|
کدخبر: 236190

قوای سه‌گانه به کمک تولید می‌آیند

نماینده مردم تبریز در مجلس در موافقت با طرح حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی گفت: قوای سه‌گانه برای جلوگیری از رکود و تعطیلی کارخانجات همسو بوده و قاطع هستند.

صنعت قوای سه‌گانه به کمک تولید می‌آیند

محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۳بهمن ماه) در موافقت با گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح دو فوریتی حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی اظهار داشت: دو سال از زمان تشکیل مجلس فعلی می‌گذرد که در این دو سال رهبر معظم انقلاب عناوین مختلفی را در موضوع نامگذاری سال‌ها برای حمایت از تولید اختصاص داده‌اند که یکی از آنها مربوط به سال جهش تولید بود و دیگری سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها.

وی افزود: مجلس درباره حمایت از تولید فقط یک کار نیم بند قانونی انجام داده است که آن هم مربوط به قانون حمایت از تولید و رفع موانع تولید بوده است. عملا کار و عمل قاطعی انجام نداده‌ایم.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قوه قضائیه در حال حاضر با کار قاطع خود مانع از تعطیلی کارگاه‌های تولیدی و کارخانجات شده است این در حالی است که قانونی در دست‌شان نیست.

فرهنگی گفت: می‌توان به کلیات این طرح رأی داد، ولی جزئیات آن را بررسی کرد؛ باید برخی نقاط که می‌تواند منجر به سوء استفاده می‌شود را اصلاح کنیم.

وی تصریح کرد: دغدغه همه تولیدکنندگان حمایت از تولید واقعی است و نباید کل صورت مسأله از سوی مخالفان طرح مذکور پاک شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس در پایان گفت: دولت، مجلس و قوه قضائیه هم راستا و همسو برای جلوگیری از رکود و تعطیلی قاطع کارخانجات هستند که باید سازوکار مناسبی برای آن در نظر بگیریم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها