|
کدخبر: 278478 نیما مجدی

شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی در خفقان اطلاع رسانی

در حالی شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی جزو برترین‌ها در میان سایر شهرک‌های صنعتی مطرح هستند که به نظر می رسد در اطلاع رسانی فعالیت خود دچار فقدان است.

صنعت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی در خفقان اطلاع رسانی

شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی با داشتن بیش از ۴۶ شهرک صنعتی در خفقان اطلاع رسانی و خبررسانی به سر می‌برد.

به نظر می رسد؛ شرکت شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان شرقی علی رغم اینکه دارای برندهای بسیاری در کسب و کار و توسعه اقتصادی است اما متاسفانه به علت فقدان اطلاع رسانی در حوزه صنعتی؛ چندان مورد توجه رسانه‌های اقتصادی قرار نمی‌گیرد. چه کسی است که نداند این منطقه از ایران می تواند چه پتانسیل‌هایی داشته باشد اما دریغ از خبررسانی شفاف.

شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی به علت موقعیت جغرافیایی بی‌نظیری که دارا هستند میتوانند رونق اقتصادی را نه تنها در سطح استان بلکه در کشور نیز سبب شوند اما ظاهرا به علت نبود اطلاع رسانی شفاف در سکوت خبری به فعالیت‌های اقتصادی خود ادامه می‌دهند و این نه تنها به نفع توسعه اقتصادی این استان در جهت جذب سرمایه گذاری، تجارت و....... نیست بلکه به مرور زمان نام شهرک های صنعتی این استان به فراموشی خواهد رفت. امید است منابع آگاه و مدیران اقتصادی استانی در راستای اطلاع رسانی شفاف از عملکرد خود بیش از گذشته تلاش کرده و در به کارگیری روابط‌عمومی فرهیخته کوتاهی نکنند تا از این طریق جامعه و مدیران بالادستی از اطلاعات شفاف برخوردار شوند.

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها