|
کدخبر: 236162

نا امنی با حمایت از طرح کارخانجات تولیدی

نماینده تهران در مجلس با اشاره به طرح دو فوریتی حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی گفت: این طرح حمایت کاملی از زنجیره تولید را در بر نداشته و این حمایت را افزایش نمی‌دهد ضمن اینکه زنجیره تولید را هم ناامن می‌کند.

صنعت نا امنی با حمایت از طرح کارخانجات تولیدی

مالک شریعتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۳ بهمن ماه) در مخالفت با گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح دو فوریتی حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی اظهار داشت: مفاد طرح مذکور دقت کافی را برای اینکه تیتر و عنوان طرح را حمایت کند ندارد و احتمالا حمایت کامل از زنجیره تولید را افزایش نخواهد داد.

وی با بیان اینکه مفاد طرح حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی منجر به ناامن شدن زنجیره تولید می‌شود افزود: در این طرح به موارد اختلافی دو تولیدکننده اشاره‌ای نشده است.

شریعتی اظهار داشت: در طرح مذکور شرایط برای بازپس گیری تسهیلات از بانک‌ها آنقدر سخت شده است که احتمالا بانک‌ها از ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان منصرف خواهند شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید تلاش کنیم که از تولید حمایت واقعی کرده و کاری انجام ندهیم که به تولید ضربه بخورد.

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها