|
کدخبر: 302636

بخشنامه سری آموزش و پرورش فاش شد / پشت پرده ابطال استخدام فرهنگیان

با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، بخشنامه محرمانه سازمان اداری و استخدامی کشور برای جذب آموزگار از مراکز خاص (سازمان مدارس صدرا وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی، طرح شهید بهنام محمدی وابسته به بسیج و...) ابطال شد.

فرهنگی و اجتماعی  بخشنامه سری آموزش و پرورش فاش شد / پشت پرده ابطال استخدام فرهنگیان

بخشنامه مهم از استخدام آموزش و پرورش برای سال جاری صادر شد. ۶۳۸۲ نفر که قرار به استخدام در آموزش و پرورش بود باطل شد. پشت پرده تبانی در استخدام آموزش و پرورش فاش شد. ماجرای ابطال استخدام بدون آزمون در آموزش و پرورش جاری چیست؟ بخشنامه محرمانه لطیفی که از سوی دیوان عدالت اداری باطل شده چه افرادی را از استخدام در آموزش و پرورش منع می کند. برای اطلاع دقیق در ادامه مطلب را بخوانید.

استخدام در آموزش و پرورش باطل شد!

این بخشنامه محرمانه به امضای میثم لطیفی رسیده که حکم انتصاب خودش نیز اخیرا از سوی دیوان عدالت اداری ابطال شده است. در این بخشنامه مقرر شده بود حدود ۶۴۰۰ آموزگار جدید بدون رعایت ضوابط قانونی جذب شوند.

سال گذشته سازمات اداری و استخدامی کشور، بخشنامه محرمانه ای تدوین کرد که بر اساس آن ۶۳۸۲ نفر از نیروهای مراکز خاص، جذب آموزش و پرورش شوند. این بخشنامه مورد شکایت یک شهروند قرار گرفت و دیوان عدالت اداری، رسیدگی به آن را در دستور کار قرار داد و نهایتاً با این استدلال که این بخشنامه باعث محرومیت بقیه شهروندان ایرانی می شود، طی یک رای درخشان حقوقی ، آن را ابطال کرد.این بخشنامه محرمانه به امضای میثم لطیفی رسیده که حکم انتصاب خودش نیز اخیرا از سوی دیوان عدالت اداری ابطال شده است. در این بخشنامه مقرر شده بود حدود ۶۴۰۰ آموزگار جدید بدون رعایت ضوابط قانونی جذب شوند.

سال گذشته سازمات اداری و استخدامی کشور، بخشنامه محرمانه ای تدوین کرد که بر اساس آن ۶۳۸۲ نفر از نیروهای مراکز خاص، جذب آموزش و پرورش شوند. این بخشنامه مورد شکایت یک شهروند قرار گرفت و دیوان عدالت اداری، رسیدگی به آن را در دستور کار قرار داد و نهایتاً با این استدلال که این بخشنامه باعث محرومیت بقیه شهروندان ایرانی می شود، طی یک رای درخشان حقوقی ، آن را ابطال کرد.

منبع: عرشه نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    درودبرعدالت عدل علی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها