|
کدخبر: 271887

انعقاد ۲۱۱ قرارداد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان

۲۱۱ فقره قرارداد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۰منعقد شده است.

صنعت انعقاد ۲۱۱ قرارداد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۱۱ فقره قرارداد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۰ با سرمایه‌گذاران و کار آفرینان منعقد شده است.

” علیرضا راشکی ” اظهارکرد: این در حالی است که ۸۱ هکتار زمین صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به آنها واگذار شده است.وی خاطر نشان کرد: در امسال انعقاد ۳۶۵ فقره قرار داد با میزان واگذاری ۱۶۰ هکتار زمین صنعتی با سرمایه‌گذاران و کار آفرینان هدف‌گذاری شده است.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در راستای حفاظت از منافع بیت المال ۱۰۷ فقره قرار داد واگذاری زمین که با افراد پیش از این منعقد شده بود و پس از گذشت چندین سال افراد نتوانسته بودند طرح خود را راه‌اندازی کنند، در سال ۱۴۰۰ فسخ و ۱۰ هکتار زمین صنعتی آزاد‌سازی شد.

راشکی یاد آور شد: قرار است ۱۰۰ فقره قرار داد دیگر که طی چند سال اخیر هنوز راه‌اندازی نکرده و به اخطارهای این شرکت نیز در خصوص راه‌اندازی توجهی نکرده اند، در امسال فسخ و ۱۵ هکتار زمین صنعتی دیگر آزاد‌سازی شود.وی افزود: این در حالی است که در سال ۱۴۰۰ تعداد ۴۶ واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شده‌اند.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان بیان کرد: بهره‌برداری از ۸۵ واحد تولیدی دیگر در سال ۱۴۰۱ پیش‌بینی می‌شود.

راشکی در خصوص واحد‌های تولیدی راکد گفت: در سال گذشته ۲۵ واحد از آنها راه‌اندازی مجدد شد.

 

 

 

منبع: روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان

ارسال نظر