|
کدخبر: 236136

حمایت ویژه مجلس از کارخانجات و واحدهای تولیدی

نمایندگان مجلس با طرح حمایت از کارخانجات و واحدهای تولیدی و صنعتی موافقت کردند.

دیگر رسانه99 حمایت ویژه مجلس از کارخانجات و واحدهای تولیدی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز با ۱۰۸ رأی مخالف از ۲۴۸ نماینده حاضر با کلیات طرح حمایت از کارخانجات و واحدهای تولیدی و صنعتی مخالفت کردند.

این طرح با هدف جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی و خدماتی ارائه شده بود که برخی نمایندگان با محتوای آن مخالف بودند. بعضی مخالفان اعتقاد داشتند این طرح وصول طلب از بدهکاران را می‌تواند با مشکل مواجه کند.

رئیس کمیسیون صنایع مجلس در دفاع از کلیات این طرح گفت که طرح حمایت از کارخانجات و واحدهای تولیدی و صنعتی می‌خواهد مجازات اقتصادی فعالان اقتصادی در مسیر منافع ملی باشد و واحد تولیدی تعطیل نشود.

عزت الله اکبری تالارپشتی اضافه کرد که موارد خلاف امنیت ملی در این طرح مدنظر نیست و با هدف جلوگیری از آسیب به کارخانجات ارائه شده است؛ چراکه امکان دارد یک کارخانه مواد اولیه چندین کارخانه دیگر را تأمین کند.

طرحی که هم رد شد هم تایید شد

اما دقایقی بعد از رد این طرح محمدباقر قالیباف رئیس مجلس اعلام کرد ۶ نفر از نمایندگان در زمان رای گیری به دلیل ایراد فنی دستگاه، نتوانستند رای موافق خود را ثبت کنند.

به این ترتیب تعداد موافقان کلیات طرح از ۱۱۵ به ۱۲۱ رسید و با کلیات طرح حمایت از کارخانجات و واحدهای تولیدی و صنعتی با هدف جلوگیری از تعطیلی این واحدها موافقت شد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها