|
کدخبر: 235233

واحدهای تولیدی این استان تسهیلات می گیرند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان خبر داد.

صنعت واحدهای تولیدی این استان تسهیلات می گیرند

علی تشنه دل، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در سیصد و سی و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در استانداری برگزار شد با اعلام این خبر گفت: از ابتدای امسال تاکنون در حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۷۱۳ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: از مجموع تسهیلات پرداختی ۱۸۳ واحد به ارزش حدود ۱۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و ۵۳۰ واحد به ارزش حدود ۱۹۰۰ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی بوده است.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ادامه داد: تا کنون در قالب تسهیلات رونق تولید سال ۱۴۰۰، بیش از ۹۷۵ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش حدود ۴۹ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده اند که پرونده ۲۶۲ واحد در بانک‌ها در دست بررسی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به مصوبات این کارگروه اظهار کرد: در این نشست مشکلات بانکی و زیربنایی ۵ واحد تولیدی صنعتی و معدنی استان بررسی شد و با پرداخت تسهیلات به ارزش حدود ۲۶۴۰ میلیارد ریال به ۱۷ واحد تولیدی صنعتی متقاضی موافقت شد.

همچنین گزارشی از عملکرد بانک‌های استان در خصوص پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان ارائه شد.

 

منبع: شاتا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها