|
کدخبر: 266945

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی تهران به تلاشگران صنعت تبریک گفت

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی تهران با صدور پیامی فرا رسیدن روز ملی صنعت و معدن را به تلاشگران عرصه خطیر صنعت و معدن تبریک گفت.

صنعت و معدن مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی تهران به تلاشگران صنعت تبریک گفت

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی تهران با صدور پیامی فرا رسیدن روز ملی صنعت و معدن را به تلاشگران عرصه خطیر صنعت و معدن تبریک گفت.

سعید صادقی در این پیام آورده است: فرارسیدن دهم تیر ماه روز ملی صنعت و معدن فرصت مغتنمی است تا با تبیین و معرفی دستاوردها و موفقیتهای صنعتی و معدنی کشور عزیزمان ایران، نقش و جایگاه کلیدی فعالان اقتصادی که به تعبیر مقام معظم رهبری جهادگران جبهه اقتصادی هستند را مورد ارج و قدردانی قرار دهیم.

بی گمان کسب موفقیت های بی بدیل تلاشگران صنعت و معدن در بخش های دولتی و غیردولتی نشانه ای آشکار و مصداقی بارز از توسعه و پیشرفت چشمگیر فرزندان برومند این سرزمین است.

در سالی که به تدبیر و درایت توام با آینده‌نگری مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به نام “تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین” مزین شده است، تداوم حمایت از تولید رنگ و بوی دیگری به خود گرفت و مسئولیت ما را دو چندان کرده است.

بدین وسیله دهم تیر ماه، روز ملی صنعت و معدن که روز ارج نهادن دولت و ملت به تلاش جهادگران عرصه صنعت و معدن است را به همه تلاشگران، کارآفرینان، صنعتگران، مهندسان صنعتی، کارگران، مدیران و کارکنان این عرصه تبریک می گویم .

 

منبع: روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی تهران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها