|
کدخبر: 180476

پیام تبریک وزیر صمت به رئیسی

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پیامی، انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان منتخب مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

صنعت و معدن پیام تبریک وزیر صمت به رئیسی

علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت در پیامی، انتخاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی را به عنوان منتخب مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.

در متن پیام رزم حسینی آمده است:

حضور حماسی و شورانگیز ملت بزرگ ایران در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، با وجود وسوسه‌های دشمنان قسم خورده این آب و خاک، برای ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه، جلوه‌های با شکوه وفاداری و اعتماد و اعتقادی بود که در پاسخ به دعوت رهبری معظم انقلاب و در جهت تثبیت اقتدار و امنیت و تضمین پیشرفت کشور آفریده شد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ تولیدکنندگان، کارآفرینان، صنعتگران، معدن کاران، اصناف، بازاریان، تشکل‌های بخش خصوصی و انجمن‌های مرتبط با تولید و تجارت، این پیروزی بزرگ را به محضر رهبر فرزانه انقلاب، ملت سربلند ایران و جنابعالی، تبریک عرض نموده، دوام توفیقات شما را در مسیر تحقق آرزو‌های بزرگ و آرمان‌های انقلابی ملت شریف ایران مسئلت دارم.

رجاء واثق دارم به پشتوانه رای مردم و سوابق موفق جنابعالی، در مسیر اعتلای بیش از پیش میهن اسلامی، خدمت خالصانه به مردم و فعالان بخش صنعت، معدن و تجارت، آینده‌ای روشن و باعظمت برای فردای ایران و ایرانی فراهم خواهد شد.

 

منبع: میزان

ارسال نظر