|
کدخبر: 289744

قیمت چاپ بوم چگونه است؟

در این نوع چاپ یک تصویر هنری بر روی متریال بوم چاپ و سپس بر روی دیوار نصب میشه. چاپ روی بوم رو میتوان در اندازه ها و سبک های مختلف انجام داد و به شما این امکان رو میده تا دیوار خود را با چیدمانی که ترجیح میدید، تزئین کنید. همچنین میتونید یک تصویر رو به چندین بوم تقسیم کنید تا دکور دیواری چشمگیری ایجاد بشه. انتخاب با شماست! مراکز چاپ کوثر پرینت، ایران کهن، آقا، متین، دیجیتال نمونه و دیجیتال شاپرک، چاپ بوم رو در سبک و اندازه های مختلفی ارائه میدن. اگه دقت کنید هزینه چاپ روی بوم در هر یک از این شرکت ها متغیره. چون هزینه این نوع چاپ به عوامل مختلفی از جمله اندازه بوم، مواد، فناوری مورد استفاده در چاپ بستگی داره. همیشه قبل از خرید هر محصولات چاپی بوم، ویژگی های بالا را بررسی کنید. صفحه توضیحات رو بخوانید و آنها را با خدمات شرکت دیگه مقایسه کنید. اگه به دنبال جایی هستید که خدمات چاپ بوم رو با هزینه بسیار پایین ارائه بده و در عین حال محصولاتش نیز باکیفیت باشه، به وبسایت کوثر پرینت مراجعه کنید. این مرکز قیمت تمام محصولاتی چاپی خود را در سایت لیست کرده تا شما بتونید به راحتی سفارش تون رو ثبت کنید.

انواع استیکر با طرح دلخواه

استیکرها دارای یک شکل رنگارنگ و بسیار قابل مشاهده از نام تجاری هستند که میتونن برای هر کسب و کار یا سازمانی مفید باشن. آنها مقرون به صرفه هستن و به راحتی بین مشتریان توزیع میشن و به شما کمک میکنن لوگوی خود را در سراسر جهان خود نشان دهید! به عنوان یک مزیت اضافی، انواع مختلفی از طرح های استیکر سفارشی برای انتخاب وجود داره. آیا با این گزینه آشنا نیستید؟ در ادامه آنها را شرح دادیمبرای چاپ استیکر با طرح دلخواه روش های بسیاری است:

  • استیکرهای برش خورده

بعد از چاپ طرح، استیکرها برش یا با قالب لیزری فشار داده میشن تا شکل دقیق طرح شما به دست بیاد. اگر طراحی استیکر چشم نوازی دارید که میخوایید به خوبی آن را ن نمایش بدید، این گزینه‌ بهترینه. آنها را میتوان با یک حاشیه سفید و شفاف ساخت. استیکرهای برشی طوری ایجاد میشن که طرح شما خم و یا پاره نشه.

  • استیکرهای ورقه ای

همانطور که حدس زده اید استیکرهای ورقه ای، استیکرهایی هستند که روی برگه ها چاپ میشن. میتونید استیکرهایی با شکل ‌ها و حاشیه ‌های متنوع انتخاب کنید تا بیشترین استفاده رو از برگه ببرید. شما این امکان رو دارید که یک برگه از یک استیکر رو چندین بار تکرار کنید، یا میتونید یک موضوع رو انتخاب کنید و چندین طرح استیکر منحصر به فرد رو در هر برگه بگنجانید.

  • استیکرهای انتقالی

این استیکرها برای انتقال به یک پنجره یا سطح دیگری استفاده میشن. گاهی اوقات از آنها به عنوان استیکرهای وینیل یا برش وینیل یاد میشه و یکی از محبوب ترین راه ها برای اعمال لوگو بر روی یک سطح هستند. استیکرهای انتقالی معمولاً از دو قسمت ساخته شدن: پشت کاغذی، خود برچسب وینیل. برای چسبیدن به یک سطح، پشت کاغذ رو جدا میکنید، برچسب خود را روی سطحی که میخوایید قرار بدید.

راهنمای گام به گام چاپ دیجیتال

در چاپ دیجیتال مراحل زیر باید به طور کامل و دقیق بررسی و رعایت بشه.

-مرحله 1: یک تصویر تمیز و واضح آماده میشه.

مرحله 2: سر پرینترها با مایع مخصوص تمیز میشه تا در حین چاپ خشک نشن.

مرحله 3: حداکثر مقدار مواد برای چاپ با کیفیت بدون هیچ گونه ضایعاتی استفاده میشه.

مرحه 4: مواد چاپی (مثل کاغذ، پارچه) به صورت صاف و بدون هیچ گونه چین و چروک روی چاپگر قرار میگیره.

مرحله 5: فایل طرح قبل از ارسال به چاپگر به درستی فرمت میشن تا از کیفیت بالا و دقیق بودن نتایج اطمینان حاصل بشه.

مرحله 6: سرانجام، چاپ دیجیتال آغاز میشه. چاپگر از یک طرف به طرف دیگه حرکت میکنه تا جوهر رو به مواد چاپی منتقل کنه.

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها