|
کدخبر: 301783

جزئیات مهم درباره استخدام فرهنگیان

معاون ابتدایی آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اجرای فرآیند ارزیابی و مصاحبه تکمیلی پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاران ابتدایی لرستان گفت: این افراد پس از انجام فرآیند ارزیابی مصاحبه و ارزیابی تکمیلی به عنوان آموزگاران ابتدایی و استثنایی جذب خواهند شد.

آموزشی جزئیات مهم درباره استخدام فرهنگیان

علی‌اکبر دریکوند، معاون ابتدایی آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اجرای فرآیند ارزیابی تکمیلی پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آموزگاران ابتدایی و استثنایی لرستان گفت: فرآیند مصاحبه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاران ابتدایی و استثنایی لرستان با حضور ۱۳۰۹ داوطلب در حال انجام است.

 

دریکوند با اشاره به اینکه فرآیند ارزیابی تکمیلی در چهار بخش انجام می‌گیرد که متشکل از ارزیابی حرفه‌ای، مصاحبه عمومی، بحث گروهی، ارائه تدریس و ایفای نقش است، گفت: بخش مهم این فرآیند اتاق ارزیابی حرفه‌ای و طرح درس است.

معاون ابتدایی آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اینکه فرآیند ارزیابی تکمیلی پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آموزگاران ابتدایی و استثنایی، ۵۰۴ نفر جذب آموزش و پرورش لرستان خواهند شد، افزود: تمام مراحل این فرآیند ثبت و ضبط شده و به وزارتخانه ارسال می‌شود بدین معنا که تصمیم نهایی در خصوص داوطلبان بر عهده وزارتخانه آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به ویژگی‌های مثبت فرآیند ارزیابی تکمیلی پذیرفته‌شدگان آموزش و پرورش، گفت: این فرآیند بر روی شایستگی‌های حرفه‌ای و خلاقیت معلمان تأکید دارد و سبب می‌شود از بین این افراد، بهترین‌ها برای معلمی انتخاب شوند.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها