|
کدخبر: 281398

احداث ۲۱ جایگاه سوخت جدید در زاهدان

فراخوان احداث ۲۱جایگاه‌ جدید عرضه سوخت بنزین، نفتگاز و سی‌ان‌جی در منطقه زاهدان انجام شده و تعدادی از این جایگاه‌ها در مرحله ساخت است.

صنعت احداث ۲۱ جایگاه سوخت جدید در زاهدان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان با اعلام این خبر گفت: براساس فراخوان‌های انجام شده از سال ۱۳۹۸ تاکنون، مجوز احداث ۲۱باب جایگاه بنزین، نفتگاز، سی ان جی و دو‌منظوره بنزین و سی ان جی و ۲باب تأسیسات گازمایع از سوی منطقه صادر شده و برخی از این جایگاه‌ها توسط سرمایه‌گذار در حال ساخت است.

قربانعلی مردانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان افزود: در راستای توسعه زیرساخت‌های منطقه، کاهش مدت زمان انتظار سوختگیری در جایگاه‌ها و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، جایگاه‌های جدید در سطح منطقه احداث خواهد شد.

وی افزود: احداث این جایگاه‌ها در قالب ساخت ۷‌جایگاه تک منظوره سی ان جی با تجهیزات دولتی، ۵‌جایگاه تک سکوی بنزین، ۵‌جایگاه عرضه بنزین و نفتگاز در مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی، و ۴ جایگاه دومنظوره بنزین و سی ان جی خواهد بود.

مدیر منطقه زاهدان گفت ۴‌باب جایگاه سی ان جی توسط صاحبان امتیاز در حال احداث است و در آینده نزدیک سومین جایگاه سی ان جی شهر زاهدان توسط سازمان همیاری شهرداری‌ به بهره‌برداری خواهد رسید.

مردانی با اشاره به اینکه مجوز احداث جایگاه‌های جدید جهت تمامی نواحی منطقه زاهدان بنابر ضرورت احداث انجام شده و با تکمیل فرآیند واگذاری مجوزها و احداث و راه‌اندازی این جایگاه‌ها شرایط بسیارخوبی در عرضه سوخت خواهیم داشت گفت: از مجموع جایگاه‌های در دست اقدام، تعداد ۴ جایگاه سی ان جی، ۳ مجتمع خدمات رفاهی، ۴جایگاه دو منظوره بنزین و یک جایگاه تک سکوی بنزین در زاهدان احداث خواهد شد.

وی همچنین تعداد مجوزهای احداث در ناحیه زابل را ۵‌جایگاه بنزین، نفتگاز و سی ان جی و در ناحیه خاش را ۳‌جایگاه بنزین و سی ان جی عنوان کرد.

او در خصوص احداث تاسیسات گازمایع ال‌پی‌جی نیز گفت: تعداد ۲ باب تاسیسات گازمایع در نواحی زاهدان و زابل در حال احداث می‌باشد.

منطقه زاهدان یکی از ۳۷ منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، دارای ۴ ناحیه زاهدان، زابل، خاش و سراوان، ۳ انبار نفت، ۳ مرکز سوختگیری هواپیمایی و ۷۳ جایگاه عرضه سوخت می‌باشد و با قرارگرفتن در دومین استان پهناور کشور، وظیفه تأمین و توزیع سوخت در شمال، مرکز و بخش هایی از جنوب استان سیستان و بلوچستان را به عهده دارد.

 

منبع: روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی زاهدان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها