|
کدخبر: 267190

‍ ‍ دولت نیازمند فرصت برای گره گشایی در اقتصاد

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی از پرداخت بدهی ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی دولت قبل توسط دولت سیزدهم خبر داد.

صنعت ‍ ‍ دولت نیازمند فرصت برای گره گشایی در اقتصاد

 اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید قدر قشر صنعتگر را دانست چرا که فعالان اقتصادی این حوزه بخش اعظمی از گره‌های اقتصادی جامعه را با آوردن سرمایه خود حل و فصل می‌کنند.

مطهری با بیان اینکه دولت رئیسی دولتی خدمتگزار است و با گذر چند ماه انتطار داریم که گره‌های موجود را باز کنند، اظهار کرد: در حال حاضر کشور در مرحله جراحی اقتصادی قرار گرفته تا وضعیت را به حالت ثبات برساند.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باید سعی کنیم در خواسته ها و مطالبات خود واقع بینانه باشیم و باید به دولت فرصت منطقی بدهیم تا به مرور گره کور مشکلات اقتصادی را باز کند.

وی افزود: چنان که می‌دانیم نماینده ایران از نشست دوحه سربلند بیرون آمد و اقتدار و مقاومت همیشه هزینه در بر دارد.

مطهری با اشاره به تسویه بدهی دولت قبل توسط دولت رئیسی گفت: ۶۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت قبل توسط دولت رئیسی صفر شده و این حرکت بزرگی است.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کارشکنی‌های عده‌ای معلوم الحال که هدفی جز تخریب دولت ندارند و نیز برخی ناخواسته، اظهار کرد :  ۱۰ هزار منافق با اکانت فیک در فضای مجازی مأموریت تخریب دولت و نظام را برعهده دارند که اگر از این موضوع غفلت کنیم هزینه‌اش باخت سنگین است.

وی گفت: باید به وزارت صمت فرصت داده شود تا ماموریت های خود را به سرانجام برساند  و اقدامات خود را عملیاتی کند، سپس به فکر توسعه باشیم.

مطهری ادامه داد: ما ضمن اینکه دشمن خارجی داریم نفوذی‌هایی در داخل کشور داریم که خواسته و ناخواسته  سنگ خواسته‌های خارجی ها را بر سینه میزنند و از این حیث باید همیشه مصلحت کشور در اولویت باشد.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از دستبرد به بیت‌المال برای  هزینه های شخصی، اظهار کرد:  دست‌درازی به اعتبار حاکمیت و نظام در بکارگیری از بیت المال به نفع خود و خانواده خود،کاری قبیح است و باید جلوی فساد در دولت‌ها گرفته شود و در حال حاضر نیز نسبت به گذشته فساد کمتر شده است.

 وی اظهار کرد: انتظار دارم کارگروه حوزه صنعت، بیشتر حامی بخش صنعت باشد چرا که صنعتگران مظلوم هستند و در مسائلی گرفتار هستند که جای تاسف دارد.

وی گفت: مسؤولان ارشد اقتصادی استان باید با مدیرانی که سنگ جلو پای سرمایه گذاران میگذارند،برخورد کنند.

مطهری ادامه داد:  بانک ها هم باید آنطور که شایسته است همراه سرمایه گذار باشند و در بروز رفتار خود با آن‌ها تجدیدنظر کنند چرا که بعضاً شاهدیم برخورد مناسبی با آنان ندارند و در پرداخت تسهیلات با مدیران واحدهای صنعتی همراهی ندارند که باید این رویه اصلاح شود.

 

 

 

منبع: روابط عمومی شركت شهرك‌هاي صنعتي استان سمنان

ارسال نظر