|
کدخبر: 174938

تیر خلاص قطعی برق به صنعت پوشاک !

یک تولیدکننده پوشاک با اینکه امسال تیر خلاص را وزارت صنعت به صنعت نساجی زده است، گفت: قرار بود موانع پیش پای تولید برداشته شود اما به جای رفع موانع قیمت مواد اولیه داخلی گران شده و نبود برق ۲۵ درصد هزینه های تولید را برای واحدهای تولیدی افزایش داد.

صنعت  تیر خلاص قطعی برق  به صنعت پوشاک !

 در طول روزهای اخیر خاموشی های بی برنامه و طولانی مدت برق مشکلات زیادی را برای مردم و البته صنایع به وجود آورده است.  در حال حاضر صنایع مختلف کشور ضمن بلاتکلیف بودن تا حد زیادی نگران تجهیزات کارخانه ها هستند چراکه خاموشی های متعدد آسیب های مالی زیادی را به آنها وارد کرده است.

مجید افتخاری به عنوان یکی از تولیدکنندگان پوشاک در همین ارتباط گفت: راندمان کاری کارخانجات بهم ریخته است . خاموشی ها بدون برنامه و طولانی صورت می گیرد و جالب تر اینجاست کسی پاسخگوی زیان های وارده به تولیدکنندگان نیست.

وی با بیان اینکه نبود برق ۲۵ درصد هزینه های تولید را برای واحدهای تولیدی افزایش داده است، افزود:  از ۸ ساعت کاری ۳ تا ۴ ساعت برق نداریم مگر با این شرایط می شود کار کرد. ما حدود ۲۵ درصد از ظرفیت خود را با این خاموشی ها از دست داده‌ایم و هیچ کس هم پاسخگوی این شرایط نیست.

این تولید کننده تصریح کرد: امروز شرایط تولید برای صنعت پوشاک سخت تر از گذشته شده و حتی شرایط برای ورود کالاهای قاچاق بهتر است در این شرایط تولیدکننده ای که با این سختی کالا تولید می کند توان رقابت با محصولات قاچاق را ندارد.

این عضو هیأت مدیره اتحادیه پوشاک تهران با تأکید بر اینکه امسال تیر خلاص را وزارت صنعت به صنعت نساجی زده است، گفت: قرار بود موانع پیش پای تولید برداشته شود اما به جای رفع موانع قیمت مواد اولیه داخلی روند افزایشی به خود گرفته است. علاوه بر این شبکه توزیع هم دچار مشکلاتی شده به نحوی که نه می توانیم تولید کنیم و آن دسته از تولید را هم نمی توانیم در بازار بفروش برسانیم.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها