|
کدخبر: 241378

روند افزایشی درآمدها در ایرالکو

ایرالکو در این هفته با دو کالای شمش و بیلت به رینگ معاملات بازار نقره ای آمد و ۲,۵ هزارتن از انواع کالا ها در سبدکالایی را فروخت تا ین شرکت به نسبت هفته گذشته، بیش از ۹۷ میلیارد تومان به درآمد های خود بیافزاید.

شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) در سومین هفته بهمن ماه روند درآمدزایی ها به سوی رشد درآمدی بازگشت و اگر در هفته گذشته شاهد ریزش ۵۱ درصدی درآمد ها بودیم اما؛ در این هفته کاملا ورق به نفع این شرکت بازگشت و رشد ۱۰۰ درصدی درآمدزایی به نسبت هفته گذشته، رقم خورد.

ایرالکو در این هفته با دو کالای شمش و بیلت به رینگ معاملات بازار نقره ای آمد و ۲,۵ هزارتن از انواع کالا ها در سبدکالایی را فروخت تا این شرکت به نسبت هفته گذشته، بیش از ۹۷ میلیارد تومان به درآمد های خود بیافزاید.

با نگاهی به جدول درآمدی زیر می توان دریافت که درآمد های شرکت به ۱۹۴ میلیارد و ۳۴۲ میلیون تومان برساند.

شمش ۹۹,۷۵

در ابتدا باید اشاره داشت که شمش ۹۹,۷۵ این شرکت پر حجم ترین عرضه سبدکالایی این شرکت، در این هفته ۲ هزار و ۵۰۰ تن از این کالا را به رینگ معاملات آورد و اتفاقا استقبال خریداران و معامله این کالا به شکل مطلوبی بود و تمام عرضه ها فروخته شد تا درآمد این هفته شرکت تماما از این بخش تامین شود.

بیلت

از سوی دیگر، باید اشاره به حجم ۱۰۰ تنی بیلت نیز اشاره داشت که اینبار مورد استقبال مشتریان قرار نگرفت و معامله ای برای آن به ثبت نرسید.

 

منبع: دنیای معدن

ارسال نظر