|
کدخبر: 266769

رئیس سازمان صمت فارس؛ رفع موانع را محقق می کنیم

رئیس سازمان صمت فارس جلسه رفع موانع تولید استان گفت: رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و حمایت از کارخانه‌ها، جریان تولید کالاهای بهتر، ارزان‌تر و باکیفیت‌تر را تحقق می‌بخشد.

صنعت رئیس سازمان صمت فارس؛ رفع موانع را محقق می کنیم

حمیدرضا ایزدی افزود: شرکت زرین غزال دایتی تولید فرآورده‌های لبنی و انواع بستنی، ستاره یخی آسیا تولید خوراک‌های آماده و نیمه آماده، رنگین پوشش شیراز (اوستا سیستم) تولید تجهیزات آشپزخانه، مجتمع فولاد فسا شمش فولادی، آرمان موتور فارس تولید موتورسیکلت، آوان دشت پارسیان تولید گیاهان دارویی و عرقیات ازجمله واحدهای معرفی‌شده در این کارگروه بودند که مشکلات آن‌ها در چارچوب مقررات و ظرفیت‌های قانونی مانع‌زدایی بررسی شد.

وی ادامه داد: رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و حمایت از کارخانه‌ها، جریان تولید کالاهای بهتر، ارزان‌تر، باکیفیت‌تر و دارای تکنولوژی به‌روزتر و نیز رفاه بیشتر را سرعت می‌بخشد، بنابراین حمایت از طرح‌های اشتغال‌زا و رفع موانع واحدهای تولیدی، معدنی و صنعتی از اولویت‌های سازمان صمت فارس است.

رئیس سازمان صمت فارس با تأکید بر این‌که صنایع تولیدی، ضربان اقتصاد کشور و استان هستند، بیان کرد: واحدهای بزرگ تولیدی، خدماتی و کارخانه‌ها نقش اصلی را در توسعه فعالیت‌های اقتصادی، صادراتی، رونق تولید، افزایش اشتغال و کاهش بیکاری ایفا می‌کنند.

ایزدی بر استفاده از ظرفیت‌های داخلی تأکید کرد و گفت: ضمن دسترسی‌های لازم به علوم و دانش پیشرفته روز و فناوری‌های نوین جهانی یکی از شاخص‌های بهره‌وری، برخورداری از توان و تخصص و نوآوری‌های کارشناسان و متخصصان داخلی برای طراحی و ساخت تجهیزات و قطعات موردنیاز است و در حوزه صنعت و معدن اتکا به تکنولوژی ساخت داخل، سبب تداوم بیش‌ازپیش فعالیت واحدهای معدنی و صنعتی خواهد بود.

گفتنی است در این جلسه مشکلات ۶ واحد ازجمله تعیین تکلیف بدهی بانکی، درخواست استمهال بدهی بانکی، درخواست بخشش جرائم، تأمین آب موردنیاز، درخواست رفع تعلیقی کارت بازرگانی و…. مطرح و راهکارهایی در قالب مصوبات کارگروه، ارائه شد.

 

منبع: شاتا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها