|
کدخبر: 102695

درخواست زالی برای امتحانات پایه نهم

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران خواستار لغو امتحانات حضوری پایه نهم و برگزاری آن به صورت مجازی و غیرحضوری شد و گفت: با توجه به شیوع گسترده کرونا به نظر می‌رسد موکول شدن امتحانات حضوری پایه نهم به زمان مناسب‌تری که بیماری تحت کنترل باشد، راه حل مناسب و بی‌خطرتری برای پیشگیری از سرایت باشد.

فرهنگی و اجتماعی درخواست زالی برای امتحانات پایه نهم

علیرضا زالی فرمانده عملیات مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران ضمن مقایسه اپیدمی بیماری کووید ۱۹ در مقایسه با ۲۴ ساعتی که گذشت، اظهار کرد: اگر چه تفاوت مشخصی در قدر مطلق مبتلایان به کرونا ایجاد نشده ولی میزان مراجعان سرپایی در حوزه درمان بالغ بر ۷.۹ دهم درصد رشد داشته است.

وی از افزایش ۱۰.۱ دهم درصدی مراجعان به حوزه بهداشت و درمان در مقایسه با روزهای گذشته خبر داد و افزود: این آمار نگران کننده نشان از افزایش بار بیماری کرونا در تهران دارد.

فرمانده عملیات مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه سفر یکی از عوامل اصلی ابتلا به ویروس کووید ۱۹ است، گفت: بررسی مبتلایان جدید نشان می‌دهد که ۶۰ تا ۷۰ درصد این افراد در ۱۰ روز گذشته سابقه سفربه دیگر استان‌ها را داشته‌اند.

زالی خواستار لغو امتحانات حضوری پایه نهم و برگزاری امتحانات پایه نهم به صورت مجازی و غیرحضوری از سوی وزارت آموزش و پرورش شد و اظهار کرد: با توجه به شیوع گسترده پاندمی کرونا به نظر می‌رسد موکول شدن امتحانات حضوری پایه نهم به زمان مناسب تری که بیماری تحت کنترل باشد، راه حل مناسب و بی خطرتری برای پیشگیری از سرایت ویروس کووید ۱۹ باشد.

 

 

منبع: فارس

ارسال نظر