|
کدخبر: 316099

اهدای تندیس جشنواره حاتم به فولاد هرمزگان

در پنجمین جشنواره حمایت از تولید ملی (حاتم) با موضوع ترویج فرهنگ «ارزش‌آفرینی مولد در تولید ناخالص ملی»، شرکت فولاد هرمزگان توانست تندیس کسب کند.

صنعت اهدای تندیس جشنواره حاتم به فولاد هرمزگان

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، پنجمین همایش و جشنواره ملی حاتم (حمایت از تولید ملی) سه‌شنبه 28 آذر 1402 با حضور سکینه سادات‌پاد، دستیار رئیس‌جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی؛ محسن کوشش‌تبار، معاون هماهنگی امور اقتصاد و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور؛ آرش نجفی، رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران و تنی چند از مسئولان عالی رتبه کشور و صاحبان مشاغل و کسب و کار در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

هدف از برگزاری پنجمین همایش و جشنواره ملی حاتم (حمایت از تولید ملی) نگاه بسیط به موضوع ترویج فرهنگ «ارزش‌آفرینی مولد در تولید ناخالص ملی» به عنوان راهبرد اصلی عبور از ابرچالش­‌های توسعه اقتصادی کشور بود.

فولاد هرمزگان در راستای ایجاد ارزش افزوده، تولید ثروت، کارآفرینی، سرمایه‌گذاری و اشتغال مولد، حرکت به سمت تولید دانش‌بنیان را در دستور کار خود قرار داده است. این شرکت، با الگو قرار دادن شرکت‌های بزرگ فولادی دنیا طراحی و آماده‌سازی نظام مدیریت تکنولوژی و انتقال فناوری، همچنین تدوین نقشه راه فناوری را انجام داده است.

فولاد هرمزگان توانسته است با بهره‌گیری از توان شرکت‌های دانش‌بنیان و همکاری با پارک علم و فناوری استان هرمزگان و دانشگاه‌های معتبر، با استقرار نظام مدیریت و تکنولوژی و ایجاد تحول در نظام نوآوری، موفقیت‌های متعددی را مواردی همچون تولید محصولات جدید و دانش‌بنیان، اجرای طرح‌های دانش‌بنیان در راستای کاهش مصرف انرژی، بومی‌سازی و مهندسی معکوس قطعات و تجهیزات تکنولوژیک و دانش‌بنیان کسب کند. از این رو تندیس پنجمین جشنواره حمایت از تولید ملی(حاتم) به عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان اعطا شد.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها