|
کدخبر: 273732

غفلت از ظرفیت‌ های معدنی این شهرستان

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت و معدن می‌تواند منطقه را از وابستگی مزمن و دردآور نجات دهد که به همین منظور درصدد هستیم امکان حمایت و پشتیبانی سریع از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را فراهم کنیم.

صنعت و معدن غفلت از ظرفیت‌ های معدنی این شهرستان

محمود عباس‌زاده مشکینی اظهار داشت: توجه به حوزه سرمایه‌گذاری نیازمند همکاری بخش خصوصی است تا بتوانیم مشکلات توسعه نیافتگی را در منطقه برطرف کنیم که نیازمند شفافیت کامل درمان درد ناعلاج توسعه نیافتگی در این شهرستان هستیم.

وی بیان کرد: اصل شفافیت و تعریف منابع واقعی و درست برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف مبنای کار قرار گرفته که در این زمینه پشتیبانی‌های لازم با هدف حمایت از سرمایه‌گذاران در دستور کار قرار گرفته و درصدد هستیم با تمهیدات به عمل آمده مشکلات و موانع را از سر راه برداشته و شاهد تحقق اهداف مورد نظر باشیم.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشگین‌شهر مستعد تحول در بخش‌های مختلف است که در این زمینه استفاده از ظرفیت‌های معدنی در این شهرستان مغفول مانده بود که درصدد هستیم با حضور سرمایه‌گذاران تکمیل زنجیره اکتشاف و استخراج و فرآوری مواد معدنی در شهرستان باشیم.

عباس‌زاده مشکینی تصریح کرد: احیای ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان مشگین‌شهر برای حل دغدغه‌های منطقه یکی از موضوعاتی است که باید مورد توجه واقع شود تا بتوانیم این شهرستان را در مسیر توسعه قرار دهیم و از مهاجرت جوانان و نیروهای کار به اماکن دیگر جلوگیری کنیم.

وی اظهار کرد: حرکت به سمت منابع پایدار و متحول‌سازی اقتصاد ایران و خارج شدن از وابستگی کامل به نفت از اهم مواردی است که با جدیت پیگیری می‌کنیم و در این زمینه سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت و معدن می‌تواند منطقه را از وابستگی مزمن و دردآور نجات دهد که به همین منظور درصدد هستیم اختیارات وزارتخانه‌ها را به مدیران استانی تفویض کرده و امکان حمایت و پشتیبانی سریع از سرمایه‌گذاران را فراهم کنیم.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها