|
کدخبر: 199868

کمک تاثیرگذار فولادمبارکه به سیستم درمان

متخصص عفونی گفت: تامین روزانه اکسیژن رایگان توسط شرکت فولاد مبارکه تحسین برانگیز است چراکه سویه دلتا نفسی برای سیستم سلامت باقی نگذاشته است و اگر این اقدام فولاد مبارکه نبود قطعا سیستم درمان کشور با فشار مضاعف روبرو می شد.

صنعت و معدن کمک تاثیرگذار فولادمبارکه به سیستم درمان

مینو محرز در گفت و گویی اظهار کرد: هیچ نسخه واحدی نمی توان برای درمان کرونا پیچید و تنها راه مهار این بیماری تسریع روند واکسیناسیون است.

وی افزود: شتاب گیری در روند واکسیناسیون می تواند به کنترل اپیدمی کمک کند و از تشدید علایم بیماری بکاهد.

محرز در ادامه مسئولیت های اجتماعی شرکت فولاد مبارکه را تحسین کرد و توضیح داد: تامین روزانه اکسیژن رایگان توسط شرکت فولاد مبارکه تحسین برانگیز است چراکه سویه دلتا نفسی برای سیستم سلامت باقی نگذاشته است و اگر این اقدام فولاد مبارکه نبود قطعا سیستم درمان کشور با فشار مضاعف روبرو می شد.

وی گفت: از مدیریت شرکت فولاد مبارکه برای اتخاذ تصمیم نجات بخش تشکر می کنم چراکه این تصمیم در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت فولاد مبارکه به نجات بیماران منجر شده است.

گفتنی است شرکت فولاد مبارکه در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی از ابتدای شیوع کرونا اقداماتی در چند جبهه انجام داده است. در ابتدا با تامین مواد ضدعفونی کننده، ماسک و تجهیزات بیمارستانها به یاری سیستم سلامت کشور شتافت و در جبهه دیگر تضمین کرد که تا پایان کرونا اکسیژن مراکز درمانگر را به صورت رایگان تامین کند. اهمیت این موضوع آنجا نمایان می شود که یکی از نیازهای ضروری و حیاتی بیماران مبتلا به کرونا اکسیژن است و شرکت فولاد مبارکه علی رغم محدودیت هایی نظیر برق باز هم بر سر تعهد خود باقی ماند و به طور میانگین به طور میانگین روزانه بیش از ۷۰ تن اکسیژن رایگان در اختیار بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کشور به منظور درمان بیماران کووید ۱۹ قرار داد.

این شرکت تاکنون بیش از ۲۰ هزار تن اکسیژن را به صورت رایگان در اختیار مراکز درمانگر قرار داده است و در سویه فراگیر دلتا اگر این اقدام بزرگترین واحد صنعتی کشور نبود قطعا سیستم سلامت کشور با چالش های عدیده ای مواجه می شد.

منبع: ایراسین

ارسال نظر