|
کدخبر: 252782

جواز تاسیس ۳۰۳ فقره طرح صنعتی دراین استان +جزئیات

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: پارسال در مجموع ۳۰۳ فقره جواز تاسیس طرح صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری ۶۸هزار و۳۳۷ میلیارد ریال و اشتغال هفت هزار و ۴۶ نفر دراین استان صادر شد.

مهدی صفوی اعلام کرد: در زمینه صدور جواز تاسیس صنعتی در سال ۱۴۰۰ از نظر تعداد ۱۲ و  میزان سرمایه‌گذاری ۱۳۸ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال ماقبل آن محقق شده است.

وی بیان کرد: مجوزهای صادر شده شامل جواز تاسیس ایجادی، طرح توسعه، انبار و غیره است که بیشترین آنها در زمینه صنایع شیمیایی، کانی غیر فلزی، صنایع غذایی و غیره  است.

صفوی ادامه داد: به ترتیب بیشترین طرح‌های ایجادی در شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، گناوه، دیر و مابقی شهرستان‌های استان است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: به منظور تحقق شعار امسال  ( تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین ) یکی از اولویت‌های مهم اداره کل صمت استان حمایت و پشتیبانی بیشتر و همچنین سرعت‌بخشی در اجرا و تکمیل طرح‌های صنعتی است که به صورت جدی دنبال می‌ شود.

وی افزود: به منظور برطرف کردن موانع سرمایه‌گذاری در همه زمینه‌ها و گره گشایی حل مشکلات طرح‌ها و واحدهای صنعتی، دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان آماده دریافت و ثبت مسائل و مشکلات مختلف جهت بررسی و پیگیری‌های لازم ازطریق دستگاه‌های اجرایی مرتبط در راستای برطرف کردن مشکلات هریک از طرح‌ها و واحدهای صنعتی است.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها