|
کدخبر: 270044

پروژه ملی بازگشت واحدهای راکد به تولید در تهران کلید خورد

پروژه ملی بازگشت واحدهای راکد به خط تولید در استان تهران با موضوعیت احیاء واحدهای راکد و غیرفعال ، افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی و توسعه و ایجاد واحدهای دانش بنیان با تعامل سازمان صمت و شهر ک های صنعتی تهران در راستای تحقق این اهداف کلید خورد.

شهرک های صنعتی پروژه ملی بازگشت واحدهای راکد به تولید در تهران کلید خورد

در راستای اجرای پروژه ملی راه اندازی مجدد واحدهای راکد در سال۱۴۰۱ جلسه هم افزایی و هماهنگی بین سازمان صمت استان و شرکت شهرک‌های صنعتی  استان تهران برگزار شد. براساس پروژه‌های ابلاغی وزارت صمت از جمله موارد مشترک  مورد بررسی بین دو دستگاه شامل: احیاء واحدهای راکد و غیرفعال ، افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی و توسعه و ایجاد واحدهای دانش بنیان است.

 محمود سیجانی رئیس سازمان صمت هم افزایی مسائل و موضوعات مشترک دو دستگاه را از اهداف اصلی این جلسه دانست و بر اشتراک گذاری  اطلاعات به عنوان یک ضرورت تأکید کرد.

 سعید صادقی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران نیز در این جلسه با بیان اینکه رابطه بین دو دستگاه از هر دوره‌ای از قبل هماهنگ تر بوده است، تصریح کرد: «جلسات مشترک بنا به ضرورت جهت هم افزایی بین دستگاهی باید برگزار شود».

احیای واحدهای راکد و غیرفعال دولتی بخش خصوصی،  توسعه واحدهای دانش بنیان، مجوزهای فعالیت صنعتی و تأمین زیرساخت‌ها در شعاع ۱۲۰ کیلومتر از جمله موارد مورد بحث در این جلسه بود. دو دستگاه در این جلسه، همچنان بر تعاملات  بیشتر بین دستگاهی و ارتقا خدمات الکترونیکی تأکید کردند و مسایل مرتبط با میز خدمت جهت خدمات رسانی هر چه بهتر به واحدهای صنعتی مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است،‌در این جلسه؛ محمود سیجانی رئیس سازمان صمت، سعید صادقی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران، معاونین و روسای ادارات ستادی سازمان و معاونان و مدیران شهرک های صنعتی استان تهران حضور داشتند.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها