|
کدخبر: 134010 شهریار خادمی

گسترش نیوز گزارش می‌دهد:

۴ شرکت برتر معدنی در سال ۲۰۲۰

از آنجا که بیشتر شرکت‌های برتر معدنی به دلیل شیوع کرونا دچار اختلال شده‌اند، این مقاله بر اساس درآمد سال ۲۰۱۹، چهار شرکت برتر فلزات و معادن را به همراه چشم‌انداز ۲۰۲۰ معرفی می‌کند.

معدن ۴ شرکت برتر معدنی در سال ۲۰۲۰

ما در گسترش نیوز پیش تر نگاهی انداخته بودیم به چهار شرکت از هشت شرکت برترمعدنی دنیا (اینجا می‌توانید بخوانید) که به آمار فروش، تولید و تاثیر کرونا بر این شرکت‌های بزرگ معدنی در دنیا اشاره کرده بودیم، حال در این گزارش بخش دوم این آمار را بررسی کرده ایم. برای خواندن این گزارش با گسترش نیوز همراه باشید:

بزرگترین شرکت‌های فلزی و معدنی جهان به این شرح است:

شرکت بی‌اچ پی شرکتی فعال در امور اکشتاف

درآمد BHP در سال ۲۰۱۹ به دلیل افزایش واقعی قیمت‌های سنگ آهن، نفت و زغال سنگ متالورژی ۳٪ از سال گذشته رشد کرد. این افزایش ناشی از افزایش قیمت واقعی سنگ آهن، نفت و زغال سنگ متالورژی است. فروش بیشتر از معادن سنگ آهن استرالیای غربی نیز به افزایش درآمد این معدن کمک کرده است.

این شرکت چندین پروژه در حال انجام در معادن مختلف در سراسر جهان دارد از مهم‌ترین کارهای این شرکت ساخت کارخانه سولفات نیکل در پالایشگاه نیکل کوینانا در سال ۲۰۱۹ بود. این کارخانه به شرکت امکان تولید نیکل باتری را داد.

تأثیر کرونا در عملیات اکتشافی و معدن کاری BHP تا ژوئن ۲۰۲۰ حدود ۳۴۸ میلیون دلار ضرر تخمین زده شد که این امر به علت کاهش تولید و تعطیلی موقتی این شرکت مربوط می‌شود.

دفتر مرکزی این شرکت آن در ملبورن، استرالیا قرار دارد، یک شرکت معدنی در سطح جهان است که در زمینه اکتشاف و تولید نفت و گاز، مس، سنگ آهن و زغال سنگ فعالیت می‌کند.

ریو تینتو شرکتی فرا قاره ای

ریو تینتو دارای ۱۶ معدن زنجیره‌ای در منطقه استرالیای غربی است.

این شرکت در سال ۲۰۱۹ در حدود ۷ درصد افزایش تولید داشت که ناشی از افزایش قیمت سنگ آهن، مس و آلومینیوم بود. این شرکت سرمایه گذاری‌های کلیدی را در طول سال ۲۰۱۹ در پروژه‌های معدن مس کنکت در یوتا، ایالات متحده انجام داده است

با توجه به همه گیری کرونا در جهان تولید ریو تینتو در شش ماه اول سال ۲۰۲۰ مختل نشد و برنامه تولید و توسعه آن طبق برنامه پیش رفت. با این حال، این شرکت کاهش ۱۲ درصدی درآمد را نسبت به دوره مشابه در سال ۲۰۱۹ گزارش کرد.

ریو تینتو شرکتی است که در اکتشاف، استخراج و فرآوری منابع معدنی نقش مهمی دارد. این شرکت در ۳۵ کشور در شش قاره جهان ردپای عملیاتی دارد.

 شرکت واله فعال در ۳۰ کشور دنیا

رشد درآمد واله اس آ در سال ۲۰۱۹ به علت افزایش قیمت فروش سنگ آهن و گندله آهن بود.

بیماری همه گیر کرونا هیچ تأثیر عمده‌ای بر عملکرد استخراجی واله نداشته است، اگرچه باعث کاهش ۱۷ درصدی ​​ صدی درآمد در نیمه اول سال ۲۰۲۰ در مقایسه با دوره مشابه در سال ۲۰۱۹ شده است. واله اقدامات خاصی را برای کاهش تأثیر کرونا از جمله کاهش تولید در معدن خلیج ویوسی و به تعویق انداختن برنامه‌های نگهداری کارخانه فرآوری زغال سنگ در موزامبیک انجام داده است.

دفتر مرکزی شهر وی در ریو دو ژانیرو، برزیل بزرگترین تولید‌کننده سنگ آهن، گندله و نیکل در جهان است. این شرکت تقریباً در ۳۰ کشور جهان حضور دارد.

آنگلو آمریکن تولید‌کننده الماس،مس و پلاتین

درآمد آنگلو آمریکن در سال ۲۰۱۹ بیش از ۸ درصد افزایش یافته است.

آنگلو آمریکن در سال ۲۰۱۹ افزایش ۸.۳ درصدی درآمد سالانه را در سال ۲۰۱۹ به ثبت رسانده است. افزایش تولید در عملیات سنگ آهن در برزیل سهم بسزای در عملکرد مالی شرکت داشته است.

آنگلو آمریکن به دلیل بیماری کرونا، تولید خود را از جمله الماس، پلاتین، پالادیوم، سنگ آهن و زغال سنگ حرارتی کاهش داده است.

دفتر مرکزی آن در لندن است آنگلو آمریکن تولید‌کننده الماس (از طریق De Beers)، فلزات گروه مس و پلاتین (PGM) است، این شرکت در سراسر اروپا، جنوب افریقا، امریکای شمالی و جنوبی و استرالیا فعال ست.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها