|
کدخبر: 162403

آمار تولید محصولات صنعتی و معدنی در ۹۹

دفتر آمار و فرآوری داده های معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: آمار تولید ۲۵ محصول منتخب صنعتی و معدنی در ۱۱ ماهه سال ۹۹ افزایشی بوده است.

صنعت و معدن آمار تولید محصولات صنعتی و معدنی در ۹۹

در این مدت تولید انواع لوازم خانگی با بیش از ۴ میلیون و ۴۳ هزار و ۹۰۰ دستگاه و انواع سواری با ۸۲۹.۱ هزار دستگاه به ترتیب افزایش ۳۸.۴ و ۱۸.۴ درصدی داشته است.

همچنین تولید فولاد خام در ۱۱ ماهه سال ۹۹ و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن، با ۲۶.۱ میلیون تن، افزایش ۷.۶ درصدی را ثبت نموده است.

در این مدت، تولیدات انواع تلویزیون با یک میلیون و ۱۳۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه ، افزایش ۴۰ درصدی داشته و تولید شمش آلومینیوم در مدت ذکر شده افزایش ۵۴ درصدی را ثبت کرده است.

در این گزارش میزان تولید لاستیک خودرو در ۱۱ ماهه سال ۹۹، ۲۵۴ هزار و ۲۰۰ تن اعلام شده که افزایش ۲۰.۴ درصدی داشته و همچنین در این مدت کاتد مس با ۲۶۵ هزار و ۴۰۰ تن افزایش ۱۶.۷ درصدی را ثبت نموده است.

بنا بر گزارش معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در ۱۱ ماهه ۹۹، تولید الیاف اکریلیک، انواع تلویزیون، ماشین لباسشویی، شمش آلومینیوم خالص، کمباین، یخچال و فریزر، لاستیک خودرو، نخ سیستم پنبه‌ای و ترکیبی الیاف، انواع سواری، وانت، روغن صنعتی و موتور تصفیه اول، نئوپان، سیمان، دوده، محصولات فولادی، فولاد خام، کاتد مس، پتروشیمی، تراکتور و آلومینا، از جمله ۲۵ کالای منتخب صنعتی و معدنی هستند که افزایش تولید داشته اند.

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها