|
کدخبر: 194743

راستینه: فاطمی امین در هدفگذاری برنامه ها شجاعت دارد

احمد راستینه نماینده شهرکرد در موافقت با وزیر پیشنهادی صمت گفت: رییس جمهور آبروی خود را به میدان آورد تا با اعتماد به جوانان و تشکیل دولت انقلابی چالش های کشور را حل کند و ما نمایندگان وظیفه داریم با رای اعتماد از او حمایت کنیم.

صنعت و معدن راستینه: فاطمی امین در هدفگذاری برنامه ها شجاعت دارد

راستینه در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی و در موافقت با گزینه پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، اظهار داشت: وزیر پیشنهادی صمت از جمله وزرای جوان است که برنامه های او باعث شده از او دفاع کنم، مجلس می تواند در نظارت های خود تحقق برنامه های وزیر را ارزیابی کند.

وی افزود: به برادر عزیز مطهری به عنوان مخالف می گویم، اگر به اعداد معنا دار رشد صنعت در برنامه های فاطمی امین توجه کنید می بینید او با برنامه های عملیاتی خود را شجاعانه هدف گذاری کرده است.

نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: فاطمی امین پنج سطح برنامه ارائه کرده که به طور کوتاه مدت بلند مدت و میان مدت اجرایی می شوند. باید برای کسری بودجه علاجی پیدا کرد، وزارت صمت نقش مهمی در تنظیم بازار دارد و دکتر فاطمی امین تلاش کرده برنامه های خود را در افزایش صادرات و رونق تولید تکمیل کند که خود این موضوع راهکار بسیاری از چالش ها است.

منبع: برنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها