|
کدخبر: 253155

عزم جدی دولت برای رفع مشکلات معیشتی مردم

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر این‌که عزم دولت برای رفع مشکلات معیشتی مردم جدی است، گفت: هیچ عذر و توجیهی برای به تاخیر انداختن رفع مشکلات مردم، پذیرفتنی نیست.

علی‌اکبر صفایی در مراسم معارفه معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت سازمان بنادر و دریانوردی با  با اشاره به عزم جدی دولت برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های سازمان بنادر توجه به نیازهای مردمی است که از طریق دریا ارتزاق می‌کنند و در این زمینه، هیچ عذر و توجیهی برای به تاخیر انداختن رفع مشکلات مردم، پذیرفتنی نیست.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی، اصل‌وفرع سازمان است، افزود: در تهیه و تدوین برنامه و بودجه، نقشه و سند راه یک سازمان ضرورت دارد که اهداف با برنامه تحولی دولت، هماهنگ باشد.

وی بر شفاف‌سازی مباحث مالی و طراحی یک سیستم برای این منظور تاکید کرد و گفت: بدون شک اجرای درست اهداف برنامه، منطبق با برنامه تحولی دولت، به سیستم مالی شفاف و منضبط و حضور حسابرسان خبره در این حوزه نیاز دارد.

صفایی با بیان اینکه بر اساس رویکردهای دولت، باید جایگاه‌های جدید را به جوانان اختصاص دهیم، تصریح کرد: یکی از مباحث جدی در حوزه اجرایی، ارتباط نزدیک مدیران با دستگاه‌های نظارتی است.

پبگیری جدی پایش و اصلاح بودجه سازمان بنادر و دریانوردی

حسن بیک‌محمدلو؛ معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی نیز در این مراسم گفت: دولت سیزدهم برای پیشبرد خلاقانه بحث توسعه دریامحور، اراده ویژه‌ای دارد. بنابراین امیدوارم با توجه به تقش مهم و خاص سازمان بنادر در خصوص راهبرد توسعه دریامحور، بتوانیم کنشگری تازه‌ای در این زمینه داشته باشیم.

وی ادامه داد: بودجه، اصلِ اساسی برای سازمان بنادر و دریانوردی قلمداد می‌شود؛ بنابراین پایش و اصلاح بودجه این سازمان باید با قوت پیگیری ‌شود.

وی پیگیری اصلاح ساختار در حوزه منابع انسانی را یکی دیگر از اولویت‌ها برشمرد و گفت: موضوع جوانان و بانوان با توجه به اصل شایسته‌سالاری مورد توجه ویژه قرار می‌گیرد.

امروز همچنین حسین خوشبخت به عنوان مدیر ارتباطات و بین‌الملل سازمان بنادر و دریانوردی معرفی شد. خوشبخت سابقه ریاست حوزه اجرایی مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران و دبیرشورای مدیران شرکت ملی نفتکش را در کارنامه کاری خود دارد.

 

منبع: ایرنا
  • مذهبی ارسالی در

    عزم جدیش را در برخورد با همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری دیدیم. چشم نخورد !!!! !!!

  • مردم ارسالی در

    برای مردم از این دیگ هیچ وقت آبی گرم ن شده و فقط برای رفع مشکلات حکومت جیب ملت روز به روز خالی تر شده پس جو ، ملت دوست ی و مردم دوستی ندهید.

  • جانباز جنگ ارسالی در

    همتون ملتو سرکار گذاشتید
    همتون
    عزم دولت برای (رفع گرفتاری مردم جدی ا ست)!!!!!!!!
    یعنی تا حالا شوخی و مز اح بوده
    ایخاک بر سرتون

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها