|
کدخبر: 250540

انتقاد نماینده ولی فقیه گیلان از خلاء نظارتی

نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار با مدیرکل جدید سازمان صمت گیلان دیدار و بر لزوم تشدید نظارت های حوزه بازار و تولید تأکید کرد و گفت: باید ضمن اشراف به بخش‌های مختلف، مشکلات را با جدیت حل و فصل کرد.

آیت الله رسول فلاحتی با اشاره به ضرورت نظارت بیشتر و صیانت از نیروی انسانی، بیان کرد: با وجود کثرت دستگاه‌های نظارتی، بازهم خلاء نظارتی در استان وجود دارد.

وی با بیان این‌که در دستگاه‌های مرتبط اقتصادی مانند سازمان صمت باید فرآیند خود صیانتی ایجاد شود، افزود: باید دائم‌النظاره باشیم، زیرا نبود نظارت آسیب‌آور است و از آن‌جا که دفاتر ائمه جماعات با بدنه مردم ارتباط دارد، بهتر است گزارش نظارت‌های انجام شده به دفتر ائمه جماعات در شهرستان‌ها ارائه شود.

امام جمعه رشت تصریح کرد: امسال سه استان برتر در زمینه پژوهش داشتیم که استان گیلان نیز جزو آن‌ها بود و این نتیجه فعالیت شرکت‌های صنعتی پژوهش‌محور است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به این‌که برخی از کارخانه‌های تعطیل مانند کاشی خزر، ایران برک و شرکت پوشش در سال‌های اخیر فعال شده‌اند گفت: یکی از مطالبات ما از سازمان صمت پیگیری و تلاش مضاعف در احیاء چنین واحدهایی است که می‌توانند زمینه اشتغال قابل توجهی در استان ایجاد کنند.

تیمور پورحیدری مدیرکل سازمان صمت گیلان نیز با قدردانی از رهنمودهایی ارزشمند نماینده ولی فقیه در استان، دامنه حوزه فعالیتی سازمان صمت استان را بسیار گسترده توصیف کرد و گفت: این نکته سنجی‌ها برای ما ارزنده است و برای صیانت از نیروی انسانی و شفاف‌سازی امور و به کارگیری انسان‌های سلیم النفس و با تجربه؛ برنامه ریزی کرده‌ایم تا بتوانیم با حمایت جناب‌عالی و سایر مسئولان، کارنامه قابل قبولی ارائه کنیم.

وی افزود: فضای کسب‌وکار استان تسهیل خواهد شد و مشکل احیاء واحد های صنعتی راکد و کمبود اراضی صنعتی نیز در حال پیگیری است و بازرسی بر بازار برای رفاه و بهبود معیشت مردم استان به صورت مداوم تشدید خواهد شد.

پورحیدری در خصوص ارائه گزارشات مستمر از فعالیت‌ها و تحولات حوزه تولید و تجارت به‌ویژه نظارت‌ها، توضیح داد: ارتباط مؤثر با ائمه جماعات شهرستان‌ها برای ارائه گزارش مداوم انجام می‌شود تا از تریبون نماز جمعه به عموم مردم اطلاع‌رسانی شود.

 

منبع: شاتا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها