|
کدخبر: 169621

بررسی موانع تولید واحدهای شهرک های صنعتی محلات و خمین

در راستای سال تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها با حضور نماینده شهرستان محلات و دلیجان و برخی مسولین استانی مشکلات زیرساخت های شهرک صنعتی خمین بررسی و از برخی واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی محلات بازدید به عمل آمد.

صنعت و معدن بررسی موانع تولید واحدهای شهرک های صنعتی محلات و خمین

طیب میرزایی مدیر عامل شرکت در نشستی با حضور فرماندار خمین،مدیر عامل برق باختر،مدیر عامل توزیع برق استان ، رییس و معاون سازمان صمت و بخشدار قورچی باشی در شهرک صنعتی خمین با اشاره به توسعه ۱۵۰ هکتاری شهرک صنعتی خمین و تامین خدمات و شروع واگذاری در سال جاری و اشاره به توسعه ۱۲۸ هکتاری ناحیه صنعتی سعیدی بر لزوم تامین زیرساخت برق ناحیه صنعتی خرمدشت تاکید نمود که مقرر شد در دستور کار شرکت توزیع برق استان و برق باختر قرار گیرد.

مدیرعامل

 میرزایی افزود:  در حال اخذ مجوز ولزوم آزاد سازی اراضی راکد و فاقد پیشرفت فیزیکی به ویژه در شهرک صنعتی خمین می باشد که این مهم نیاز به همکاری فرمانداری جهت تسریع در فرآیند آزادسازی دارد.

در ادامه وی تاکید بر اجرای ماده ۸۱ قانون الحاق ۲  و ماده ۵۴ قانون احکام دائمی توسعه جمهوری اسلامی ایران داشت که توسط نماینده محترم مجلس و فرماندار شهرستان خمین قول مساعد بر اجرای آن اخذ گردید.

در ادامه ی این برنامه ی یک روزه با حضور سلیمی نماینده مردم شریف شهرستان محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی از برخی از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی محلات بازدید و مشکلات و موانع تولید آنها بررسی شد.

در جریان این بازدید نماینده مردم شریف شهرستان محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با توجه به کمبود زمین صنعتی در شهرک صنعتی محلات بر توسعه شهرک تاکید داشت.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی نیز اظهار داشت:واگذاری ۱۵۰ هکتار اراضی توسعه ای ناحیه صنعتی شهید حبیبی نخجیروان در سال جاری آغازشده است که تامین کننده نیاز شهرستان خواهدبود و نیز توسعه شهرک صنعتی محلات به مساحت ۸ هکتاردر دستور کارشرکت قراردارد.

منبع: شرکت شهرک های استان مرکزی
خبرنگار: فروغ کمال آبادی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها