدرسه‌سازی در شهرستان بناب باشیم.

وی همچنین با اشاره به کمبود اعتبارات در کشور تصریح کرد: آموزش و پرورش را باید به سمت مردمی‌تر بودن سوق دهیم و پای مردم را برای حل مشکلات آموزش و پرورش به صحنه بکشیم.

این نماینده مجلس در ادامه تأکید کرد: مدیران مدارس در کنار تلاش برای پیشبرد فرهنگی، پرورشی و آموزشی دانش آموزان باید نسبت به تأمین هزینه‌های جاری مدارس نیز تلاش کنند و دست مدیران برای جذب کمک‌های مردمی و خیران باز باشد.

منبع: ایران استخدام

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها