|
کدخبر: 248870

تحقق رشد ۱۲ درصدی صنعت در استان تهران

تحقق رشد ۱۲ درصدی صنعت در استان تهران منوط به اصلاح قانون محدودیت استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتر است.

محسن منصوری استاندار تهران گفت: ۱۱ طرح با اشتغال ۳۱۸ نفر مجدداً فعال شدند که حجم سرمایه‌گذاری این طرح ها ۳۴۰ میلیارد تومانی است.

‌طبق این گزارش، افتتاح صنعت پایدار اندیش تولیدکننده لوله های مورد استفاده در صنعت پتروشیمی با حضور محسن منصوری استاندار تهران، حشمت اله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در محل شهرک صنعتی شمس آباد به صورت ویدئو کنفرانس با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

منصوری در این جلسه اظهار داشت ۳۶۰ واحد تولیدی، کشاورزی و صنعتی در استان تهران احیا شده که ۳۳۵ واحد در حوزه صنعت بوده است همچنین ۶۳ واحد نیز تملک شده توسط بانک‌ها بوده که به چرخه صنعت بازگشتند.

استاندار تهران عنوان کرد: ۲۰ درصد صنعت کشور در استان تهران قرار دارد، بازار بسیار بزرگ، نیروی انسانی فراوان و سرمایه بخش خصوصی ظرفیت‌های مهمی هستند که اگر حمایت کنیم تحولات خوبی در استان تهران رخ می‌دهد.

 منصوری سپس گفت: احیای واقعی صنعت در استان تهران منوط به اصلاح قانون محدودیت استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتر است که پیگیری‌های موثری صورت گرفته و در توافق بین وزرا و معاونت رئیس جمهوری مقرر شد در صحن دولت مطرح شود.

 وی تاکید کرد: اگر این مسئله به صورت جدی پیگیری کند بسیاری از مشکلات حل می‌شود و در صورت اصلاح این قانون رشد ۱۲ درصدی استان تهران در حوزه صنعت قابل تحقق می باشد.

استاندار تهران از سه واحد تولیدی در شهرک صنعتی شمس آباد بازدید کرد.

 محسن منصوری استاندار تهران مشکلات سه واحد صنعتی در شهرک صنعتی شمس آباد بخش فشافویه و شهرستان ری را  بررسی کرده و همچنین خط تولید لوله مورد استفاده در صنایع پتروشیمی در این شهرک نیز افتتاح شد.

منصوری با حضور در شرکت پارسیا گاز تولید کننده گازهای صنعتی، شرکت میرآب و شرکت جهان کریستال ضمن بازدید از بخش های مختلف این واحدهای صنعتی به صورت میدانی مشکلات صاحبان صنایع را بررسی کرد.

گفتنی است همچنین با حضور استاندار تهران خط تولید لوله های مورد استفاده در صنایع پتروشیمی در شرکت کیان صنعت پایدار اندیش افتتاح شد.

منصوری در پایان این بازدید با حضور در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مشترک با جلسه شهرستان ری با حضور صاحبان صنایع مستقر در شهرک صنعتی شمس آباد در گفتگویی صمیمی و چهره به چهره مشکلات را بررسی و دستورات لازم را صادر کرد

در این بازدیدها عسگری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، صادقی سرپرست شرکت شهرک های صنعتی تهران، سیجانی رئیس سازمان صمت تهران همراهی کردند.

 

منبع: روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی تهران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها