|
کدخبر: 271798

شهرک صنعتی خاوران، مرکز صنایع دانش بنیان می شود

تعیین تکلیف خانه ها و کوره پز خانه های محدوده شهرک صنعتی خاوران مورد پیگیری فرماندار ویژه شهرستان ری و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قرار گرفت.

صنعت شهرک صنعتی خاوران، مرکز صنایع دانش بنیان می شود

در این بازدید مشکلات این محدوده از نزذیک مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای ساماندهی آن اتخاذ شد، همچنین، پس از این بازدید با حضور مسئولان استانی و شهرستانی نشستی برای ساماندهی این محدوده تشکیل شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران که در این نشست حضور داشت، گفت: شهرک صنعتی خاوران از مناطق صنعتی قدیمی این است که به سبب موقعیت جغرافیایی خود، نزدیک ترین شهرک به پایتخت محسوب می شود.

سعید صادقی با اشاره به وجود نقاط و لکه های تعیین تکلیف نشده از نظر مالکیت و ثبت اسناد در شهرک صنعتی خاوران، افزود: به نظر در گذشته همیت و جدیت لازم برای پیگیری و رفع مشکلات این شهرک وجود نداشته است.

وی، مساحت این شهرک صنعتی را ۳۸۰ هکتار برشمرد و اظهارداشت: نقاط صنعتی و واحدهای تولیدی در این شهرک به صورت موزائیکی و بخشی راه اندازی شده است و بررسی ها نشان می دهد که شاید امکان تجمیع این نقاط در قالب شهرک صنعتی وجود نداشته باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران لازمه یکپارچه سازی اراضی این شهرک صنعتی را خریداری قطعات مشاء و ساماندهی کوره پزخانه های واقع در وسط این شهرک اعلام و تاکید کرد: به هر میزان که ساماندهی این شهرک اعتبار لازم داشته باشد، حاضر به تامین آن هستیم و فقط درخواست تسریع در حل مشکلات ضمن رعایت قانون را داریم.

گفتنی است که یکی از بخش های پنج گانه شهرستان ری، بخش خاوران است که ظرفیت های صنعتی و تولیدی بسیاری در خود جای داده اما طی سال های گذشته روستای محمودآباد آن با وجود تمامی پیشرفت هایی که داشته با معضل کوره پزخانه ها درگیر بوده است.

 

منبع: روابط عمومی شهرک صنعتی تهران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها