|
کدخبر: 281336

سرمایه گذاری صنعتی در قزوین به ۳ هزار میلیارد تومان رسید

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: ۲ هزار و ۹۶۸ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی در استان با صدور پروانه بهره برداری برای ۱۸۴ واحد تولیدی یا خط تولیدی امسال در استان به بار نشست.

صنعت سرمایه گذاری صنعتی در قزوین به ۳ هزار میلیارد تومان رسید

عزیزالله افضلی، رئیس سازمان صمت  قزوین اظهار داشت: واحدهای تولیدی و صنایعی که برای آنها پروانه بهره برداری صادر شده در زمینه های مختلف از جمله تولید محصولات شیمیایی، سلولزی و کانی های فلزی فعال هستند.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوین تصریح کرد: حدود یک هزار واحد تولیدی در قزوین جواز تاسیس دریافت کرده اند که با صدور پروانه بهره برداری برای آنها شاهد اشتغالزایی قابل توجه و رونق هرچه بیشتر تولیدات داخلی در استان خواهیم بود.

وی رونق تولید را راهکار حل مسائل و مشکلات اقتصادی استان و اشتغالزایی جوانان دانست و تاکید کرد: کمک به بهره برداران واحدهای تولیدی در دست ساخت از اولویت های وزارت صنعت، معدن و تجارت به شمار می رود و در استان قزوین نیز این اولویت را به طور جدی پیگیری می کنیم.

افضلی با بیان اینکه در کنار کمک به بهره برداری و راه اندازی واحدهای تولیدی در دست احداث، یکی از مهم ترین اولویت های بخش صنعت استان قزوین را تامین سرمایه در گردش بخش صنعت که باید با همراهی بانک ها تامین شود دانست و یادآور شد: بیش از ۲ هزار میلیارد تومان نیاز صنایع استان قزوین در زمینه سرمایه در گردش است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین خاطرنشان کرد: ایجاد شهرک های تخصصی سرمایه گذاری خارجی، نوسازی ماشین آلات، گسترش انجمن ها و تشکل های صنعتی، تقویت صنعت نساجی و پوشاک و قطعات خودرو از محورهای توسعه صنعت استان قزوین به شمار می رود که پیگیر آنها هستیم.

استان قزوین جز پنج استان صنعتی کشور به شمار می رود و قطب تولید محصولات شوینده، شیشه و کاشی و سرامیک به شمار می رود.

 

منبع: روابط عمومی سازمان صمت استان قزوین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها