|
کدخبر: 239065

سمنان طلایه دار اشتغال‌زایی

رئیس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح ۲۲ پروژه صنعتی و معدنی این استان با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳۶۰۰ میلیارد ریال در دهه فجر امسال خبر داد.

صنعت و معدن سمنان طلایه دار اشتغال‌زایی

علی تشنه دل رئیس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر که در سالن جلسات سازمان برگزار شد با اعلام این خبر اظهار کرد: این ۲۲ طرح صنعتی و معدنی همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر با حضور مسئولان استانی در سطح استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

این مقام مسئول با اشاره به میزان اشتغال و سرمایه گذاری انجام شده در این واحدها ، اضافه کرد: برای افتتاح این پروژه ها بیش از ۳۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است که با بهره‌برداری از این واحدها برای حدود ۵۶۰ نفر شغل مستقیم ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: طرح های قابل افتتاح در زمینه های مختلف تولید محصولات شیمیایی و پلاستیکی ، پوشاک ، لوازم خانگی و آشپزخانه ، ورق های فولادی و پروفیل ، ریخته گری فولاد ، فعالیت های بسته بندی ، قطعات خودرو ، دانه بندی مواد معدنی و سایر ماشین آلات هستند که به چرخه تولید استان ملحق می شوند.

علی تشنه دل اضافه کرد: این پروژه های صنعتی و معدنی مستقر در شهرستان‌های سمنان ، شاهرود ، دامغان ، گرمسار ، آرادان ، مهدی‌شهر و سرخه هستند که که رسما همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت خود را آغاز می کنند.

 

منبع: شاتا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها