|
کدخبر: 157098

خرید ابزارآلات برند پوکا با مناسب ترین قیمت (فرصت ویژه)

صنعت و معدن خرید ابزارآلات برند پوکا با مناسب ترین قیمت (فرصت ویژه)

شرکت پوکا با دو دهه فعالیت، تجربه فراوانی در صنعت ابزارآلات برقی داشته و مجموعه‌ای از ابزارآلات متنوع برقی را ارائه می‌کند. به طور کلی هدف پوکا تامین قطعات یدکی و واردات ابزارآلات برقی است که از جمله واردات این کمپانی می‌توان به نمونه‌های زیر اشاره کرد:

  • انواع دریل: بتن کن، چکشی، شارژی و گیربکسی
  • انواع فرز: آهنگری، سنگبری
  • انواع اره: افقی بر، عمودبر، اره دیسکی، چکشی، گردبر و پروفیل بر
  • سنباده و پولیش
  • رنده
  • دمنده و مکنده

کاربردی ترین محصولات پوکا کدامند؟

بسیار خوب است که جعبه ‌ابزاری چند صد تکه داشته باشید اما به دلیل اینکه از اکثر این ابزار به ندرت استفاده می کنید، بهتر است نیازهای فعلی‌تان را درنظر داشته باشید و ببینید بیشتر از چه ابزاری استفاده می‌کنید و همان را بخرید و همیشه کیفیت را بر کمیت ترجیح دهید. یعنی به جای اینکه ابزارهای زیادی داشته باشید بهتر است ابزاری را که نیاز دارید با بهترین کیفیت ممکن خریداری کنید.

این نوع ابزار نوعی چکش برقی سنگین و قدرتمند است که در پروژه های عمرانی و ساختمانی برای تخریب انواع دیوار ، بتن ، سازه  و حتی سطوح سختی مانند آسفالت مورد استفاده قرار می گیرد ! چکش تخریب یکی از بهترین وسیله هایی است که می توان به منظور نصب یک پنجره بر روی دیوار بتنی از آن استفاده کرد ! این ابزار برقی به واسطه قدرت تخریب بالای خود می تواند عملیات حفاری بدون عیب و نقصی را برای شما انجام دهد.

بتن کن ها دارای شباهت بسیار زیادی به چکش های تخریب می‌باشند، اما به صورت جداگانه دارای سبک و نوع کارکرد خاص خود می‌باشند، دریل‌های بتن کن با نوع عملکرد ترکیبی خود، علاوه بر خاصیت تخریب حالت چرخشی را نیز دارا می‌باشند، این نوع از ابزارها به منظور ضربه زدن مجهز به پیستون می‌باشند که باعث بالا رفتن قدرت تخریب در آن‌ها شده و می‌توان حفاری بسیار بزرگ‌تری به این مکانیزم انجام داد.همچنین بتن کن‌ها دارای سیستم مته و قلم گیر پیشرفته می باشند که می‌توان همانند چکش تخریب از آن‌ها استفاده نمود.

فرق بتن کن با چکش تخریب چیست؟

دریل‌های بتن کن به منظور سوراخ کردن و کندن بتن و دیوار مورد استفاده قرارمی‌گیرد و بیشترین کاربرد آن در اموری مانند تأسیسات و نصب می‌باشد، اما چکش‌های تخریب فقط به منظور تخریب اجسام بسیار سخت مورد استفاده قرارمی‌گیرد.

لیست قیمت پرفروش ترین مدل های دریل بتن کن و چکش تخریب برند پوکا

جدول-دریل

شما می‌توانید هر کدام از این محصولات را با  مناسب ترین قیمت از فروشگاه بدوتولز تهیه نمایید. علاوه بر این شما می‌توانید از مشاوره آنلاین و تلفنی قبل از خرید این فروشگاه نیز استفاده کنید تا خریدی مفید‌تر و مطمئن‌تر داشته باشید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها