|
کدخبر: 316130

با حمایت فولاد هرمزگان انجام شد؛ برگزاری رویداد دانش‌آموزی حل مسئله صنعت

نخستین رویداد دانش‌آموزی حل مسئله صنعت استان هرمزگان با شعار «دانش‌آموز امروز کارآفرینان نوآور فردا» با حمایت فولاد هرمزگان و حضور و استقبال دانش‌آموزان خلاق استان برگزار و ایده‌های بسیار ناب و خلاقانه در این رویداد ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، به همت شرکت فولاد هرمزگان، جهاد دانشگاهی استان هرمزگان، پارک علم و فناوری استان هرمزگان، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان و مرکز رشد جامع واحدهای فناور هرمزگان، آموزش و پرورش استان هرمزگان رویداد دانش‌آموزی حل مسئله با شعار دانش‌آموز امروز کارآفرینان نوآور فردا برگزار شد.

این رویداد با حضور بیش از 150 دانش‌آموز از چهارم آذر ماه آغاز شد که با غربالگری‌های صورت گرفته و برگزاری جلسات توجیهی و کارگاه‌های پرورش خلاقیت، 60 ایده به رویداد اصلی رسیدند و در نهایت، 12 گروه به مرحله نهایی راه یافتند. هشت موضوع مکانیک و ساخت، برق ابزار دقیق، متالورژی و صنایع فلزی، کامپوتر و IT، بهداشت و ایمنی و محیط زیست، تأسیسات، آزمایشگاه و کنترل کیفیت و صنایع شیمیایی مد نظر قرار داشت. در نهایت با برگزاری اختتامیه و ارائه ایده‌ها از سوی سرگروه‌ها به صورت حضوری، سه گروه دانش‌آموزی از سوی هیئت داوران به عنوان ایده‌های برتر انتخاب شدند که در پایان از ایده‌های برتر تقدیر به عمل آمد.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها