|
کدخبر: 105314

سرپرست وزارت صمت خبر داد:

آغاز صدور فاکتور برای خودروهای فروش فوری ایران خودرو

در جلسه امروز(۳۰ خرداد ۹۹) کمیته خودرو که با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن، دستگاههای نظارتی و خودروسازان برگزار شد، اعلام شد که صدور فاکتور برای خریداران خودروهای طرح فروش ویژه ایام عید سعید فطر از سوی خودروسازان آغاز شده است.

جلسه کمیته خودرو امروز جمعه ۳۰ خرداد ۹۹ با حضور حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، دستگاههای نظارتی و خودروسازان برگزار شد.

در این جلسه مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از صدور ۲۰۰۰ فاکتور قطعی برای خریداران خودروهای طرح فروش ویژه ایام عید سعید فطر خبر داد و اعلام کرد: تحویل این خودروها ظرف هفته‌های آینده آغاز خواهد شد. در عین حال صدور فاکتور برای خودروهای گروه خودروسازی سایپا نیز به زودی آغاز خواهد شد.

همچنین تحویل معوقات قراردادهای فروش خودروی سمند و ۲۰۰۸ به پایان رسیده و ظرف ده روز آینده، تمامی معوقات شش محصول دیگر ایران‌خودرو نیز تحویل مشتریان خواهد شد. بر اساس اعلام سایپا نیز، تعهدات معوق خودروی پراید نیز به زودی به صفر خواهد رسید.

در عین حال بنا به اعلام گروه صنعتی ایران‌خودرو، همچنین ۱۴ هزار دستگاه خودرو نیز تجاری سازی شده و این امیدواری وجود دارد که هر چه زودتر به دست مصرف‌کنندگان برسد.

بر اساس اعلام خودروسازان در جلسه امروز کمیته خودرو، تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو و گروه خودروسازی سایپا نیز به دو هزار دستگاه در روز رسیده است که با توجه به افزایش سطح تولید و عرضه خودرو، مقرر گردید اطلاع رسانی لازم در این خصوص از سوب شرکت های خودروساز انجام پذیرد.

همچنین کمیته خودرو از معاونت دادستانی کل کشور و سایر دستگاههای نظارتی درخواست کرد تا در مورد خودروهای تولید مشترک با خودروسازان خارجی که روند تولید آنها بعد از تحریم‌ها و خروج خودروسازان از ایران، متوقف شده است، با توجه به ارایه طرح های متعدد جایگزین و تبدیل از سوی خودروسازان تصمیم‌گیری مقتضی معمول کرده تا بتوان نسبت به تعیین‌تکلیف خریداران این خودروها از سوی دو خودروساز اقدام کرد.

 

منبع: شاتا
  • ایرانی جانم فدای وطنم ارسالی در

    با سلام و خسته نباشید: می بخشید خودرو سا زان اول باید محصولات آن عده از هم وطنان عزیز که در سال اسفند یا بهمن 97 ثبت نام کرده را تخویل دهند که دعوت نامه و مبلغ ک امل را تکمیل کرده را تحویل بدهند بعد این تازه قرعه کشی شده ها را فاکتور نمایند. پایبن بودن به عهد کار هر مدیر و مدبری نی ست.

ارسال نظر