|
کدخبر: 253231

توربو شارژ و نکات مهم در فروش توربو شارژ

توربو شارژ اولین بار در سال ۱۸۸۵ توسط شخصی به نام دایملر مطرح شد.

توربو شارژ اولین بار در سال ۱۸۸۵ توسط شخصی به نام دایملر مطرح شد و این فرد آلمانی با هدف استفاده از وسیله ای مکانیکی که هوا را فشرده کند و به سیلندر خودرو تزریق نمایند طرحی را در نظر داشت، اما پس از سال ها فرد دیگری به نام آلفرد بوچی که مهندس مکانیک بود از این ایده استفاده کرد و سیستم توربوشارژ را اختراع نمود. توربوشارژ در ابتدا این هدف را داشت که بتواند موتورها را کم حجم تر و سبک تر و قدرتمند تر نمایند و در این راه بسیار مورد توجه افراد قرار گرفت و توانست به یکی از قطعات بسیار مهم در خودروها و سایر وسایل نقلیه تبدیل شود. فروشگاه توربوشارژ سیف الهی یکی از مراکز بزرگ فروش توربوشارژ در کشورمان است که با واردات این قطعه به کشورمان ، موجب شده تا افراد بتوانند از طریق سایت این مجموعه قطعات اصلی و با کیفیت را تهیه نمایند. این مرکز واردات انواع توربو شارژ را در نمونه های اصلی انجام داده و مشتریان عزیز می توانند توربوشارژ را از وارد کننده تهیه کنند تا از نظر مناسب بودن قیمت اطمینان داشته باشند و با توجه به سابقه ی طولانی مدت این مجموعه و فروش توربوشارژ ها با تضمین کیفیت و اصالت ، محصولاتی اورجینال و با کیفیت را تهیه نمایند.

توربوشارژ

 ساختار توربوشارژ  

توربوشارژ از اجزایی تشکیل شده که در این قطعات دو توربین در نظر گرفته شده است که توسط یک شفت به هم اتصال دارند. یکی از این توربین ها در مسیر ورود هوای موتور ماشین بوده و دیگر توربین در قسمت مسیر خروج دود قرار دارد. پره یا توربینی که در مسیر دود های خروجی قرار دارد ، این دود ها را به سمت پره دیگر به حرکت در می آورد تا بتوان از انرژی این دود ها برای کارکرد پره ی دیگر و یا کمپرسور استفاده کرد. در ادامه پره ی دیگر که کمپرسور نام دارد به حرکت درآمده و فشرده سازی هوا را انجام می دهد. همانطور که می دانیم برای عملیات احتراق نیاز به سوخت و هوا است که به میزان مناسبی از این دو باید وجود داشته باشد تا خودروعملیات احتراق را به صورت مطلوب انجام دهد بنابراین سیستم توربوشارژ هوای کافی برای احتراق را به سیلندر وارد می کند و همین امر موجب افزایش قدرت موتور می شود.

مزایای استفاده از توربو شارژ

  • کاهش آلودگی هوا
  • صرفه جویی در مصرف سوخت
  • افزایش قدرت و راندمان موتور بدون افزایش وزن
  • استفاده از توربوشارژ برای موتورهای دیزلی و بنزینی
  • استفاده از توربو شارژ برای انواع وسیله نقلیه مختلف
  • تولید انرژی بیشتر

فروش توربو شارژ با قیمت ارزان

 توربوشارژ ها قطعات کاربردی در خودروها و سایر وسایل نقلیه از قبل کامیون، تریلی، کشتی و... می باشند بنابراین این قطعه با توجه به تنوع بالایی که دارد قیمت مختلفی هم خواهند داشت. فروشندگان قیمت توربوشارژ را به صورت مختلف در نظر می گیرند و قیمت توربوشارژ با توجه به عوامل مختلفی برآورد می شود به طور مثال کیفیت قطعه و برند و نوع آن در قیمت موثر خواهد بود به همین جهت با هزینه ای معقول و مناسب می توان این قطعه را از مراکز معتبر خریداری کرد. با توجه به اینکه فروشندگان زیادی با واسطه ها این قطعه را به دست مصرف کنندگان می رسانند ، قیمت نهایی بالا خواهد بود اما فروشگاه توربو شارژ سیف ‌الهی فروش توربو شارژ را به صورت مستقیم و با قیمت ارزان به شما ارائه می کند چرا که این مجموعه ،خود تامین کننده ی توربوشارژ می ‌باشد و عرضه ی بی واسطه را انجام می دهد.

توربوشارژ جک s5

توربوشارژ چگونه کار می کند؟

توربو شارژ برای تقویت موتور اختراع شد و هدف از طراحی آن داشتن موتورهای سبک تر با حجم کمتر و قدرتمند تر بود. با توجه به اینکه حرکت میل لنگ خودرو در سرعت های بالا ، بسیار بالا می ‌رود و دور میل سوپاپ نصف دور میل لنگ است و یا به معنی این که سرعت چرخش میل سوپاپ نصف سرعت چرخش میل لنگ است ، زمان کافی برای ورود هوا به داخل مخزن سوخت در حجم مطلوب وجود نداشته و در نتیجه با وجود هوای کم در سیلندر، سوخت زیادی را نمی توان سوزاند اما سیستم‌ های توربوشارژ برای حل این مشکل به کار می ‌روند و با استفاده از آن هوا بصورت متراکم تر به سیلندر وارد می‌شود که حجمی بسیار بیشتر از هوای اولیه بوده و می ‌تواند موجب قدرت بالاتر موتور شود. اما این کار صرفاً در دور های بالای موتور انجام می شود زیرا در دورهای پایین نیازی به استفاده از سیستم توربوشارژ نبوده و اکسیژن کافی در اختیار موتور قرار می‌گیرد اما در دور های بالا فرصت کافی برای ورود هوا به مخزن سوخت وجود ندارد و به همین جهت در دورهای بالا از سیستم توربو شارژ استفاده می شود. یکی از مزیت‌ های توربوشارژ ها این است که از دود های ناشی از اگزوز برای حرکت استفاده می‌ کند و این موجب می‌ شود که هیچگونه انرژی اضافه ای از خودرو برای این سیستم استفاده نشود. امروزه خرید و فروش توربو شارژ بسیار گسترده شده و خودروهای بسیار زیادی از جمله خودروهای امروزی مجهز به سیستم توربو شارژ هستند بنابراین مراکز فروش توربو شارژ نیز این قطعه را به فروش می رسانند تا در زمان نیاز به این قطعه به صورت جداگانه خریداری شود که فروشگاه توربو شارژ سیف الهی یکی از این مجموعه های متخصص و معتبر باشد.

استفاده از توربو شارژ در دور موتور بالا

همان طور که به آن اشاره شد توربوشارژ تحولی شگرف را در افزایش راندمان حجم هوای ورودی به موتور ایجاد کرد و در نتیجه موجب تقویت و افزایش قدرت موتور شد. طراح سیستم توربوشارژ برای کارکرد این سیستم از گازهای خروجی اگزوز استفاده کرد و توانست این سیستم را بدون نیاز به هیچگونه انرژی بیشتری در حرکت درآورد بنابراین توربوشارژ طوری در نظر گرفته شده تا بتوان بهترین استفاده را از آن داشته باشیم. همانطور که گفته شد از توربو شارژ ها در دور موتور بالا در خودروها استفاده می ‌شود و این به دلیل استفاده از این سیستم به این صورت است که در زمانی که خودرو سرعت پایین دارد گازهای خروجی اگزوز انرژی کافی برای کار کرد کمپرسور را ندارند و عملاً سیستم توربوشارژ در دور موتور پایین بی ‌تأثیر خواهد بود اما زمانی که سرعت خودرو افزایش پیدا می‌کند و گازهای خروجی اگزوز نیز بیشتر می‌ شوند ، در نهایت کمپرسور به چرخش درامده و شاهد عملکرد بسیار خوب از توربوشارژ هستیم.

توربوشارژ

خرید توربو شارژ به صورت مستقیم

فروش توربو شارژ با بهترین قیمت و بالاترین سطح کیفی توسط فروشگاه توربوشارژ سیف الهی ارائه می‌ گردد و متقاضیان خرید با مراجعه به سایت فروشگاه توربو شارژ سیف الهی می توانند خرید خود را از طریق سایت و به صورت اینترنتی و مطمئن انجام دهند. امروزه افراد زیادی به خرید های اینترنتی روی آورده اند زیرا خرید اینترنتی باعث آسانی در امر خرید شده و به خصوص برای افرادی که به فروشگاه های مورد نظر خود دسترسی ندارند ، مزیت عالی به شمار می‌ رود و به همین جهت فروشگاه توربوشارژ سیف ‌الهی نیز وب سایت خود را راه اندازی نمود و فروش اینترنتی توربوشارژ را از طریق سایت در نظر گرفته است و این مجموعه فروش توربو شارژ را در انواع مدل ها و متناسب با انواع وسایل نقلیه ارائه می کند و مشتریان عزیز می توانند از طریق سایت خرید خود را با اعتماد کامل به این مرکز معتبر انجام دهند.

https://turbochargecenter.com/

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها