|
کدخبر: 321262

هر آنچه که باید در مورد وکالت بلاعزل بدانید

تولید کننده پلاستوفوم بسته بندی کرج

تولید کننده پلاستوفوم بسته بندی کرج

امروزه تولید پلاستوفوم بسته بندی به دلیل نیاز بسته بندی صحیح محصولات تولیدی سازمان ها و شرکت ها و عدم آسیب رسیدن به آن ها ، تولیدکننده پلاستوفوم به نیاز مهمی تبدیل شده است.

از کشف پلاستوفوم تا کنون دو قرن گذشته است ولی امروزه انقلاب بزرگی در صنایع مختلف از جمله ساختمان‌سازی، بسته بندی، خودروسازی، کشاورزی، پزشکی، لوازم خانگی و … ایجاد کرده است.

این ماده دارای ویژگی‌های بسیار زیادی است که مهم‌ترین آن‌ها مقاومت بالا در برابر نفوذ آب و رطوبت، مقاومت در برابر فشار و ضربه و شوک، مقاومت در برابر صوت، مقاومت در برابر حرارت و … هستند.

تولید پلاستوفوم بسته بندی در کرج

یونولیت بسته بندی از جمله پرکاربردترین یونولیت‌ها در صنایع مختلف است. این نوع یونولیت در بسته بندی سبزیجات، لوازم خانگی، محصولات دارویی و … کاربرد زیادی دارد.

شرکت پلاستوفوم غرب ایرانیان به صورت تخصصی در زمینه تولید، عرضه و فروش یونولیت ورقی، یونولیت بسته بندی، فوم های نیمه فشرده و انواع پلاستوفوم ساختمانی فعالیت می کند. امروزه یونولیت بسته بندی و یونولیت ورقی از جمله محصولات پرفروش می باشد.

یکی از مهمترین نیازهای اکثر تولید کنندگان رساندن محصول به طور کاملاً سالم به دست مصرف کننده است. هر چه  قدر اجناس تولیدی آنها  آسیب پذیری بیشتری داشته باشد، این موضوع برایشان جدی تر خواهد بود.

یونولیت بسته بندی به دو روش تولید می‌ شود.

روش برشی

یک روش برشی است. در این روش با استفاده از دستگاه سی ان سی فوم یونولیت را از بلوک بزرگ جدا کرده و آن را مناسب با محصول برش می‌دهیم. در این روش نیازی به ساخت قالب ویژه نیست. سرعت بالاتری داشته، در حالی که هزینه آن کمتر است.

روش قالب سازی

در روش دوم که روش قالب سازی است، باید به طور سه بعدی ابتدا قالب متناسب با محصول تولیدی را طراحی کرد. سپس آن را تولید کرد. این روش بیشتر برای لوازم خانگی محصولات چینی، شیشه و بطری و غیره استفاده می‌شود.

تولید کننده یونولیت بسته بندی کرج

ویژگی ها و کاربردهای یونولیت بسته بندی

یونولیت ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که مهم ترین آنها شامل مواردی همچون مقاومت در برابر رطوبت، عایق حرارت و صوت، وزن پایین، مقرون به صرفه، طول عمر بسیار بالا، حمل و نقل ساده، عدم ضرر و زیان برای محیط زیست و … می باشند. از جمله مهم ترین کاربردهای یونولیت بسته بندی می توان موارد زیر را بیان کرد:

  • بسته بندی میوه جات
  • بسته بندی انواع قطعات صنعتی
  • بسته بندی انواع قطعات الکترونیکی
  • بسته بندی انواع محصولات دارویی
  • استفاده برای ساخت سازه های دکوراسیون
  • بسته بندی انواع لوازم خانگی
  • بسته بندی انواع لوازم بهداشتی و شیرآلات
  • بسته بندی انواع ظروف شکستنی و ظریف
  • بسته بندی انواع لوازم خانگی درشت
  • بسته بندی انواع قطعات یدکی خودرو

یونولیت لوازم خانگی امروزه به شکلی کاملا سفارشی و خاص طراحی و تولید می شوند به گونه ای که حمل و نقل این لوازم حتی برای مسافت های بین قاره ای نیز مشکل و خسارتی ایجاد نمی کند. به صورت کلی یونولیت های مقاومت بسیار خوبی در برای رطوبت، تغییرات دمایی، فشار، ضربه و شوک دارند و حتی حساس ترین لوازم و محصولات را می توان به کمک این مواد ترانزیت کرد.

مزایای یونولیت بسته بندی ورقه ای فشرده علاوه بر اینکه ضربه پذیری و مقاومت آن را بالا می برد عایق خوبی هم برای از بین نرفتن یخ زدگی و آب شدن و در نتیجه جلوگیری از فاسد شدن آن می شود.

یونولیت بسته بندی در صنایع لوازم خانگی

یکی از محصولات شکننده و حساس در صنایع لوازم خانگی ساعت های دیواری می باشد .

موتور های ساعت از حساسیت بالایی برخوردارند که برای حفظ آنها و عدم ضربه پذیری تولیدکنندگان این صنعت محصولات خود را از یونولیت بسته بندی ورقه ای با چگالی متوسط برای بسته بندی آنها استفاده می کنند.

 تولید پلاستوفوم

طی این فرآیند، ابتدا دانه‌های پلی استایرن به کمک عنصری با اسم پنتان آغشته شده و در دمای بالای نود درجه سانتی گراد به پیش فوم تبدیل می‌شوند. با افزایش میزان دما در این پروسه پنتان تبخیر می‌شود. سپس مواد اولیه ترموپلاستیک به سایزی بیست تا پنجاه برابر سایز واقعی خود می‌رسند. در قدم بعد جهت تثبیت این دانه‌ها نیاز به شش تا دوازده ساعت نگهداری است. در نهایت هم مواد قالب بندی می‌شوند و یا اینکه به شکل ورق عایق پلاستوفومی در می‌آیند. در آخرین مرحله نیز دانه‌های تثبیت شده با شکل‌های مختلف کاملا سفارشی طراحی و تولید می‌شوند. سپس در راستای نوع صنعت مورد استفاده، امکان دارد که مواد بازدارنده آتش نیز به آنها اضافه شوند.

تولید پلاستوفوم بسته بندی در کرج

تولید انواع پلاستوفوم بسته بندی کرج

تولید فوم بسته بندی به وسیله شرکت پلاستوفوم غرب ایرانیان با کیفیتی بالا صورت می‌گیرد. همان طور که پیش از این گفتیم از یونولیت‌ها در صنعت‌های گوناگونی استفاده می‌شود. کاربردشان بسیار زیاد است. به طور کلی پلاستوفوم در اشکال و انواع گوناگونی تولید شده که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم.

  • یونولیت فشرده با دانسیته ای بیش از چهل که وزن زیادی نیز دارند. در صنعت‌های مختلف چون خودروسازی، تولید درب ضد سرقت، صنعت مجسمه سازی و غیره کاربرد دارند.
  • یونولیت‌های سقفی که چگالی شان کمتر از یونولیت‌های فشرده است. از آنها برای تولید قالب بتن در سقف‌هایی همچون سقف دال یک طرفه( سقف تیرچه بلوک )استفاده می‌شود.
  • یونولیت‌های بسته بندی به صورت ورقه ای شکل و یا با شکل‌های مختلف و کاملا سفارشی تولید می‌شوند.
  • یونولیت‌های دیواری که عنوانشان دیوار پوش فوم، فوم دیوار تزئینی، فوم دیوار پوش و پنل‌های سه بعدی است.

ویژگی ها و کاربردهای یونولیت بسته بندی

 همانطور که گفتیم یونولیت‌ها ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی دارند. مهمترین ویژگی آنها عبارتند از مقاوم بودنشان در مقابل رطوبت، عایق بودن در برابر صدا و حرارت، داشتن وزن کم، مقرون به صرفه بودن از نظر اقتصادی، داشتن بقا و دوام، حمل و جا به جایی آسان، مضر نبودن برای محیط زیست و غیره. از دیگر کاربردهای اصلی یونولیت بسته بندی موارد زیر است:

  • بسته بندی کردن میوه‌ها
  • بسته بندی کردن انواع مختلف قطعه‌های صنعتی
  • بسته بندی کردن قطعه‌های مختلف الکترونیکی
  • برای بسته بندی برخی اقلام دارویی
  • جهت بسته بندی لوازم خانگی بزرگ
  • برای بسته بندی ظرف‌های حساس و شکستنی
  • بسته بندی کردن قطعه‌های خودرو

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها