|
کدخبر: 108867

تجلیل از روابط ‌عمومی شرکت جهان فولاد سیرجان

تجلیل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان در چهارمین جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌‌های روابط‌عمومی در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان مدیریت صنعتی کشور تجلیل شد.

صنعت و معدن تجلیل از روابط ‌عمومی شرکت جهان فولاد سیرجان

همزمان با برگزاری چهارمین جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی، با موضوع روابط عمومی شرایط اضطراری، ارتباطات انسانی و مسئولیت اجتماعی در شرایط کرونا از روابط‌عمومی‌های برتر در حوزه مقابله با کرونا با اعطای نشان روابط‌عمومی و جایزه مسئولیت اجتماعی تجلیل بعمل آمد.

تقدیرنامه

در این رخداد پروفسور سید سعیدرضا عاملی دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و دکتر کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط‌عمومی وزارت بهداشت در خصوص "روابط‌عمومی شرایط اضطراری: ارتباطات انسانی و مسئولیت اجتماعی در شرایط کرونا" و "چالش‌ها و فرصت‌های اطلاع‌رسانی در حوزه کرونا" سخنرانی کردند.

پس از بررسی گزارش‌ها و مستندات ارسال شده به دبیر خانه جشنواره و بحث و بررسی در کمیته‌های تخصصی در این جشنواره ملی، از روابط عمومی‌های برتر تجلیل شد.

در این مراسم از جناب آقای مسعود میرمحمدی مدیر حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان به پاس اقدامات مناسب در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و مقابله با بیماری کرونا مورد تجلیل قرار گرفت و نشان روابط‌عمومی و جایزه مسئولیت اجتماعی نیز به مدیریت روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت اعطا گردید.

میرمحمدی

در بین شرکت‌های استان کرمان از روابط عمومی‌های شرکت ملی صنایع مس ایران، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر و شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان تجلیل شد.

روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت این موفقیت را به همه همکاران پرتلاش، به خصوص مدیرعامل محترم شرکت جناب آقای دکتر عباسلو تبریک گفته و از همه حمایت‌های ایشان کمال تشکر را دارد.

 

 

ارسال نظر