|
کدخبر: 219400

تقدیر از کارکنان خط تولید فولاد خوزستان

به مناسبت رکورد تاریخی تولید ماهیانه شمش فولادی از معاونت بهره‌برداری و واحدهای زیرمجموعه آن تقدیر شد.

صنعت و معدن تقدیر از کارکنان خط تولید فولاد خوزستان

با حضور غلامرضا فروغی نیا مدیر روابط عمومی، سید سمیع موسوی مدیر امور اداری، احسان یعقوبی نژاد مدیر بازرسی و نظارت و جمعی از مسئولان شرکت فولاد خوزستان، از خدمات و تلاش‌های محمود لندی معاونت بهره‌برداری و محمدمهدی شریف شاذیله مدیر بخش فولادسازی و همچنین فولادمردان خط تولید تقدیر و تشکر شد.

در این دیدار صمیمی محمود لندی معاون بهره‌برداری فولاد خوزستان با بیان اینکه دستیابی به رکورد تولید، امید‌ را در مجموعه تزریق می‌کند، افزود: برنامه تولید امسال سه میلیون و ۸۰۰ هزار تُن بود، که با توجه‌ به‌ محدودیت‌های برق بخشی از این تولید از دست رفت. از مهرماه که محدودیت‌های برق برداشته شد، کارکنان تلاشگر فولاد خوزستان توانستند، روند تولید را سرعت بخشند و در آبان ماه پس از سه سال با تولید ۳۴۲ هزار و ۸۲۴ تُن، رکورد تولید ماهیانه شمش را ارتقا دهند.

وی در ادامه گفت: در شرایطی که مشکلات ناشی از تحریم‌ها جامعه‌ را متاثر کرده است، رکورد تولید علاوه بر تاثیر مثبت روانی در داخل سازمان، ذینفعان و سهامداران را امیدوار نگه می‌دارد. ارتقا تولید یعنی معنا بخشیدن به ما می‌توانیم، یعنی جابجایی مرزهای تولید.

در ادامه سید‌سمیع موسوی مدیر امور اداری ضمن تشکر از تلاش‌های کارکنان معاونت بهره‌برداری اظهار داشت: پایداری تولید رمز موفقیت سازمان است‌. کارکنان فولاد خوزستان ثابت کرده‌اند در شرایط دشوار هم، روند تولید را حفظ می‌کنند. اخبار تولید و ارتقا رکوردهای تولید باعث تزریق امید و شادابی در سازمان می‌شود.

محمد مهدی شریف ‌شاذیله مدیر بخش فولادسازی ارتقا تولید را مرهون تلاش یکپارچه‌ی واحدهای مختلف شرکت دانست و افزود: شرایط سخت کاری در فولادسازی، باعث تقویت روحیه سازندگی در کارکنان بخش‌های مختلف شده است. موفقیت ارتقای تولید به تک‌تک کارکنان واحدهای مختلف تعلق دارد. مسیر تولید فقط به فولادسازی محدود نمی‌شود.

غلامرضا فروغی‌نیا مدیر روابط‌ عمومی شرایط کار در فولاد خوزستان را جهاد دانست و اظهار داشت: هر خبری که از موفقیت فولاد خوزستان اعلام می‌شود، نهال امیدی در دل کارکنان و جامعه می‌روید. فولاد خوزستان در دو جبهه تولید و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی همواره درخشان عمل کرده است. در شرایط امروز جامعه، اخبار پایداری تولید، روحیه هموطنان را تقویت می‌کند. امید که روند پایداری تولید در فولاد خوزستان حفظ شود و همواره اخبار موفقیت از این مجموعه عظیم صنعتی به‌ گوش برسد.

ارسال نظر