|
کدخبر: 281547

گسترش نیوز گزارش می‌دهد؛

تولید عایق های آلاستومری در سطح استانداردهای جهانی

مدیرعامل گروه صنعتی سانا عایق در گفتگو با گسترش نیوز گفت: شرکت ما براساس آخرین استانداردهای جهانی و همگام با شرکت‌های اروپایی تواسته است عایق های آلاستومری را در کشور تولید کند.

صنعت تولید عایق های آلاستومری در سطح استانداردهای جهانی

گروه صنعتی سانا عایق فعالیت خود را در زمینه مشاوره، فروش و نصب عایق‌های برودتی، حرارتی فوم الاستومری K-FLEX در سال ۸۰ آغاز کرد. این شرکت موفق به انجام بزرگترین پروژه‌های عایق کاری کشور مانند تاسیسات فازهای ۹ و ۱۰ پارس جنوبی، مخازن کروی، خطوط اتیلن و بوتن پتروشیمی جم، فاز های او ۲ پتروشیمی پردیس، سکوی نفتی سلمان و... شد در ادامه فعالیت‌های خود، به منظور تکمیل سبد کالایی و پاسخ به نیاز مشتریان خود اقدام به ارائه انواع عایق‌های تخصصی صوتی MAPPY و K-FONK کانال های خرطومی و کانال های گالوانیزه چهارگوش با نام تجاری سانا داکت کرده است.

آرمان-قریب

آرمان قریب، مدیرعامل گروه صنعتی سانا عایق در ارتباط با کم و کیف فعالیت این شرکت گفت: گروه صنعتی سانا عایق از اواخر سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را به عنوان یک شرکت بازرگانی شروع کرد و با معرفی عایق های آلاستومری وارد این حوزه صنعت شد. نماینده انحصاری برند «کی فلکس ایتالیا» هستیم. از سال ۱۳۹۰ وارد عرصه تولید شدیم و عایق های آلاستومری تحت لیسانس کی فلکس را با همان کیفیت و منطبق با استانداردهای روز دنیا در داخل کشور تولید می کنیم. در طول سال های اخیر در پروژه های بسیاری (صنعت بیمارستان سازی، پتروشیمی، نفت و گاز، ساختمان و تاسیسات) ، سبد فعالیت خود را گسترش داده ایم و محصولات جدیدی را روانه بازار کرده ایم.

قریب در تشریح محصولات جدید این شرکت اظهار داشت: عایق های صوتی، محصول جدیدی است که رونمایی کردیم. این عایق هادر واقع، محصول سبز به شمار می آیند. ضایعات محصولات تولیدی خود را به چرخه برمی گردانیم و در تولید محصول از آن استفاده می کنیم. این محصول در صنایع مختلف، استفاده می شود و زمینه رفاه و آسایش کاربران را فراهم می آورد. باید توجه داشت که محصول گفته شده حتی در اروپا، تازگی دارد.

این فعال صنعتی پیرامون تاثیر برگزاری رویدادهای نمایشگاهی در برندینگ و معرفی ظرفیت شرکت ها و مجموعه های صنایع مختلف تصریح کرد: شرکت ما در نمایشگاه های بسیاری حضور پیدا می کند. حضور در نمایشگاه ها باعث می شود بتوانیم به صورت مستقیم با مشتریان در ارتباط باشیم و محصولات خود را به آنها معرفی کنیم. به این ترتیب، نیازهای مشتری را به شکل بهتری، درک و خود را انتظارات آنها و بازار منطبق کنیم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها