|
کدخبر: 146043

کاربرد و تاثیرات رایحه افشان اتوماتیک در رایحه درمانی

یکی از این شیوه‌ها استفاده از دستگاه‌های خوشبو‌کننده اتوماتیک هوا یا رایحه افشان‌ها می‌باشد. می‌توان گفت به کار گیری دستگاه‌های رایحه افشان اتوماتیک جهت خوشبو نمودن محیط از بهینه‌ترین و کارآمد‌ترین شیوه‌های رایحه پراکنی در فضا هایی با وسعت بالا است.

صنعت و معدن کاربرد و تاثیرات رایحه افشان اتوماتیک در رایحه درمانی

همانطور که می‌دانید احساسات و عواطف ما به میزان زیادی با حس بویایی در ارتباط بوده و تاثیر‌پذیری بسیاری از آن خواهد داشت. بکارگیری و استفاده از رایحه‌های دلنشین، متنوع و مناسب در محیط‌های مختلف می‌تواند در کسب تجربه بهتر از محیط موثر باشد. شیوه‌های مختلفی برای خوشبو نمودن محیط خانه، مغازه، مجموعه‌های تجاری و خدماتی وجود دارد. یکی از این شیوه‌ها استفاده از دستگاه‌های خوشبو‌کننده اتوماتیک هوا یا رایحه افشان‌ها می‌باشد. می‌توان گفت به کار گیری دستگاه‌های رایحه افشان اتوماتیک جهت خوشبو نمودن محیط از بهینه‌ترین و کارآمد‌ترین شیوه‌های رایحه پراکنی در فضا هایی با وسعت بالا است.

استفاده از خوشبو‌کننده اتوماتیک هوا حال و هوای مطلوب و خوبی در محیط برای حاضرین فراهم می‌آورد. اسانس‌ها و رایحه‌های گوناگون تاثیرات مختلفی در روحیات افراد دارند پس با بکار گیری رایحه‌های مناسب در محیط می‌توان به میزان زیادی در حال هوای محیط مجموعه خود برای مشتریان و کارمندان تاثیر‌گذار بود. ایجاد احساس آرامش، رضایتمندی و شادابی در محیط مجموعه‌های تجاری، اداری و خدماتی در رونق کسب و کار بوده و به بهبود آن کمک خواهد نمود.

آرورایحه ارائه دهنده انواع دستگاه خوشبو‌کننده و اسانس‌های مختلف می‌باشد. برای خرید دستگاه‌ها و اسانس خوشبو‌کننده می‌توانید از فروشگاه اینترنتی آرورایحه ثبت سفارش بفرمایید و یا از طریق تماس تلفنی با کارشناسان آرورایحه ارتباط برقرار نمایید.

فروشگاه اینترنتی آرورایحه: https: //arorayehe.com/

تلفن تماس و ارتباط با کارشناسان: ۸۷۱۸۵۵۵۵-۰۲۱

آروماتراپی

آروماتراپی چیست؟

امروزه مطالعات و تحقیقات گسترده‌ای در زمینه تاثیرات اسانس خوشبوکننده و رایحه‌ها بر افراد صورت پذیرفته است. به طوریکه رایحه درمانی به یکی از روش‌های شناخت و تاثیر بر شیوه عملکرد افراد با توجه به رایحه مبدل شده است و به شناخت و بررسی نحوه اثربخشی و عملکرد رایحه و اسانس‌ها می‌پردازد.

 آروماتراپی یا رایحه درمانی به کاربرد اسانس‌ها و رایحه گیاهان برای استفاده از خواص دارویی آن اطلاق می‌شود. مطالعات نشان داده استفاده از انواع رایحه‌ها و اسانس‌ها در درمان مشکلات سلامت بسیاری موثر است. از این رو در بسیاری محیط‌های درمانی استفاده از شیوه‌های خوشبوسازی اتوماتیک و دستگاه‌ها و تجهیزات خوشبو‌کننده هوا، از موثرترین روش‌های تاثیر‌گذاری بر بیماران و سرعت بخشیدن به فرآیند بهبود آنها است.

آروماتراپی یک درمان جامع است که از عصاره و اسانس گیاهی طبیعی برای ارتقا سلامتی و رفاه افراد استفاده می‌کند. گاهی اوقات به آن رایحه درمانی نیز گفته می‌شود. رایحه درمانی از اسانس گیاهان و میوه‌ها برای بهبود سلامت جسم، روح و روان استفاده می‌کند. رایحه‌ها هم سلامت جسمی را بهبود می‌دهند و هم در سلامت عاطفی تاثیرگذار خواهند بود.

رایحه درمانی با کاربرد تجهیزات خوشبو‌کننده اتوماتیک هم به عنوان یک هنر و هم به عنوان یک علم شناخته می‌شود. امروزه خوشبوکننده‌های اتوماتیک در محیط بیمارستان ها، درمانگاه ها، آسایشگاه‌ها و مراکز مراقبتی برای بهره‌مندی از فواید رایحه درمانی و آروماتراپی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

رایحه افشان

تاثیرات رایحه افشان‌ها در رایحه درمانی و آروماتراپی

با قطعیت می‌توان گفت تمام رایحه‌های خوش برای سلامت روح و جسم مفید و بوی بد و نامطبوع زیانبار هستند. از این رو اهمیت دادن به حس و حال محیط به اندازه جلوه و زیبایی آن مهم است. محیطی که با عطر و رایحه مطبوع آکنده شده قطعا فضای بسیار بهتری نسبت به هوای گرفته‌ و سنگین خواهد بود. به کار گیری خوشبوکننده‌های هوا می‌تواند علاوه بر ایجاد شرایط رفاهی مطلوب در محیط، شرایط روحی و درمانی بهینه‌ای را برای افراد فراهم آورد.

دستگاه خوشبوکننده اتوماتیک هوا علاوه بر تازه کردن هوای اتاق حس طراوت و تازگی را به افراد حاضر در محیط القا می‌کند. وجود رایحه خوش در محیط‌های درمانی به جهت بهره‌مندی از فواید آروماتراپی آن شیوه‌ای معقول می‌باشد. از فواید رایحه درمانی با دستگاه رایحه افشان میتوان به کاهش درد، بهبود کیفیت خواب، کاهش استرس و آشفتگی، تسکین بیماری‌ها و درد‌های تنفسی، باکتری زدایی و ارتقا سطح سلامت محیط اشاره داشت.

استفاده از رایحه‌ها و اسانس طبیعی گیاهی در دستگاه‌ها و تجهیزات خوشبو‌کننده اتوماتیک هوا می‌تواند در کاهش افسردگی، بیماری‌های ذهنی و جسمی موثر بوده و انرژی افراد را بالا ببرد. بکارگیری این شیوه در تسریع فرآیند درمان بیماران، ایجاد فضای آرامش بخش در آسایشگاه‌ها و آرامش در سالن‌های زیبایی نه تنها تاثیر‌گذار خواهد بود، بلکه افزایش رضایتمندی افراد را نیز به دنبال خواهد داشت.

 

اسانس‌ها و رایحه‌های مناسب استفاده در آروماتراپی

اغلب اوقات تنوع اسانس خوشبو‌کننده هوا موجود در بازار می‌تواند برای کاربران این محصولات سردرگمی ایجاد نماید. استفاده از اسانس‌ها و رایحه‌های گوناگون تجربه‌های متفاوتی را برای افراد حاضر در محیط ایجاد می‌نماید. اسانس‌های رایجی که برای رایحه درمانی و آروماتراپی در دستگاه‌های خوشبو‌کننده اتوماتیک و رایحه افشان مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌تواند باعث ایجاد احساس شادی، نشاط و انرژی بخشی در افراد شود.

اسانس‌های مورد استفاده در مراکز آروماتراپی و مناسب مراکز درمانی و آسایشگاه‌ها را اغلب رایحه‌های گیاهان دارویی تشکیل می‌دهند. از این دست رایحه‌ها و اسانس گیاهان می‌توان به اسطوخودوس، زنجبیل، شمعدانی، گل رز، اسانس درخت چای، نعنا و گیاهانی از این قبیل اشاره داشت.

خوشبو کننده

دستگاه خوشبوکننده اتوماتیک هوا

خوشبو‌کننده اتوماتیک هوا یا رایحه افشان یکی از شیوه‌های پخش رایحه در مراکز آروماتراپی و بهداشت و درمان است. این دستگاه قادر است با بکار گیری شیوه‌های نوین و فناوری‌های به روز، اسانس و رایحه را به طور موثر در محیط پراکنده نموده و محیط را خوشبو نماید. استفاده از دستگاه‌های مکانیزه خوشبو‌کننده و رایحه افشان برای موارد بسیاری کاربرد دارد. شما می‌توانید با توجه به فصل، کاربرد محیط و حتی شرایط آب و هوایی فضای محل کار، رستوران، کافی شاپ و … را به محیطی دلنشین و دنج تبدیل نموده و حس آرامش، انرژی، صمیمیت را به افراد انتقال داده و رضایتمندی آنان از حضور محل کار خود کسب نمایید.

بکارگیری دستگاه‌های خوشبو‌کننده اتوماتیک هوا آرورایحه یکی از شیوه‌های موثر در استفاده از خواص و فواید گسترده رایحه‌ها و اسانس‌های گیاهان دارویی می‌باشد. این تجهیزات رایحه افشان قادرند اسانس خوشبوکننده را به طور یکنواخت و به سرعت در محیط‌های وسیع پراکنده نمایند. میزان مصرف اسانس در این دستگاه‌ها پایین بوده و کاربرد آن در منازل، ادارات، مجموعه‌های تجاری، درمانی و خدماتی مفید و مقرون به صرفه خواهد بود.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها