|
کدخبر: 238817

۶واحد صنعتی ۶۰۰درنفر در این استان را شاغل کرد

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان اعلام کرد: در ایام دهه فجر ۶ واحد بزرگ صنعتی با اشتغالزایی ۶۰۰ نفر در سطح استان راه اندازی می‌شود.

صنعت ۶واحد صنعتی ۶۰۰درنفر در این استان را شاغل کرد

ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان افزود: سرمایه گذاری صورت گرفته برای این واحدها بالغ بر ۱۶۸۲ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به تفکیک شهرستانی واحدهای آماده افتتاح تصریح کرد: ۳ واحد در شهرستان زنجان ، ۲ واحد در شهرستان خرمدره و یک واحد در شهرستان ابهر آماده افتتاح در این ایام است.

این مقام مسئول عنوان کرد: واحد تولید انواع پودر شوینده با ظرفیت ۸۰ هزار تن و اشتغالزایی ۱۶۰ نفر آماده راه اندازی توسط مقامات ملی و استانی است.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اظهار داشت: واحد تولید پرمنگنات پتاسیم یکی دیگر از واحدهای بزرگ آماده افتتاح در دهه فجر در استان است که با سرمایه گذاری ۳ هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال زمینه اشتغالزایی برای یکصد نفر را در استان فراهم می کند.

فغفوری خاطر نشان ساخت: واحدهای تولید انواع دارو ، بیسکوییت ، تولید و چاپ کارتن و واحد رنگرزی از نوع طنابی از جمله سایر واحدهای آماده راه اندازی در ایام مبارک دهه فجر به شمار می روند.

 

منبع: شاتا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها