|
کدخبر: 148109

فروش نبشی ، ناودانی و سپری در آهن ۱۱۸

فروشگاه اینترنتی آهن ۱۱۸فعالیت حرفه ای خود را در زمینه خرید و فروش آهن آلات در سال ۱۳۹۲ آغاز نمود و در ادامه به منظور اطلاع رسانی شفاف و سریع فعالیت خود را گسترش داد.

آهن ۱۱۸ با فروش محصولاتی همچون تیرآهن ، نبشی ، ناودانی ، سپری ، میلگرد و... تصمیم دارد در توسعه عمومی کشور از جمله صنعت ساخت و ساز و اقتصاد ایران نهایت تلاش خود را به کار برده تا سهمی عظیم در گسترش فعالیت های خرید و فروش ، صادرات و واردات آهن آلات در اقصی نقاط کشور ایران داشته باشد.

این شرکت با دارا بودن توانایی های گسترده در زمینه مهندسی و تهیه و تامین کلیه تجهیزات و ملزومات صنایع مذکور از طریق کارخانه های معتبر در سطح کشور در نظر دارد تا علاوه بر تامین این ملزومات در کمترین زمان ممکن و با شایسته ترین کیفیت، گامی مستحکم و پویا در راستای شکوفایی ایران عزیزمان برداشته باشد.

با سابقه درخشانی که مجموعه آهن ۱۱۸ با نیروهای مجرب و متخصص خود در زمینه فروش و تامین محصولات فلزی و آهنی برای خود رقم زده است، اکنون در زمره شرکت های برتر صنعت فولاد کشور شناخته می شود. با توجه به رویکرد فرآیندی مجموعه آهن ۱۱۸، وضعیت موجود همواره پالایش گردیده و راهکار هایی برای بر طرف کردن نقایص و ارتقا نقاط قوت سیستم، ارائه و پیگیری می گردد.

از محصولات پرفروش فروشگاه آهن ۱۱۸ می توان به انواع پروفیل ها که شامل نبشی ، ناودانی و سپری هستند اشاره کرد.

نبشی یکی از مهم ترین پروفیل های ساختمانی می باشد که به صورت مرکب و منفرد در ساختمان ها به کار می رود. سطح مقطع این محصول از دو ضلع که با زاویه خاص در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تشکیل شده‌است. به دو ضلع سازنده سطح مقطع، اصطلاحا بال گفته می‌شود و در نوع رایج آن زوایه بین ۲ بال ۹۰ درجه است. دو ضلع سطح مقطع نبشی معمولا به دو صورت بال مساوی (V) و بال نامساوی (L) موجود است.

آهن1

نبشی از پرکاربردترین مقاطع فلزی است که کاربرد گسترده‌ای در صنعت ساختمان، برقی، راه سازی و صنعتی دارد. همچنین کاربرد نبشی ها برای متصل کردن پل ها به ستون ها و یا تیرآهن ها به بیم های باربر و متصل کردن ستون ها به صفحات در فوندانسیون است.

نبشی ها نیز همانند سپری و ناودانی در دو نوع پرسی و فابریک در جنس های مختلف و اشکال گوناگونی تولید می شود.

قوطی و پروفیل سپری مقطع طویل فولادی با شکل ظاهری T می باشد که اکثرا در ساخت درب و پنجره های گوناگون برای اتصالات پل ها به ستون ها، ساخت سازه های فلزی، ستون، اسکلت گلخانه ها، سقف های شیشه ای و خرپا استفاده می شود.
 

آهن2

سپری ها معمولا از جنس آلومینیوم، مس، برنج و استیل ساخته می شوند.

سپری ها از لحاظ شکل ظاهری دارای انواع سپری لبه گرد و سپری لبه تیز می باشند.

سپری لبه گرد، اندازه آن ۳۰ تا ۱۴۰ میلی متر می باشد.

سپری لبه تیز،  اندازه آن ۲۰ تا ۴۰ میلی متر می باشد.

استاندارد طول سپری ها ۶ تا ۱۲ متر می باشد که بر اساس سفارش و درخواست مشتری تولید خواهد شد.

سپری ها از لحاظ فرآیند تولید دارای دو نوع فابریک و پرسی می باشند.

ناودانی نیز یکی از پروفیل های پرفروش در فروشگاه آهن ۱۱۸ می باشد که از نظر شکل ظاهری، نحوه تولید و نوع استاندارد انواع مختلفی دارد. این نوع پروفیل باز در واقع از یک جان و دو بال عمود بر جان تشکیل شده است.
آهن3

این محصول در جنس های مختلفی از جمله: گالوانیزه، آلومینیوم و استیل تولید می شود. نوعی از ناودانی که از جنس آلومینیوم می باشند وزن کمتری دارد و به اصطلاح سبک می باشد. این نوع از محصول دارای قابلیت شکل پذیری بالا و استحکام به نسبت بالایی است.

ناودانی های تولید شده در دنیا از دو استاندارد متفاوت به نام UPE و UNP تبعیت می کنند. ملاک نام گذاری برای ناودانی ها ارتفاع بال های آن است و این عدد به سانتی متر بیان می شود. منظور این است که اگر ارتفاع بال های یک ناودانی ۸ سانتی متر باشد، آن را به ناودانی ۸ می شناسند. فروش این محصول نیز معمولا به صورت شاخه ای و بعضا به صورت برش خورده در قطعات کوچک که گل میخ نامیده می شود عرضه می گردد.

قیمت ناودانی همانند قیمت نبشی و قیمت سپری بر اساس سایز، ارتفاع جان، اندازه بال، ضخامت، کیفیت، نوع کارخانه تولید کننده و استاندارد آن تعیین می شود. هر چه  ضخامت یا ارتفاع جان آن بیشتر باشد قیمت بالاتری دارد.

مجموعه آهن ۱۱۸ با بهره گیری از افراد متخصص بر آن است تا با اتکا به اعتماد شما مشتریان عزیز در ارائه هرچه بهتر خدمات، شرایط مناسبی را برای خرید آسان شما فراهم نماید. از این رو برای خرید هر گونه محصولات آهنی و گاها مفتولی می توانید هم به سایت این مجموعه مراجعه نمایید و هم با شماره گیری ۵۴۴۷۳_۰۲۱ با مشاوران و کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

اگر قصد دارید خریدی هوشمندانه داشته باشید و پیش از خرید محصول مورد نظر خود از مشاوره رایگان آن محصول نیز بهره مند شوید، آهن ۱۱۸ بهترین انتخاب برای شماست تا یک خرید آگاهانه را تجربه نمایید. پس با مشاوران فروش ما در این زمینه در تماس باشید

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها