|
کدخبر: 190411

آصفری:رئیس جمهور نباید وزرای صفر کیلومتر معرفی کند

نماینده مردم اراک در مجلس با بیان اینکه رئیس‌جمهور نباید وزرای صفر کیلومتر برای کابینه سیزدهم معرفی کند، گفت: کابینه نیاز به مرد میدان دارد تا بتواند برنامه‌های موجود را عملیاتی کند.

سیاست داخلی آصفری:رئیس جمهور نباید وزرای صفر کیلومتر معرفی کند

محمد حسن آصفری با بیان اینکه دولت سیزدهم باید به سرعت برنامه‌های خود را جهت رفع مشکلات کشور عملیاتی کند، اظهار داشت: انتظار همه ما این است که دولت آینده نسبت به رفع دغدغه‌های مردم اقدام سریع و عاجل کند و لازمه این کار آن است که رئیس جمهور، وزرایی را انتخاب کند که با تجربه، توانمند و کارآمد باشند.

وی بیان کرد: نباید وزرای صفر کیلومتر برای کابینه سیزدهم معرفی شوند و باید افرادی به مجلس برای تصدی وزارتخانه‌های مختلف معرفی شوند که اقداماتی در حوزه اجرایی انجام داده و کارنامه‌ای قوی داشته باشند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم نباید فقط به دنبال تئوری پردازی باشند و باید بدانند که کشور ما به اندازه کافی برنامه و قانون دارد و ما نیاز به مرد میدان داریم تا بتواند برنامه‌های موجود را اجرایی و عملیاتی کند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: مطمئناً مجلس به کابینه‌ای رأی خواهد داد که کارآمد بوده و توان و اراده لازم برای اجرایی کردن مصوبات مجلس شورای اسلامی و رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم را داشته باشد.

آصفری تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی به دور از نگاه‌های جناحی، حزبی و سیاسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم را بررسی می‌کند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنان که مجلس به صورت دقیق حقوق ملت را از دولت روحانی مطالبه کرد، با آغاز به کار دولت آینده هم با جدیت زیاد، بر عملکرد دولتمردان نظارت خواهیم داشت و مردم بدانند که مطمئناً قرار نیست مجلس یازدهم وکیل الدوله باشد و ما وکیل‌المله باقی خواهیم ماند و رفع مشکلات ملت را از دولت رئیسی پیگیری می‌کنیم.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها