|
کدخبر: 294396

با کد تخفیف گرانی اشتراک نماوا و فیلیمو و فیلم نت را جبران کنید!

سینما و تلویزیون با کد تخفیف گرانی اشتراک نماوا و فیلیمو و فیلم نت را جبران کنید!

با ورود به سال 1402 و تغییر قیمت بسیاری از خدمات و محصولات، پلتفرم‌های اشتراک فیلم و سریال مانند فیلیمو، نماوا و فیلم نت نیز هزینه اشتراک خود را افزایش داده‌اند. چیزی که باعث ایجاد خبر و هیاهوی بسیار در میان کاربران این سامانه‌ها شد، میزان این تغییر است. قیمت پلن‌های اشتراکی این سامانه‌ها دچار جهش ناگهانی شده‌است. به گفته بعضی افراد، با این تغییرات حق اشتراک سرویس‌های ایرانی از نتفلیکس هم بیشتر است. شاید شما هم مانند صدها نفر دیگر بپرسید که چرا اشتراک نماوا و فیلیمو و فیلم نت به این میزان گران شده‌است؟ اصلاً با این قیمت‌ها ارزش دارد اشتراک بخریم؟ راهی وجود دارد که برای دیدن فیلم و سریال کمتر هزینه کرد؟ بگذارید با این مقدمه شروع کنیم که اگر کد تخفیف سایت‌های فیلم و سریال را داشته باشید، با همان قیمت قبل از گرانی اشتراکها را می‌خرید و حتی مبلغ کمتر. در حقیقت، با این کدهای تخفیف، افزایش قیمت‌ها جبران می‌شود.

دلیل گران شدن قیمت اشتراک فیلیمو نماوا فیلم نت چیست؟

امکانات و برنامه‌های فیلیمو و نماوا و فیلم نت تغییر چندانی نکرده‌است. به همین دلیل گران شدن قیمت اشتراک آن‌ها هم توجیه ندارد. صاحبان این مجموعه‌ها بخشی از افزایش قیمت را به بالا رفتن هزینه‌های تولید فیلم و سریال‌های انحصاری مرتبط دانسته‌اند. درست است که این موضوع روی قیمت‌ها تأثیرگذار است؛ اما تا چه اندازه؟ البته که فرایند تولید و پخش بسیاری از برنامه‌های اختصاصی این پلتفرم‌ها در سال‌های قبل شروع شده‌است. در نتیجه افزایش قیمت‌ها نباید خیلی تحت تأثیر این موضوع قرار بگیرد. پلتفرم‌های VOD معمولاً از قبل افزایش هزینه‌ها را هم در نظر گرفته و براساس آن برنامه ریزی می‌کنند. در نتیجه، اگر تغییرات گسترده‌ای در خدمات آن‌ها رخ ندهد، بالا رفتن قیمت خرید اشتراک منطقی نیست. با این وجود و علی‌رغم میل کاربران، این افزایش اتفاق افتاده‌است. ولی اگر از راه‌های کاهش قیمت آگاه باشید جای نگرانی وجود ندارد. برای مثال، با دریافت کد تخفیف نماوا برای خرید اشتراک 1، سه یا شش ماهه و حتی برای تمدید اشتراک می‌توانید مبلغ کمتری پرداخت کنید.

با خرید اشتراک فیلیمو، نماوا و فیلم نت به چه محتواهایی دسترسی داریم؟

بالا رفتن هزینه اشتراک باعث می‌شود افراد با دقت بیشتری بخواهند محتوای منتشر شده در هر پلتفرم را بررسی کنند. در واقع با این کار راحت‌تر متوجه می‌شوید که دارید برای چه چیزی پول می‌دهید و خدماتی که دریافت می‌کنید ارزش پولی که می‌دهید را دارد یا نه؟ فیلم و سریال‌های موجود در فیلم نت، نماوا و فیلیمو را می‌توان به دو دسته کلی ایرانی و خارجی تقسیم‌بندی کرد. محتوای خارجی از بروزترین فیلم‌های آمریکایی برنده اسکار گرفته تا سریال‌های ترکی و کره‌ای است. از نظر تنوع نیز می‌توان گفت این سه سامانه رقابت نزدیکی داشته و می‌توانید تقریباً همه آثار معروف و شناخته شده را در آن‌ها پیدا کنید.

چیزی که باعث تمایز این سامانه‌ها می‌شود تولیدات و برنامه‌های اختصاصی آن‌هاست. پربیننده‌ترین مجموعه‌های فیلیمو عبارت‌اند از تی ان تی، رهایم کن، نیوکمپ، ارتش سری و منتالیست. در نماوا هم دست به مهره، سرگیجه، مهمونی و مترجم را تماشا کنید. سریال‌های ناتو، سیاه چاله، پوست شیر و آوای جادویی نیز از برنامه‌های اختصاصی فیلمنت به شمار می‌آیند. برخی موارد مانند سریال آکتور، دیو و ماه پیشونی، تی تی و سیاوش هم در بیش از یکی از این VOD‌ها قابل دانلود است.

هزینه اشتراک نماوا، فیلمو و فیلم نت 1402 چقدر است؟

اشتراک در واقع هزینه‌ای است که شما به عنوان کاربر برای دسترسی به همه محتواهای موجود در این اپلیکیشن‌ها می‌پردازید. معمولاً هم چند پلن مختلف کوتاه و بلند مدت وجود دارد. می‌توانید بسته به ترجیح خود از میان اشتراک‌های یک، 3 و 6 ماهه انتخاب کنید. طبیعتاً هرچه این مدت زمان طولانی‌تر باشد، مبلغ پرداختی شما برای هر ماه کاهش پیدا می‌کند. این قیمت‌ها برای هر سایت متفاوت است. به صورت کلی، از میان این سه سامانه اشتراک ویدئو، فیلیمو بیشترین قیمت را دارد. نماوا نیز نسبت به دو سایت دیگر ارزان‌تر است. میانگین هزینه اشتراک فیلیمو و فیلم نت و نماوا در سال جدید 1402 افزایش قابل توجهی داشته است. برای مثال، هزینه خرید اشتراک یک ماهه فیلیمو بدون تخفیف 175 هزار تومان اعلام شده‌است. پلن‌های سه و 6 ماهه را نیز باید به مبلغ 525 و 735 هزار تومان خریداری یا تمدید کنید. در جدول زیر مقایسه‌ای بین قیمت بدون تخفیف اشتراک نماوا، فیلمنت و فیلمو در سال 401 و 402 شده‌است. البته، مالیات بر ارزش افزوده 9 درصدی در نظر گرفته نشده‌است.

 

پلتفرم فیلم و سریال

اشتراک یک ماهه

اشتراک سه ماهه

اشتراک 6 ماهه

1401

1402

1401

1402

1401

1402

فیلیمو

99 هزار تومان

175 هزار تومان

297 هزار تومان

525 هزار تومان

594 هزار تومان

735 هزار تومان

نماوا

99 هزار تومان

119 هزار تومان

295 هزار تومان

349 هزار تومان

399 هزار تومان

499 هزار تومان

فیلم نت

99 هزار تومان

120 هزار تومان

297 هزار تومان

350 هزار تومان

500 هزار تومان

710 هزار تومان

 

چطور اشتراک فیلیمو، نماوا و فیلم نت را با تخفیف بخریم؟

بعد از اینکه سایت‌های فیلم نت، فیلیمو و نماوا تعرفه‌های خود را بالا بردند، افراد زیادی از تمدید اشتراک خود منصرف شده و تصمیم گرفتند دیگر از این سرویس‌ها استفاده نکنند. خب، در این صورت چه جایگزینی وجود دارد؟ از کجا فیلم و سریال دانلود کنیم؟ برخی سایت‌های رایگان یا پولی دیگر وجود دارند که دسترسی شما به فیلم و سریال‌های متنوعی را فراهم می‌کنند. البته، اگر دوست دارید از فیلم نت، فیلمیو یا نماوا استفاده کنید، لازم نیست به سراغ سایت دیگری بروید. هنوز هم می‌توانید از تماشای فیلم و سریال‌های مورد علاقه خود در این پلتفرم‌ها لذت ببرید و در عین حال پول کمتری بپردازید. چطور؟ بهترین راه پیش روی شما استفاده از کد تخفیف است.

نماوا۱

کد تخفیف‌های این سایت‌ها می‌توانند مناسبتی یا همیشگی باشند. برخی مواقع نیز فقط برای خرید اول کاربران جدید اعتبار دارند. در هر حال، این شانس به شما داده می‌شود که قیمت کمتری پرداخت کنید. برای مثال، با استفاده از کد تخفیف فیلیمو اشتراک سه ماهه را به جای 525 هزار تومان با 315 تومان خریداری کنید. در برخی جشنواره‌ها و مسابقات هم اشتراک رایگان فیلیمو هدیه داده می‌شود.

با توجه به اینکه قیمت‌ها و البته میزان تخفیفات این سامانه‌ها به صورت دوره‌ای تغییر می‌کند، بهتر است به یک مرجع مطمئن دسترسی داشته باشید که جدیدترین کوپن و کدهای تخفیف را به اطلاع شما برساند. سایت کانال تخفیف سال‌هاست که در این زمینه فعالیت می‌کند و توانسته به بستری قابل اعتماد برای هزاران کاربر تبدیل شود. بیشترین کد تخفیف فیلم نت جدید و معتبر برای تهیه اشتراک فیلم و سریال از این طریق به رایگان در دسترس شماست. تنها کاری که لازم است بکنید، نوشتن نام پلتفرم مورد نظر در نوار جستجو است. راه دیگر هم عضویت در آف چنل است تا آخرین آفر‌های رایگان نماوا، فیلم نت و فیلیمو به اطلاع‌تان رسانیده‌شود.

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر