|
کدخبر: 314263

خودروی هوشمند/هوشمندسازی/خودروی برقی

حرکت به سمت تولید خودروهای هوشمند/ اهمیت نوآوری در صحنه اقتصاد کشور

وزیر صمت امروز در مراسم افتتاح نخستین خط تولید انبوه اتوبوس برقی، گفت: باید به سمت تولید خودروهای هوشمند در کشور حرکت کنیم بنابراین از امروز به مردم از تولید خودروهای هوشمند خبر می‌دهم.

صنعت حرکت به سمت تولید خودروهای هوشمند/ اهمیت نوآوری در صحنه اقتصاد کشور

عباس علی آبادی گفت: اقدامی که امروز در کشور برای تولید خودروهای برقی شاهد هستیم، کار چندان خاصی نیست و سایر کشورها، تولید این مدل خودرو را از قدیم آغاز کرده اند. ما باید به سمت تولید خودروهای هوشمند برویم که برای اقتصاد کشور اهمیت بالایی دارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان داشت: بحث تولید خودروهای برقی در کشور ما نیز در سال ۱۳۷۸شکل گرفت و از آن سال تمرکز برای تولید این خودرو جدی شد.

وی افزود: تولید داخل به دلایل مختلف از جمله ایجاد اشتغال بسیار مهم است اما مهمتر از آن نوآوری است، در حال حاضر من نگران تولید خودروی برقی در کشور نیستم چون این موضوع در کشور آغاز شده است، بلکه باید به سمت تولید خودروهای هوشمند در کشور حرکت کنیم و از این پس باید‌ در این باره صحبت کنیم و لذا از امروز به مردم خبر از تولید خودروهای هوشمند را می‌دهیم.  

علی‌آبادی اظهار داشت: تولید خودروی برقی یک نوآوری را در صحنه اقتصاد کشور رقم زده است و منافع بسیاری برای کشور خواهد داشت اما این اقدام به تنهایی امکان پذیر نیست و مجلس و دولت و مردم باید برای موفقیت در این اقدام دست به دست هم دهند.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها